Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miten vitussa voi väsyttää näin paljon?!

Vituttaa tää nykyinen työ tällä hetkellä yli kaiken. En vaa jaksa enää. Mä en jaksa enää tätä vitun paskapalkkaa(voiko sitä edes palkaksi kutsua?), mä en jaksa sitä, että multa odotetaan koko aika jatkuvasti kaikkea lisää ja kun nyt jo muutenkin teen ihan helvetikseen töitä - ja ainoastaan tekemättömistä valitetaan tai siitä mitä voisin tehdä vielä paremmin. Onneks tää työ loppuu kuukauden sisällä ja jos ei loppuis, niin mulla varmaan sanois pää poks aika nopeasti.

Ja vituttaa eniten tässä se, että ollessani kipeänä kolme päivää, niin mun pitää tehdä noi päivät nyt takaisin ja se tietää mulle sellaista kivaa reilun kahden viikon työputkea, ei mitään viikonloppuja vietellä vaan töissä(mahtavaa!!). Ja kun muutenkin jo vituttaa tää työ varsinkin nyt jo itsessään, niin tällänen työputki on kyl niin vitun perseestä. Teen siis about 8-10h päiviä.. where is my life...

Mutta tähän ongelmaahan oli tuolla edellä ratkaisu....

Ihan vitun jräetön vatsatauti. Ei oo vissii miesmuistiin ollukkaa, mutta viime yö oli yhtä tuskaa. Lihakset kramppas, kymmenen litran ämpäristä puolet täytty oksennuksesta ja wc pyttty toisaalta tulleesta tavarasta samoissa määrin. HUhhhuh että oltiin hämärän rajamailla, nyt ei juuri okseta mutta olo on erittäin paska!!

Auto ei toimi kunnolla. Käy kai vieläkin kolmella vaikka tulpanjohdot ja tulppa vaihdettu. Tulpanjohtoon tulee kyllä kipinää (kokeilin... Onneksi oli hanska kädessä :D ). Ideoita otetaan vastaan.

Pääasia että sillä pystyy kuitenkin ajamaan. Se on ahdistava tunne jos auto on hajalla ja se vaan seisoo pihalla tai jossain.

Jos on johtokohtainen puola, kokeile vielä sitä toisessa johdossa (mm. Toyotassahan on näin tietyissä vuosimalleissa). Seuraava minkä purat on ruiskusuutin, luultavasti ruvennut vuotamaan tai mennyt kokonaan rikki, eikä avaudu oikea-aikaisesti. Sitten menet alla ehdotettuihin kalliimpiin vaihtoehtoihin, kuten kannet ja venttiilit, jos nämä eivät tuo tulosta..

Filmivalokuvien teettäminen! Tuossa olisi laatikossa useampi rulla jotka on jääneet teettämättä ja nyt sitten kattelin hintoja niin pelkkä kehitys luokkaa 10e/rulla eli 24-kuvaa tulee maksaan noin 20e yhteensä.

Kuinka kauan ne kuvat säilyy noissa filmeissä ? Meinaan että osa noista on jo useamman vuoden lojunut laatikossa, onkokaan niissä enään mitään ?

Onhan tossa se pieni chanssi et se kuntouttaa fysion ohjeiden mukaan esim. polvea eturistisidevamman jälkeen?
Mjaa, voi olla. Suurempi todennäköisyys on että tämäkin nainen potee samaa tautia kuin 99% salillakäyvistä lajitovereistaan, eli on jonkinlainnen pelkotila että jos niillä lihaksilla tekee edes vähän työtä niin se patti kasvaa heti jaycutlerronniecoleman-mittoihin.

Mjaa, voi olla. Suurempi todennäköisyys on että tämäkin nainen potee samaa tautia kuin 99% salillakäyvistä lajitovereistaan, eli on jonkinlainnen pelkotila että jos niillä lihaksilla tekee edes vähän työtä niin se patti kasvaa heti jaycutlerronniecoleman-mittoihin.

Jep. Näitä riittää. Ei ole kovinkaan kauan siitä, kun eräs tuttavani kertoi aloittavansa lihasten kasvattamisen. Ensiksikin puhui, että yläkroppaan pitäisi enemmän lihaa saada, johon totesin, että kyllä niitä jalkojakin kannattaa treenata. Mutta kuulemma juoksu hoitaa sitten jalat :david: .Kaveri oli ensitöikseen hankkinut parhaimmat lisäravinteet, mutta meinasi kuitenkin, että kotitreenillä hommat aloitellaan. Yritin kaveria puhua ympäri, että heti vaan salille kun kerran lähin sellainen löytyy kilometrin päästä. Mutta ei, kun kotonakin pystyy ihan hyvät treenit vetämään. Samalla totesi, että pitää varoa, sillä ei halua liian isoksi kasvaa. Sellaiset telinevoimistelijan lihakset olisivat kuulemma tavoitteena...:D

