Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kytkimen vaihtaminen ei yleensä ole ihan halpaa lystiä, ei kannata polttaa sitä pilalle. Kuinka muuten vastaantuleva jumiin jäänyt auto voi tulla täysiä päin?

Tämä hiukan myös herätti itsellä mielenkiintoa! :D

koska en huomannut että vastaantuleva auto olikin jäänyt jumiin ja oli tulossa täysiä päin ja peruutin penkkaan

wat_grande.jpg

Se auto oli jäänyt siihen risteykseen kiinni josta mun piti just mennä, mutta koska se oli kiinni niin se otti vauhtia ja tuli aika lujaa sieltä, ja lumen takia oli vain yksi kaista käytössä. Ensin näytti että siinä olisi tilaa, mutta se olikin tosiaan siinä kiinni niin ei ollut. Olenko jotenkin muka huono selittämään:D

Se auto oli jäänyt siihen risteykseen kiinni josta mun piti just mennä, mutta koska se oli kiinni niin se otti vauhtia ja tuli aika lujaa sieltä, ja lumen takia oli vain yksi kaista käytössä. Ensin näytti että siinä olisi tilaa, mutta se olikin tosiaan siinä kiinni niin ei ollut. Olenko jotenkin muka huono selittämään:D

Et ollenkaan.:D Ymmärsinkö oikein?

Kotiisi ajaessasi siis käännyit väärään pihaan ja törmäsit puuhun, jota sinulla ei ole ???:lol2:

Et ollenkaan.:D Ymmärsinkö oikein?

Kotiisi ajaessasi siis käännyit väärään pihaan ja törmäsit puuhun, jota sinulla ei ole ???:lol2:

Siis ymmärsinkö oikein että sä pilkkaat mua Tyhmien kysymysten ketjussa??? Et olis itsekään voinut tehdä muuta kuin peruuttaa karkuun jos auto syöksyy sun kaistaa suoraan kohti. Ja MIES ratissa.

Siis ymmärsinkö oikein että sä pilkkaat mua Tyhmien kysymysten ketjussa??? Et olis itsekään voinut tehdä muuta kuin peruuttaa karkuun jos auto syöksyy sun kaistaa suoraan kohti. Ja MIES ratissa.

En todellakaan pilkkaa. Ensimmänen selitys oli vain sellainen, josta en saanut selvää...Selvennys auttoi...:D

Sitten se puujuttu oli VITSI..Tiedäthän, sellainen hauska, joka kerrotaan ja kaikki nauravat...:rolleyes:

En todellakaan pilkkaa. Ensimmänen selitys oli vain sellainen, josta en saanut selvää...Selvennys auttoi...:D

Sitten se puujuttu oli VITSI..Tiedäthän, sellainen hauska, joka kerrotaan ja kaikki nauravat...:rolleyes:

Tajusin:D Tahallani en laittanut hymiötä:D

got u:D

Kun juo tonnikalapurkista öljyt, miksi öljy tuntuu huulessa kylmänä puolivälissä juomista?

Olen kaupanalalla myyjänä töissä. Sopimuksen mukaan olen ensin 4 kk koeajalla ja saan aluksi ns. harjoittelijan palkkaa. Saanko tätä harjoittelijan palkkaa myös tuon 4kk ajan vai kestääkö se kauemmin? En oikein löytänyt tuota harjoitteluajan pituutta mistään, kun katsoin.

Voiko verkkokaupasta tilata 2 tuotetta erikseen ahvenanmaalta?En pysty ostamaan molempia samaan aikaan, koska se veroraja ylittyisi.

Voi. Tilaat yhden kerrallaan. Muistaakseni siinä oli joku juttu ettei samana päivänä voi kahta pakettia toimittaa Affenanmaalta. Tilaa siis tänään ja huomenna :D

Olen kaupanalalla myyjänä töissä. Sopimuksen mukaan olen ensin 4 kk koeajalla ja saan aluksi ns. harjoittelijan palkkaa. Saanko tätä harjoittelijan palkkaa myös tuon 4kk ajan vai kestääkö se kauemmin? En oikein löytänyt tuota harjoitteluajan pituutta mistään, kun katsoin.

Eikös työnantaja vastaa jos kysyt siltä? Jos on sovittu harjoittelijan palkasta ja 4 kk koeajasta, niin mitä sitten luulet tuon tarkoittavan? Harjoittelijan palkkaa saanet kunnes ole muodollisesti/tai muuten pätevä, eli se ei välttämättä lopu tuohon 4 kk koeaikaan, vaan silloin kun työnantaja päättää että on aika maksaa normipalkkaa. Tästä syystä nuo kiemurat tulisi käydä työnantajan kanssa läpi niin tarkkaan, että ei jää epäselvää. Ja ETUKÄTEEN, ettei tule myöhemmin riitaa kun on itse ymmärtänyt väärin.

Voi. Tilaat yhden kerrallaan. Muistaakseni siinä oli joku juttu ettei samana päivänä voi kahta pakettia toimittaa Affenanmaalta. Tilaa siis tänään ja huomenna :D

Voi tilata samana päivänä vaikka kymmenen pakettia, mutta eivät voi lähettää kuin yhden per päivä :D

Hip. Näkeekö mistään reaaliaikaisesti mitä on visalle kertynyt? Juttuna siis sellanen että tilasin kamaa ja lähettävä taho ei kyennyt lähettämään ja sanovat nyt palauttaneensa summan visalle mutta en tiedä nyt mistään että ovatko oikeasti palauttaneet. Pitääkö vain kiltisti odottaa seuraavaa visa-laskua. Kyseessä siis Nordean kortti.

Back
Ylös Bottom