Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Korso-malminiitty-simonlaakso-hiekkaharju välillä tuli nuoruus vietettyä, samoilla huudeilla kuin sokkakin, eli ihme on jos ei ole yhteisiä tuttuja :)
+1
Hiekkaharjun Ala-aste, Simonkylän ylä aste 8-luokan puoliväliin. Paljon on yhteisiä tuttuja varmasti!. Jatketaan tätä Sokan kanssa, joku päivä vaikkapa Stidilän Snackyllä!:kuola:Hmm Kyttä, Kalakerros tai tupla makkaraperunat.

Edit: Sommar. Muistelisin, et teitsi on liian junnu?:D

Korso-malminiitty-simonlaakso-hiekkaharju välillä tuli nuoruus vietettyä, samoilla huudeilla kuin sokkakin, eli ihme on jos ei ole yhteisiä tuttuja :)

Hehe. Muitakin. Faija asuu vieläkin Simonlaaksossa :)

Ei jaksa, ei pysty eikä kykene. Sain kuitenkin ruokaa tehtyä, hyvä minä jee. Läpsyjä. Lisää lonkeroa ja nukkumaan, että herää aamulla töihin.

Mie näin tännään salilla maailman uppeimman naisen. Kerrassaan kaunis ilmestys.

Megan Fox tuskin on Suomessa ollut vierailulla, joten tarkoittanet Maisaa?

6a00d8341c4f0953ef015436b66a66970c-400wi

Olin salilla. Oli ihkua :)

Mäki kävin ja näin tutun tytön. Nyt menin fb ja kyseinen naisihminen alko puhumaan. M=minä T=tyttö

T-iltaa

M-morjes

T-sä olet sitten vähän reenannut

M-kui

T-no näin viimeksi kunnolla 2 vuotta sitten.
T-kivat hartiat

Ja jatkaa vieläpä juttelua oma-aloitteisesti. Vittu ihminen menee iha lukkoo tollasesta..

Ötyä...

Yksi kipale jostain muistojen arkusta :D ja kirjan kimppuun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Loppuiko kirjaimet?

Back
Ylös Bottom