Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en enää ala. Kotimatkalla ajoin ihan normaalisti nelostietä ku olin heittämäs työkaveria kotiin. Ihan yhtäkkiä farkkuvolvo kiilaa keulaan ja sit meitä onkin siinä kolme autoa lähes rinnakkain. Minä, kiilaava volvomulkku ja ohituskaistalla ajava auto. Mun oikealla puolella rampille kääntyneitä autoja ja lumipenkkaa. Liinat kiinni, töötti pohjaan ja sydän kurkkuun. Senteistä kiinni ettei volvo ja volkkari (jolla ajoin) olisi yhdistyneet yhdeksi rakkauden peltikasaksi keskelle iltapäiväliikennettä.

Jos mä olen vielä sunnuntaina hengissä niin piirrän rastin seinään.

edit. Jois lonkeron jäillä ja menis päiväunille.

Vituttaa. Flunssa. Kotiin saikulle.

Onpas täällä synkkä meno.

Jos hyvän fiilikseni jatkeeksi kumoaisin vähän viiniä, niin saadaan tämän ketjun "fengshui" kohdilleen.

Jos hyvän fiilikseni jatkeeksi kumoaisin vähän viiniä, niin saadaan tämän ketjun "fengshui" kohdilleen.

Täällä on fengshuit ihan vituillaan, mutta kun tuopillinen lonkeroa lopsahti just alas niin taidan ottaa pikkupäikkärit. Jos näkyis unissa vaikka joku kiva hiprakkainen uni?

Täällä on fengshuit ihan vituillaan, mutta kun tuopillinen lonkeroa lopsahti just alas niin taidan ottaa pikkupäikkärit. Jos näkyis unissa vaikka joku kiva hiprakkainen uni?

Itse en ole niin onnekkaassa asemassa, että näkisin unia ja hiprakassa vielä epätodennäköisempää, mutta toivotaan sulle parasta :D

Unista tuli mieleen, et näin viime yönä pakkisunta. Olin joillain messuilla, ja siel oli Pakkiksen koju, jossa myytiin amuletteja tulevalle risteilylle. Pienin oli hopeaa, ja siinä oli joku absurdi Suomi leijonan ja Turun vaakunan risteytys. Isoin oli sellainen kissan pään kokoinen nahka-höyhen-luu -viritelmä. :D

Miten se voi taas olla viikonloppu. Lumensyvyys 58cm...viime vkonloppuna kulutus oli 26 litraa/100km, saa nähdä pääseekö tällä kertaa vielä parempiin lukemiin.

Kosketelkaa toisianne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse en ole niin onnekkaassa asemassa, että näkisin unia ja hiprakassa vielä epätodennäköisempää, mutta toivotaan sulle parasta :D

Huomenta! Nukuin niin sikeästi että luulin olevan aamu. Ei ollutkaan. Hetki siis keekoillaan hereillä, sit pari lonkeroa lisää ja unta palloon uudestaan.

Kuka tän runton mulle nyt tartutti!? Aamulla vielä ollu, mitään nuhaa ja nyt on turpa ihan tukossa :jahas:

Viinipullo tuhottu. Jos seuraavaksi pari viskiä ja sitten voisikin antaa nukkumatin tulla vierailulle, myös tänne.

Kuulostaa hyvältä :D Ite ei malta ihan noin rankalla kädellä kaataa, aamulla töihin taas. Ei sentään ihan aikaisimpaan aamuun, mutta aikanaan on herättävä silti. Sit vielä sunnuntai ja sen jälkeen onkin ainakin yks kokonainen vapaapäivä! "Jee."

Höhö. Eipä nuo vielä kummoisia määriä ole tälle kehonpainolle.
Itsehän saan jatkaa lomailua vielä ensi viikon (1,5 viikkoa takana) :D

Kuka tän runton mulle nyt tartutti!? Aamulla vielä ollu, mitään nuhaa ja nyt on turpa ihan tukossa :jahas:

Nyt sitä punkkua vaan nassuun, niin rupee flunssat hälvenemään ja huomenna lähet sitten mun kanssa hotellille poistamaan rommilla loput :)

Nyt sitä punkkua vaan nassuun, niin rupee flunssat hälvenemään ja huomenna lähet sitten mun kanssa hotellille poistamaan rommilla loput :)

Äijät menossa Etelä-Suomen ruotsinlaivalle...Tuolta, jos ei lohkea : Se on sitten F.A. Ei mitään paineita.:D

Back
Ylös Bottom