Moottoripyörä?

^^Pakko pistää vielä toho kypäräasiaan: Ite testasin AGV:n K4:n ja Stealtin ku kypärää olin hommaamassa ja Stealttiin päädyin, ei tuo K4 ollu oikee mitään toho verrattuna. FC motosta ton tilasin ja hiton hyvä palvelu, tyytyväine olen ollu.

Ja ite en ainaka odottas liikaa mp messujen tarjouksista, kahet messut kävin läpi ja en löytäny niin hyviä tarjouksia kuin FC motosta saa hyllystä. Tuo t2 on oikeesti "top of the list" kamaa. Ja joo motonetistä saa halvalla AGV:n kypäriä, halpoja muovipaskoja ja rossipottia joihi en ees koskis.

Todellakaa ei mitään halpaa, mutta en ymmärrä noita "maksoin 500e mun kypärästä ku satsaan turvallisuuteen"- tyyppejäkään, ku tuolta saa suomessa ton verra maksavia huippukamoja alle 250e.

Iconin Accerlant ajotakkiki tullu tuolta FC motosa hommattua, sokkona vielä koko, hyväntuntune ja istuva päällä, sisuski on sellane parittajanpunane:D

Mutta MP- messuille tosiaan pälyilemään kaikki, harvi vaan kun Honda jäi tuolta pois, yamahaa en henk. koht niin kaipaakkaan, vaikka harmi että sekin jäi pois. Luulis kyllä että noita on joillakin muilla osastoillakin kuin virallisilla. Jos tänkin vuonna sais Suomipopilta liput ilmatteeks:whip:

Jos täällä on muuten pitkiä kuskeja halpaa nahkapukua vailla, niin oon laittamassa myyntiin vanhani. Berikin takki, Arlenessin housut, mustat. Sopivat vetoketjuilla toisiinsa kuin nakutettu. Kolme kesää ajettu, mä oon 197cm pitkä, mutta nykyään liian laiha. Elopainoa pitäs olla jotain sata tai yli ettei lepattais tuulessa. Muistaakseni noihin saa vuoretkin kiinni, jos vaan löytäisin ne. Polvipaloja ei ole, jonka johdosta puku onkin vaihtoon menossa, niiden puutteen takia oikeassa polvessa hieman kulumaa Kemoran mutkista. Mutta sehän vain parantaa uskottavuutta essolla. 150e?

Miten tuo T2 voi olla tuolla noin halpa, Saksassakin ovh. näyttää olevan +500e? :wtf:

niimpä. mallia klikkaamalla selviää että ihan yksittäiskappaleita ovat, eikä hyllyt noita pursua. varmaan yritetään jengiä houkutella varusteostoksille, kun monet muut tuotteet on ihan saman hintaisia kun muissakin mp-kaupoissa.

paljonko la ne maksoit sun "top of the list" t-2 kypärästä? ;)

edit: fc-motossakaan ei oo agv:n t2:sta yhtä halvalla kun motonetissä hyllyssä. ja itse sain shoein raid2:n 100e:llä suomessa hyllystä kun sama potta samalla kuviolla fc-motossa on 385e...

Kunhan olen bikeforumin täällä Jykylässä käynyt tsekkaamassa, sen jälkeen aion kyllä marssia motonettiin ja pyytää, josko voisivat tilata tänne sovitettavaksi tuon T2. Pakko tuohon hintaan päästä testaamaan, miltä se päässä tuntuu.

Miten tuo T2 voi olla tuolla noin halpa, Saksassakin ovh. näyttää olevan +500e? :wtf:

Näyttäis olevan edellisen vuoden värejä. Selittäisi myös miksi niitä on vain muutama hyllyssä. Toisaalta eipä taija mitään muutakaan pottaa näin talvella olla kauheana Motonetilläkään venymässä nurkissa.

http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/AGV_MP

onko se t2 nyt sit top of the list vai halpaa muovipaskaa kun saa motonetista?

Anteeksi tietämättömyyteni, en ookkaa tollasee törmänny. Täälläpäi motonetistä saa just noita halpoja paskoja vaan, yllätyksenä tuli että nettisivuilla noin hyvät valikoimat. Kiitokset tästä tiedosta, hinnatkin ovat sitä tasoa, että seuraavaa pottaa voisi katella tuoltakin.

niimpä. mallia klikkaamalla selviää että ihan yksittäiskappaleita ovat, eikä hyllyt noita pursua. varmaan yritetään jengiä houkutella varusteostoksille, kun monet muut tuotteet on ihan saman hintaisia kun muissakin mp-kaupoissa.

paljonko la ne maksoit sun "top of the list" t-2 kypärästä? ;)

edit: fc-motossakaan ei oo agv:n t2:sta yhtä halvalla kun motonetissä hyllyssä. ja itse sain shoein raid2:n 100e:llä suomessa hyllystä kun sama potta samalla kuviolla fc-motossa on 385e...

Ostin itse kyseisen t-2 -kypärän motonetista viime keväänä hintaan 199e eikä ollut yksittäiskappale, tarjolla oli monia värejä ja kokoja. Omani jouduin tosin hakemaan 100km päästä Helsingistä jotta sain oikean koon & värin. Hinta tosiaan ihmetytti, koska on halvempi Suomessa kuin Saksassa.

