Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sinänsä ihmeellistä, että suurin osa asiakkaista käy juoksemassa juoksumatolla tai polkemassa kuntopyörää, kun ulkona on mitä mainioin lenkkeilysää ja läheisessä metsässä on varmaan 10km verran juoksupolkuja.

Se on ihan eri asia olla Austraalian luonnossa reippailemassa, kun pitää varoa haita ja kenguruita, krokotiileista puhumattakaan!

Omapainosetti ei oikein onnistu, oon oppilasvaihdossa niin tarvis jättää painot tänne :D

Ai meinasit jättää kehosi sinne kun lähdet takaisin? :confused: Kehon omalla painolla tehtävät liikkeet eivät vaadi mitään painoja ja niilläkin saa kyllä todella rankat treenit aikaiseksi.

Kämppä on ihan hemmetin sekaisin keittiörempan jäljiltä, enkä löydä edes kahvikuppejani mistään. Ja kiinnostus ei riitä sotkun siivoamisen aloittamiseen.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...a-korvaukset+saatetaan+lopettaa/1135265698075 Vittu oikeesti.

Tänään kävin lekurilla, koko viikon ollu vuorotellen ollut lihakset paskana, hengitystiet tukossa, kurkku helvetin kipeä, yskä ja nyt poskiontelotulehdus katkaisi kamelin selän. Kunnalliselle olis päässy tyyliin joskus ja jonotus puhelinvastaajaankin oli helvetin pitkä. Yksityiselle pääsin välissä livahtamaan nopeasti, niin saisi taudinkin pois, pääsisi treenaamaan ja olisi töissäkin mukavempaa. Pitääkö täällä oikeasti odottaa etä kuolee ennenkuin pääsee julkiseen terveydenhuoltoon?

Vittu seuraavan kerran soitan 112 ja sanon vaikka että kaaduin polkupyörällä ja en pysty liikkumaan, saa tulla ambulanssit ja kaikki hakemaan. Sairaalassa vihjaan että "heitätsä mulle samal lääkkeet ku o toi poskiontelontulehuskii?" Tulee vitun "halvaksi" yhteiskunnalle ainakin.

Miten muuten tälläne köyhä opiskelija, jos on vaikka oksennustauti/ripuli, voinko sanoa että en tule tyyliin 2vk töihin kun lääkärinaika on silloin, niin saan lääkkeet, kun ei ole firmallakaan terveydenhuoltoa ja yksityiseen ei oe varaa. Oottelen sen ajan sitten kotona sohvalla ja koitan selvitä elossa.

Aika koyha saa olla jos ei n.60e ole varaa laittaa yksityiseen laakariin kun on kyseessa oma terveys. Varsinkin kun kayt viela toissa. Lainaa vaikka porukoilta tai ota opintolainaa. En muista miten peruslaakarin vastaanotolla, mutta yksityisesta gynekaynnista saa ainakin kela-korvauksen, joka vahentaa hintaa vahasen.
Millaisella firmalla ei sita paitsi ole tyoterveyshuoltoa? Aika janna.

Edit.
Laitetaan nyt viela oma ketutus. Ottaa paahan olla taas kerran nuhanena. Alkoi eilen ja tanaan on kovin vetamaton olo ja paa taynna rakaa. Ihan kiva ajoitus, koska tanaan illalla on oikiksen verkostoitumiseen tarkoitetut cocktailjuhlat ja ylihuomenna on tarkea tyohaastattelu. Yritapa siina sit olla edustava kun nena valuu rakaa :jahas:

Edelliseen todennakoinen syy on home, jota loytyi omasta huoneestani ikkunan ymparilta. En ole ennen huomannut sita kunnolla koska verhot peittavat ikkunan sivut ja verhot ovat yleensa kokonaan kiinni. Ei sita nyt niin kamalasti ole, mutta liikaa kuitenkin. Pitanee soittaa toimistolle maanantaina etta tekevat asialle jotain...

Mua rassaa viikonloput yhä enemmän. Nyt kun on hiukan ärsyttävämpi flunssa, niin ei pysty menemään minnekään, joten jumitan koneella. Seuraavasta viikosta tulee toivottavasti parempi :jahas:

Hohhoijaa. Miljoona kertaa olen sanonut vaimolle että SITÄ PIRKKA KAHVIA EI OSTETA, vaikka maksaisi vain euron paketti. Taas saa juoda valmiiksi vanhentuneen makuista kahvia :(

Hyvin ilmaistu; koitin tänään selittää miksei se ole hyvää mut en keksinyt mitään järkevää termiä, tunkkaista ja pistävää...örks.

Vituttaa olla kipeänä aina, kun pitäisi jotain saada tehtyä. Nytkin lukulomalla pitäisi ehtiä lukemaan ja treenaamaan, mutta kuumetta ollut jo lähestulkoon viikon...

Hohhoijaa. Miljoona kertaa olen sanonut vaimolle että SITÄ PIRKKA KAHVIA EI OSTETA, vaikka maksaisi vain euron paketti. Taas saa juoda valmiiksi vanhentuneen makuista kahvia :(

On kyllä kristuksen paskaa kahvia se Pirkka..

