Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt sitä punkkua vaan nassuun, niin rupee flunssat hälvenemään ja huomenna lähet sitten mun kanssa hotellille poistamaan rommilla loput :)
Meinasitko huomenna lähtee vai? Mä kyl aattelin ihan jäädä himaan. Olin viime viikonloppuna jo.

Haha. Täältä ollaan myös suuntaamassa huomenna cinderella-simulaattorille. Yritän kyllä selvitä sieltä pois mahdollisimman vähällä huomiolla :D

Meinasitko huomenna lähtee vai? Mä kyl aattelin ihan jäädä himaan. Olin viime viikonloppuna jo.
Kyllä mä vähän meinasin, en ole käynyt aikoihin. Mutta ihan parille vaan, ja silleen asiallisesti... ajoissa kotiin ...sen semmoista...ihan normireissu siis.

On siellä tullut käytyä, ja aina on saanut yksin yksin kotio lähtee :)

Älä saatana Mä oon sit, kuullu susta juttuja...:wtf:...Siellä kiertää sellanen legenda, että kerran yks jannu lähti ilman seuraa kotiin...:D ( En Kyllä tätä uskonut)

Älä saatana Mä oon sit, kuullu susta juttuja...:wtf:...Siellä kiertää sellanen legenda, että kerran yks jannu lähti ilman seuraa kotiin...:D ( En Kyllä tätä uskonut)

Joo, tossa sen näkee miten kaupunkitarinat kehittyy, totuushan on että siellä on yks heppu joka on aina lähtenyt ilman seuraa. Nykyäänhän mulle jo sanotaan leikkisästi ovella "Kato, runkkari... Kuis panee? ai ei vai?"

Joo, tossa sen näkee miten kaupunkitarinat kehittyy, totuushan on että siellä on yks heppu joka on aina lähtenyt ilman seuraa. Nykyäänhän mulle jo sanotaan leikkisästi ovella "Kato, runkkari... Kuis panee? ai ei vai?"

Äh, pojat vaan ovella kiusaa. Älä välitä: Ota tästä kortsu...:lol2:

Kyllä mä vähän meinasin, en ole käynyt aikoihin. Mutta ihan parille vaan, ja silleen asiallisesti... ajoissa kotiin ...sen semmoista...ihan normireissu siis.
Juu kyynelissä kello 4 lähtee taas yksin kotiin runkkaamaan eli normisettiä siis ja tuhannen päissä tietysti.

Äh, pojat vaan ovella kiusaa. Älä välitä: Ota tästä kortsu...:lol2:

Kiitos, toi oli mulle tärkeää, niin tärkeää että tämän paremman tulevaisuuden amuletti varmaankin haudataan kanssani.

Juu kyynelissä kello 4 lähtee taas yksin kotiin runkkaamaan eli normisettiä siis ja tuhannen päissä tietysti.
Saattaa siinä olla pieni mahdollisuus, että noinkin käy....

edit: Kävelinhän mä kerran sieltä malminiittyyn kun olin vähemmän selvinpäin. Sinänsä ihan kiva, mutta olisi ollut hyvä muistaa etten asunut siellä enää.

ja tuhannen päissä tietysti.

Päisään ko paskaämpäri, niinku serkkulikalla on tapana niin leikkisästi sanoa :D

EI ikinä onnistu tämä Fitnesstukulta tilaaminen nätisti. Purkki Jack3dia ja sheikkeri. "Nyt kassalle, ettei tuu vahinkoja... tai jos nopeesti noita vaatteita kattosin." EPIC FAIL.

Ottakaa mut puhemieheks...Viimeksi, kun tuolla vapaa-ajalla olin : Yks melko pitkällä raskaana oleva. Ui aika kiimasena liiveihin. Olis todella kelvannut, mutta: (Turn Off ketjussa enemmän)...Jouduin turvautumaan vakuutusvirkilijaan, jolla oli pukufetissi...:dance:

Kiitos, toi oli mulle tärkeää, niin tärkeää että tämän paremman tulevaisuuden amuletti varmaankin haudataan kanssani.

Saattaa siinä olla pieni mahdollisuus, että noinkin käy....

edit: Kävelinhän mä kerran sieltä malminiittyyn kun olin vähemmän selvinpäin. Sinänsä ihan kiva, mutta olisi ollut hyvä muistaa etten asunut siellä enää.

Ei vittu...Repesin ihan totaalisesti. Malkkariin on Stidilästä, ihan kivenheitto...:D

Edit: Ei varmaan tarviis kauheasti turista, niin löytyis yhteisiä tuttuja. Olen ikäni asunu noilla huudeilla!

Mulla kävi klassiset, juuri tuossa viime viikonloppuna. Olin juuri menossa sinne baarin ja vastaan tulee matkalla vanha sanotaako vaikka "vaihdekepinpyörittelijä" vuosilta kypärä ja kilpi. Se oli hyvässä lärveissä ja alko heti lärpättää, niitä ja näitä. Eli mukaan ois pitäny lähtee sen kotia. Minähän pelimiehenä ajattelin, että no tämähän on jo koettu ja en nyt lämmeny oikein sen lärveille. No ei muuta, kun pienet suukottelut ja matkaan motelliin. Sitten kello pyörtähtää kolmee tai jotain. Päätin lähteä himaan ilman pillua ja fiilis oli lähinnä, kuin :david:

Mulla kävi klassiset, juuri tuossa viime viikonloppuna. Olin juuri menossa sinne baarin ja vastaan tulee matkalla vanha sanotaako vaikka "vaihdekepinpyörittelijä" vuosilta kypärä ja kilpi. Se oli hyvässä lärveissä ja alko heti lärpättää, niitä ja näitä. Eli mukaan ois pitäny lähtee sen kotia. Minähän pelimiehenä ajattelin, että no tämähän on jo koettu ja en nyt lämmeny oikein sen lärveille. No ei muuta, kun pienet suukottelut ja matkaan motelliin. Sitten kello pyörtähtää kolmee tai jotain. Päätin lähteä himaan ilman pillua ja fiilis oli lähinnä, kuin :david:

Ratkaisusi : Ehkä, vähän GAY!...:face:

Ai vittu vähän :D

No eipähän aamulla ollu: "lantio kipeenä laittamisesta"...<----Nuoremmat ei tiiä tosta mitään. Vanhoja maastaveto vammoja...:D

Kyllä toi oli, niin klassinen säätö mun osalta taas, et oksat pois. Sitten naiset ihmettelee, että miksi olen sinkku :D

Ei vittu...Repesin ihan totaalisesti. Malkkariin on Stidilästä, ihan kivenheitto...:D

Edit: Ei varmaan tarviis kauheasti turista, niin löytyis yhteisiä tuttuja. Olen ikäni asunu noilla huudeilla!
Korso-malminiitty-simonlaakso-hiekkaharju välillä tuli nuoruus vietettyä, samoilla huudeilla kuin sokkakin, eli ihme on jos ei ole yhteisiä tuttuja :)

Fuck, joku (minä) tampio meni sit unohtamaan kännyn laturin adapterin edelliseen junaan. Mä meen Pohjanmaalle, adapteri Kuopioon. Great.

Huomenna haet uuden Pohjanmaalta. Ei oo kallis.

Kyllä toi oli, niin klassinen säätö mun osalta taas, et oksat pois. Sitten naiset ihmettelee, että miksi olen sinkku :D

Minä myös? Mutta tuo selventää hiukan!;)

Back
Ylös Bottom