Nostat automaatilta hiukan enempi kerralla, ja tuut hakee multa ton Zetan (löytyy myyntiosiolta), ja samalta kylältä kuin Ninjakin..kahvit kuuluu kauppaan! Eikä tartte ajaa vajaatehosilla:)

Heti ku pilkahti tänään aurinko pilvien välistä, ni piti käyä mopokaupassa potkimassa kumeja ;)

Nyt on pyörät katsottu ja CBR piti poistaa. Ninja oli melkoinen ruoska, CBR melkein kuin "uusi". Jäi kyllä hyvät fiilikset kaupasta, hintakaan ei mielestäni ollut paha. Kuljetuskaluston kanssa oli ongelmia ja loppupeleissä päästiin hinausauton kyydissä Jyväskylän keskustaan, siitä sitten duunipaikan paku lainaan ja pyörä pakkasesta kaverin tallille lepäämään. Nyt sitten ajokamoja katsomaan, ilmoittautumaan autokouluun ja kesää odottamaan.

POISTAKAA NUO LUMET!

Onneksi olkoon "uuden" pyörän johdosta, tulee vielä monta odottavaa päivää ennekuin pääset ajelemaan. Kuvista päätelleen hienon pyörän ostit. Honda on aina osannut tehdä nättejä pyöriä.

ps.Vois nuo lumet oikeesti jo hävitä.

Nyt jo tuntuu aika pitkältä, kun pyörä ollut tallissa vasta jokusen tunnin. :D Mitenhän tässä selviää kolme kuukautta? Täytynee pistää kunnon kuvia tänne kun saan siirrettyä pyörän toiseen talliin.

En kyllä itse pyörän kunnosta uskoisi ikinä -99 vuoden pyöräksi, ainoat "virheet" on oikealla pienet vekit katteessa, kun kerran on kaatunut paikallaan. Lisäksi ainoa "vika" on se, että venttiilinkopan tiiviste hikoilee hieman pakosarjan puolelta. Täytyy kokeilla kiristämistä - jos ei auta, niin uusi tiiviste tuskin kovin montaa euroa maksaa.

Nätisti käynnistyy ja käy tyhjäkäyntiä, eikä minkäänlaisia sivuääniä ainakaan omaan korvaan kuulu millään kierrosalueella. Alkuperäinen työkalusarja löytyy myös, eikä pyörässä ole missään mitään omia räpellyksiä. Lähes orkkiskuntoinen siis, jos ei lasketa LeoVincen hiilikuituista sliparia sekä minivilkkuja. Lisäksi ajokilometrejäkään ei ole kuin 38tkm ja risat. Nyt sitten täytyy toivoa, että ensi kesä menee hyvin eikä tule hölmöiltyä kovin suuresti. :lol2:

Nyt jo tuntuu aika pitkältä, kun pyörä ollut tallissa vasta jokusen tunnin. :D Mitenhän tässä selviää kolme kuukautta? Täytynee pistää kunnon kuvia tänne kun saan siirrettyä pyörän toiseen talliin.

En kyllä itse pyörän kunnosta uskoisi ikinä -99 vuoden pyöräksi, ainoat "virheet" on oikealla pienet vekit katteessa, kun kerran on kaatunut paikallaan. Lisäksi ainoa "vika" on se, että venttiilinkopan tiiviste hikoilee hieman pakosarjan puolelta. Täytyy kokeilla kiristämistä - jos ei auta, niin uusi tiiviste tuskin kovin montaa euroa maksaa.

Nätisti käynnistyy ja käy tyhjäkäyntiä, eikä minkäänlaisia sivuääniä ainakaan omaan korvaan kuulu millään kierrosalueella. Alkuperäinen työkalusarja löytyy myös, eikä pyörässä ole missään mitään omia räpellyksiä. Lähes orkkiskuntoinen siis, jos ei lasketa LeoVincen hiilikuituista sliparia sekä minivilkkuja. Lisäksi ajokilometrejäkään ei ole kuin 38tkm ja risat. Nyt sitten täytyy toivoa, että ensi kesä menee hyvin eikä tule hölmöiltyä kovin suuresti. :lol2:

sit vaan heti tilaamaan kivaa "pientä" palikkaa pyörään. harmittaa kun mulla ei oo mahdollisuutta (järkevään hintaan) säilyttää pyörää täällä stadissa sellasessa tallissa mihin pääsisin roplaamaan pyörää. Heti kun saan pyörän säilytyksestä niin alkaa kevät-tuunaus eli tumma pleksi, peileihin integroidut vilkut jnejne.

onko sulla pyörään huoltokirjaa tai säännöllisiä huoltokuitteja mistä ton 38tkm voi edes suurinpiirtein varmistaa? ihan mielenkiinnosta kysyn kun mielestäni oon havainnut nettimotoa selatessa että iso osa pyöriä on just n.30-50tkm ajettuja oli vuosimalli sitten 97 tai 05. Ainakin mun logiikalla km/vuosi pitäis pysyä suht vakiona kun tarkastellaan kaikkia myynnissä olevia pyöriä, silti vaan tuntuu että vanhemmilla pyörillä on ajettu vähemmän vuodessa kuin uudemmilla.

btw. miks belgiasta rahdataan pyöriä helvetisti suomeen? omakin tuotu sieltä ja iso osa tuontipyöristä tuntuu olevan just belgiasta.

Back
Ylös Bottom