Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huh Huh...Mikä lätty.:)

lamb-of-god-resolution-204.jpg

1. Straight for the Sun
2. Desolation
3. Ghost Walking
4. Guilty
5. The Undertow
6. The Number Six
7. Barbaraosa
8. Invictus
9. Cheated
10. Insurrection
11. Terminally Unique
12. To the End
13. Visitation
14. King Me

EI HELEVETTI?! ONKO TÄMÄ TOTTA!? Kyykkäsin äsken kehonpainollani leveän kyykyn ja ei käyny kipiää. Vaikka tämä ois vain hetkellistä, niin ei hele... Mie oon niin fiiliksissä tästä. Mie voin alkaa kyykkää varmasti parin viikon sisällä! :dance: :dance2: :dance2: :dance: :dance2: :dance: :dance: :dance: :dance2: Hallelujah!! Painonnosto here i come! :haart:

:haart: :haart:

Tänään oli aika hyvin onnistunut päivä, vaikka treenit ei menneet ihan niinkuin piti. Jäi sellainen kivan positiivinen fiilis :)

Pitää kyllä vähän tuuletella kun:
-pari kuukautta jatkuneet mystiset mahavaivat on vaarattomiksi todettu ja sairasteltu pois
-opiskeluissa mielenkiintoinen ja rento vaihe menossa
-työmotivaatio on kunnossa ja se on tarpeen, sillä reissurahaa pitäisi säästää
-keväälle on muutama helvetin mukava Lapin- ja ulkomaanreissu tiedossa
-salitreenit kulkee taukojen jälkeen ja motivaatio on korkeella

Ja joka päivä aurinko on edellistä päivää kauemmin taivaalla valaisemassa. :)

Palkankorotus! Jäi tosin 9 opintopistettä vajaaksi seuraavasta palkankorotuksesta. Tulipahan motivaatiota kerätä vähän lisää pisteitä :puntti:

Wheiii! Olo alakaa oleen ku ihmisellä! Toivottavasti tästä sairastelusta ei jää mitään typerää yskää, niinku yleensä ruukaa tapahtumaan. Nyt vaan ihan iisisti ja lepoa vielä...

Tulin just työhaastattelusta ja haastattelija sanoi lopuksi saaneensa minusta erittäin positiivisen kuvan! Nyt vaan sitten ootellaan, että saanko duunin. 160 hakijaa, 6-7 haastatellaan. Jännittää, oikeasti tosissani haluaisin sen paikan! :dance:

Ihan mahtava aurinkoinen ilma, mahtava viikonloppu tiedossa ihanien ihmisten kanssa(ohjelmaa todellakin riittää) ja kaiken lisäksi työnantajani tuli aamulla keskustelemaan kanssani työn jatkosta ja sanoi olevansa todella tyytyväinen työsuoritukseeni ja voisi pitää minut vaikka ikuisesti.

Ja kaiken lisäksi treenimotivaatio on ihan huipussansa, vaikka olenkin dieetillä(kilojakin lähtenyt ihan kiitettävästi) - alan vihdoin olla aiemmissa mitoissani:-)

Mun on pakko saada tatuointi. Mulla on jo kuva valmiina ja sopiva paikka ja harkittukin noin puoli vuotta, joten nyt mun on pakko se ottaa tai ei ollenkaan. Näin jo untakin, että otin kyseisen tatuoinnin!

Siis eka päivä piiitkään aikaan ilman ilman olkapääkipuja!!!!! Wow! I feel good, tiididiididi!

Sumppia termarissa, aurinko paistaa, järkyttävän iloisia ihmisiä ympärillä ja saa vielä hiihtää sen pari kymppiä. On tässä elämässä jotain järkeäkin välillä, jos vain näköjään päättää niin.

Back
Ylös Bottom