Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Takautuva vitutusilmoitus melkein viikon mittaisesta flunssasta ja tyhjäkäynnillä sammuvasta Volvosta.

-->Tänään salille, jospa tuo romuska olisi jo talttumaan päin.
-->Volvoon luulin tulevan kaasuläppäkotelon vaihdon (vajaa tonni) mutta homma hoituikin kotelon ja läpän putsaamisella ja läpän akselin voitelulla.

Varmaan pahin flunssa mikä ikinä on ollut mutta ei ole kuumetta. Kurkkukipua, nuhaa, nenäverenvuotoa, jatkuvaa niistämistä, juomista ja kurkkutablettien syömistä jne.

Vitja, oon väärällä alalla. :(

Voin vaan kuvitella, miten tuo mies kehuu kenties työkavereille/kavereille tuota kokemustaan lopun ikäänsä... :lol2: Ja se remontti tosiaan jatkuu "yllättäen" vielä huomennakin ilmoitusten mukaan! Eniten hämmensi näiden muiden naisten käytös, jotka täysin vapaaehtoisesti menivät siihen viereen riisumaan/pukeutumaan tai eivät välittäneet pukeutua sitten ollenkaan.

Toki olen oppinut, että täällä päin maailmaa suhtaudutaan tiettyihin asioihin aavistuksen rennommin. Ihmettelin aluksi, miksi kaikki miespuoliset työkaverit olivat kesällä niin innoissaan lähdössä hengailemaan puistoon/paikalliselle yleiselle uimarannalle... selvisihän se sitten: hyvät näkymät sinne houkutteli, etenkin ne yläosattomissa tai alasti kulkevat nuoret naiset. :D

Saatana! tanssin eile baaris ja jalkameni oikeesta nilkasta paskaks ja koko yö ensiavussa kuukautee ei jalkatreeniä 2 viikon sairasloma joka vituttaa suunnattomasti!
Ja olin viel niin varma et nyt lohkee..... :face:

Ei vittu saatana! toi edellämainitsemani ei vituttais enää lainkaa jos ois totta!
Ammul soi puhelin ja pyydettiin uudestaa lääkärii. No meen ja siel meniki sitten 8tuntii odottaessa ja ottivat kahdet eri röntgen kuvat ja siin sit mietin et mikä vittu mättää?

No nyt tässä vittu maataan sohvalla saatana jalka polveen asti kipsissä 6 viikkoo kipsi jalassa ja 3kk kyykkäyskiellossa. EI SAATANAN SAATANA!

Sohvalta noustessa kroppaan jää usein staattista sähköä, joka sitten purkautuu telkkarissa olevaa miniläppäriä koskiessa. Kiva lähteä jääkaapille kesken leffan, kun pausen painaminen hirvittää. On se sähkö vaan pirullista

Alkoi yhtäkkiä vituttaa tää tietokoneen näyttö. Tuli ns. mitta täyteen. Uudesta asti on vituttanut kuollut pikseli keskellä näyttöä. Ja muutossa näyttö naarmuntui ja siinä on muutama kivasti sateenkaaren väreissä loistava naarmu. Nyt tulin siihen pisteeseen, että olen katsellut niitä tarpeeksi kauan. Ei vaan kuuppa kestä enää. Mutta eukko on sitä mieltä, että ei saa ostaa uutta, kun kyllä mä kuulemma tälläkin pärjään. No niin pärjäisin varmaan 50 vuotta vanhalla mustavalkoisella kuvaputkinäytölläkin, mutta olis se kiva, jos ei koko ajan vituttaisi, kun tekee koneella jotain.

Eniten vituttaa se, että tää ei ole edes vanha vielä, mutta heti täytyy vaihtaa. No, ei tää maksanut kuin satasen, kun oli alennuksessa, mutta silti tuntuu siltä, kuin pistäisi satasen hukkaan.