Kaks jätkää salilla vaikkapa "x" ja "y"

X: No ens viikolla alkaaki kunnon reeni, oikee röheiinien kanssa
Y: jaaajaaa
X: Mutta ei viitti kauheena ottaa ettei tuu semmoseks bodariks heti
Y: niinpä
X: no kyllä niistä varmasti paljon apua on
Y: no nii onki!!11 syksyllä sitte näkee tuloksia!
X: joo tai alkais käyttää steroideja heti
Y: haha, vittuko on nykyää kii kevyttä jaksais tehä vaikka jalkojaki tähän päälle

Ei muista paremmin ku en oikeen kunnolla kuullu :D

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...a-korvaukset+saatetaan+lopettaa/1135265698075 Vittu oikeesti.

Tänään kävin lekurilla, koko viikon ollu vuorotellen ollut lihakset paskana, hengitystiet tukossa, kurkku helvetin kipeä, yskä ja nyt poskiontelotulehdus katkaisi kamelin selän. Kunnalliselle olis päässy tyyliin joskus ja jonotus puhelinvastaajaankin oli helvetin pitkä. Yksityiselle pääsin välissä livahtamaan nopeasti, niin saisi taudinkin pois, pääsisi treenaamaan ja olisi töissäkin mukavempaa. Pitääkö täällä oikeasti odottaa etä kuolee ennenkuin pääsee julkiseen terveydenhuoltoon?

Vittu seuraavan kerran soitan 112 ja sanon vaikka että kaaduin polkupyörällä ja en pysty liikkumaan, saa tulla ambulanssit ja kaikki hakemaan. Sairaalassa vihjaan että "heitätsä mulle samal lääkkeet ku o toi poskiontelontulehuskii?" Tulee vitun "halvaksi" yhteiskunnalle ainakin.

Miten muuten tälläne köyhä opiskelija, jos on vaikka oksennustauti/ripuli, voinko sanoa että en tule tyyliin 2vk töihin kun lääkärinaika on silloin, niin saan lääkkeet, kun ei ole firmallakaan terveydenhuoltoa ja yksityiseen ei oe varaa. Oottelen sen ajan sitten kotona sohvalla ja koitan selvitä elossa.

Mun aivot toimii nykyään näin.

tumblr_lopa2jd7WI1qd3ppyo1_500.webp

Harvinaisen sama ^^ Etenkin nyt kun on (luku)loma meneillään, eikä ole mitään säännöllisiä rutiineja (koulu tai työ) niin päivät menevät ilman että saa mitään aikaan.

Ampukaa tuo Jukka Poika kuuhun ja mieluiten ilman avaruuspukua... ja oikeastaan muutkin wannabeniggareggae miehet vaan perään

Kuinka vaikea voi olla ymmärtää, että jos ei enää kykene harrastamaan jotain sillä tasolla mihin on tottunut kykenevänsä, ei huvita harrastaa ko. lajia enää ollenkaan? Toisille vaan ei riitä että pärjää ihan ok, jos itsestä ei tunnu siltä että homma on kivaa... perkele. Ei mulla muuta.

Hohhoijaa. Miljoona kertaa olen sanonut vaimolle että SITÄ PIRKKA KAHVIA EI OSTETA, vaikka maksaisi vain euron paketti. Taas saa juoda valmiiksi vanhentuneen makuista kahvia :(

Kuntosalimaksu täällä ausseissa 60e/kk, ja salilta löytyy yksi kyykkyhäkki, smith-laite, yksi levytanko, ei yhtään penkkiä, käsipainot ja miljoona eri eristävää laitetetta, joihni en ole uskaltanut koskea. Vituttaa, koska lähes kaikki liikeet mitä teen on levytangolla.

En tohon rahaan edes kävisi tuollaisella salilla, vaan heittelisin jotain omapainosettiä.

Omapainosetti ei oikein onnistu, oon oppilasvaihdossa niin tarvis jättää painot tänne :D

Joo ehkä valitan vähän turhasta, tänäänkin varasin häkkiä ja tankoa yli tunnin eikä kukaan tullu kyseleen. Tosin varmaan vaan naureskelivat jossai nurkassa kun tämmonen tuulen nussima vinkuheinä yrittää säheltää jotain. Mutta silti pistää vihaks maksaa 4x summa suomeen verrattuna.

Sinänsä ihmeellistä, että suurin osa asiakkaista käy juoksemassa juoksumatolla tai polkemassa kuntopyörää, kun ulkona on mitä mainioin lenkkeilysää ja läheisessä metsässä on varmaan 10km verran juoksupolkuja.

E: Peeveli, niin minäkin luulin, kunnes lähdin Crocodile dundee-vaiston saattelemana lähimetsään, jossa en nähnyt yhtään kärmestä, kengurua, hämähäkkiä, krokotiiliä ja vielä vähemmän haita.

Back
Ylös Bottom