Miten tämä on mahdollista:
Multa löytyy salitaustaa suht vähän, mutta kuitenkin sen verran, että löytyy erottuvat ojentajat ja olkapäätkin ihan kivat näin naiseksi, MUTTA, kiinnitin tänään ensimmäistä kertaa huomiota siihen, että teen ilmeisen pienillä painoilla, kun sellaset 45 kg elopainoa omaavat, minua nuoremmatkin tekee lähes tulkoon samoilla tai jopa samoilla painoilla kuin minä! :wtf: Joo, olen oppinut, ettei ne painot vaan se tuntuma, mutta silti en ymmärrä, miten vähemmän salitaustaa omaavat ´siimat´ vääntää melkein yhtä 'isoilla' painoilla kuin minä, joka on kuitenkin kauemmin aikaa käynyt salilla monta kertaa viikkoon valmiilla ohjelmalla, ja tarkennukseksi, että vaikka olen nainen, en tee "100 toistoa 1 kg:la" :D Ja näin omaan silmään tekniikkakin näyttää ihan ok:lta, ei pahempaa cheettausta. Yritin ratkaista tämän yhtälön tekemällä itse isommilla painoilla, mutta menee riuhtomiseksi, ja tuskin saan edes sitä 8 toistoa, en ainakaan puhtaasti. (yleensä teen itse kymppejä)
Eli hä, osalla kasvaa painot, minulla lihas? Mikä yhtälö tämä on?!? :wtf: (kyllä toki mullakin sarjapainot nousee, mutta aika hitaanlaisesti, eikä mulla niille painoille ole väliä, en sillä)