Alkoi yhtäkkiä vituttaa tää tietokoneen näyttö. Tuli ns. mitta täyteen. Uudesta asti on vituttanut kuollut pikseli keskellä näyttöä. Ja muutossa näyttö naarmuntui ja siinä on muutama kivasti sateenkaaren väreissä loistava naarmu. Nyt tulin siihen pisteeseen, että olen katsellut niitä tarpeeksi kauan. Ei vaan kuuppa kestä enää. Mutta eukko on sitä mieltä, että ei saa ostaa uutta, kun kyllä mä kuulemma tälläkin pärjään. No niin pärjäisin varmaan 50 vuotta vanhalla mustavalkoisella kuvaputkinäytölläkin, mutta olis se kiva, jos ei koko ajan vituttaisi, kun tekee koneella jotain.

Eniten vituttaa se, että tää ei ole edes vanha vielä, mutta heti täytyy vaihtaa. No, ei tää maksanut kuin satasen, kun oli alennuksessa, mutta silti tuntuu siltä, kuin pistäisi satasen hukkaan.

Tarviitko sä muijas lupaa uuden näytön (ja vielä halvan) näytön ostamiseen? "Pelkkä housu" indeed.
Luulisi tuon jo vituttavan enemmän, kuin se naarmu siinä näytössä.

Olis mukava opiskella kesällä rauhassa, mutta eiii eihän se käy kun koululla ei ole tarjolla juurikaan mitään kursseja kesällä. Pikkasen paremmin voisi noitakin suunnitella. Prkl.

Tarviitko sä muijas lupaa uuden näytön (ja vielä halvan) näytön ostamiseen? "Pelkkä housu" indeed.
Luulisi tuon jo vituttavan enemmän, kuin se naarmu siinä näytössä.
Tarviin koska kyseesä on "meidän rahat", ei pelkästään "mun rahat". Se vasta perseestä olisi, jos menen ostamaan kysymättä.

E: Ja katselin sellaista parinsadan näyttöä. Se alkaa olla jo keskihintainen.

Vituttaa tämä jakso. 2 matikan kurssia ja 1 kemian pakollinen kurssi = joka kurssissa sama tumpelo opettajana. Vastaa joka kysymykseen "no en kyllä tiiä", vaikka kysymys ois elintärkeä kurssin läpäisyä varten...
Muutenkin täys jakso ja ainoastaan 2 mielenkiintosta kurssia...

Mikäs työelämässä vituttaa? Kannattaa tehä sitä mistä tykkää, eikä se työpaikan vaihtaminenkaan ole mikään rikos, paikka vaihtoon vaan jos kypsyttää.

Mikäs työelämässä vituttaa? Kannattaa tehä sitä mistä tykkää, eikä se työpaikan vaihtaminenkaan ole mikään rikos, paikka vaihtoon vaan jos kypsyttää.

Ei välttämättä mikään, mutta on se kuitenkin vähän toista kuin lukiossa hengailu. Tietty jos on töissä jossain varastolla tai tuijottaa hihnaa vaan kaikki päivät eikä joudu aivojaan käyttämään niin silloin lukio on vähän haastavampi. Sitä vaan meinasin, että lukio on todella leppoisa paikka ja monet tuolla käytävät useiden kurssien asiakokonaisuudet tiivistetään myöhemmissä opinnoissa yhteen lyhyeen kurssiin. Jos nyt jo tuo määrä tuntuu ylitsepääsemättömältä niin korkeakouluissa tulee ongelmia, puhumattakaan vähänkään vaativammista työtehtävistä.

Voi kun elämä olisikin vielä yhtä simppeliä kuin se oli lukiossa :D

Oispa taas 10v ja pitkä vitun kesäloma, en kyllä ikinä haavelis mistään koulussa hengailemisesta, sen verran paskoja kokemuksia niistä jääny.

Se ei nyt oo niin helppoa vaihtaa vaan sitä työtä ja mennä simmoseen työhön, mistä tykkää. Pitäis se 3 - 4 vuotta käydä jotain koulua ja sit kattoo sitä työpaikkaa.

Eli siis toisin sanoen, on parempi mädäntyä eläkeikään paskahommissa kuin käydä pari vuotta skolea kivan työpaikan tähden?

Back
Ylös Bottom