Vituttaa olla kipeänä aina, kun pitäisi jotain saada tehtyä. Nytkin lukulomalla pitäisi ehtiä lukemaan ja treenaamaan, mutta kuumetta ollut jo lähestulkoon viikon...
Tuttu tunne. Odotin tätä hiihtolomaa jo jonkin aikaan, ehtisi treenata enemmän ja lukea, mutta eikös mennyt suunnitelmat ihan uusiksi.

Huhhuh sitä on aikaansaamaton ihminen. Yksinkertaset jutut mitkä pitäs tehä ja veis ehkä 5-30min mennee vaa huomiselle ja huomiselle. D: Pistän amiksen piikkiin. Sieltä se laiskuus on tarttunu.

Tänään Vitutttttttttttaaaa niin paljon että rekisteröin itseni parin vuoden stalkkauksen jälkeen pakkikselle. Vittu että vituttaa polvi hajosi joulukuun alussa leikattiin tammikuun lopussa ja siitä lähtien ei oo saanut taivuttaa tai varata. Voi että on ihmistä voinut vituttaa ja tänä iltana tuli vielä ripuli voi vittu. Kyynärsauvojen liukuesteen piikki osuu just pikkuvarpaisiin kun menee kiireellä vessaan ja molemmista pikkuvarpaista valuu verta. Viime viikon torstain tähtihetki oli kun jehovan todistajat tuli ovelle ja nekin lähti ennen aikojaan. AAAAAAARRGHHGGHHG SSSTANA. Kiitoksia kaikille netistälöydettyä postanneille oon joskus jopa hymyilly. Ei uskalla noita kipuraksujakaan kiskoa kun kohta oon kuitenkin riippuvainen AAAaaaaarrghhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa aaa aaaaaa aaaaa !!!!!!!!!!!
Voi vittu ku vituttaaaaaaaaaa sais ees nukuttua ai perkele mie tapan kaikki itikat suomesta ens kesänä ja varpuset ja kottaraiset kans ja rusakot saatana. Vielä RIPULI?!? MIKSI!?!?

http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

Mua taas häiritsee jos penkkiä on liikuteltu metri suuntaan tai toiseen, tai kyykkytelineen paikkaa vaihdettu, hitto että se syö miestä. Yleensä siirränki penkin takas siihen paikkaan missä se suurinpiirtein oli viimeksi.

mulla pitää olla lamppuihin ja muihin kattoteilineisiin verrattuna penateline tikkusuorassa. Muuten menee pasmat sekaisin.

Zaltti sanoppa tutulles, että ei ne lihakset vahingossa kasva :D Jos bodaaminen ois helppoo niin kaikki ois vartsennäkäreitä.
Haha pakko komppaa! Meitsillä pari kaveria kenen kanssa käyn satunnaisesti salilla niin perustelee pieniä painoja ja harvoja treenejä sillä, että kun toinen harrastaa golffia niin siinä ei saa olla iso ja toinen ei halua kasvaa muuten isoksi, mutta haluavat vaan "pysyä kunnossa". Tää vähän pisti hymyilyttämään. Hyvin tuli ekalla kerralla kun oltiin yhdessä salilla kommenttia et "näytät aika isolta" mut empä tästä kovin voinu iloita, koska tää oli bulkin jälkeen milloin kunto oli 175/82 n. 25% rasvoilla :(

Haha pakko komppaa! Meitsillä pari kaveria kenen kanssa käyn satunnaisesti salilla niin perustelee pieniä painoja ja harvoja treenejä sillä, että kun toinen harrastaa golffia niin siinä ei saa olla iso ja toinen ei halua kasvaa muuten isoksi, mutta haluavat vaan "pysyä kunnossa". Tää vähän pisti hymyilyttämään. Hyvin tuli ekalla kerralla kun oltiin yhdessä salilla kommenttia et "näytät aika isolta" mut empä tästä kovin voinu iloita, koska tää oli bulkin jälkeen milloin kunto oli 175/82 n. 25% rasvoilla :(

Toi on helkutin yleinen kommentti mullekkin, joku kysyy neuvoa saliohjelmaan mutta ei halua liian isoksi vaikka useat kysyjät ovat valmiiksi jo melkoisia plosoja.
Ihan kuin pedattaiisiin etukäteen pettymystä jos ei oikein ala lihakset kasvamaankaan.

Ulkomaalaiset, varsinkin lähi-idän porukka on valittömämpiä, aloittavat kyselemällä kauanko olet treenannut ja sitten toteavat heti perään että haluavat saavuttaa saman kunnon menipä siihen sitten vaikka pitempikin aika.

Yksi hintelä irakilainen(?) on ihan hauska, puhuttelee usein mua opettajaksi kun on nähnyt että olen joskus neuvonut pyynnöstä joitakin sen tuttuja.

Ois ollu komeiaa jos ois ollu muita paikalla, salin vakio äijjä tulee jurris karjuu meille ku oli painot jääny väärää paikkaa, otti ja lähti livohkaan äkkiä..Mentii suihkuun ja palasin sit salin puolelle siinä se äijjä taas hiippaili tarkistaa josko painot ois nyt paikallaan..Show alkoi, saatanallinen kolina ja ryminä kiekkojen, tankojen hienokainen lentely jota seuras humalaisen nöyrä anteeksi pyytely..Ei sinäänsä hauskaa, mut komediaa tulee olee se kun kyseinen äijjä saapuu seuraavan kerran salille, suottaapi pikkasen hävettää

Back
Ylös Bottom