Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ei jumalauta oo todellista. Sain töitä!
Aamulla oli haastattelu ja puoliltapäivin soittivat, että millon voin alottaa :thumbs:

Vahan pitaa kiiretta, mutta mitaan en vaihtaisi elamassani talla hetkella. Valilla menee tietysti huonommin, mutta toisinaan taas iskee sellainen "vau!"-olo kun miettii miten hyvin asiat ovat. On mahtava opiskelupaikka maassa joka tuntuu kodilta (ja opiskelut sujuvat erinomaisen hyvin), mies joka rakastaa ja kohtelee kuin prinsessaa, toita just sen verran kuin kerkeaa tehda ja joista maksetaan sen verran etta pysyn merkkivaatteissani, tahan astiset tavoitteet kaikki saavutettu ja uusi tulevaisuuden suunnitelma tehty... Ja kaikki on ihan omaa ansiotani. Elama on kivaa! :)

Isäukko poikkesi sattumalta tänään käymään ja toi jääkaapin täyteen ruokaa. Joulun jälkeen en ole kotona ehtinyt käymään, joten oli kyllä kerrankin mukava jutella. Lisäks nyt on jääkaapissa rahkaa ja raejuustoa pitkät rivit. :)

En tiedä kuuluuko tänne vai Vituttaa niin ankarasti -ketjuun, mutta huomenna tarkoitus matkustaa Turkuun valmistautumaan torstain opiskelijasembaloihin.

Olin niin vittuuntunut kreikkalaisiin tänään, että salilla rauta liikkui uskomattoman hyvin.

Aurinko paistaa komeesti ja varmaan ainaki osittain sen vuoksi heti paljon kivemmat fiilikset ollu koko päivän, onneks kevät tulee pian :)
Treeni meni hyvin ja uunista tulos pizzaa...nam

Nykyinen ja toistaiseksi viimeinen työharjoitteluni on alkanut oikein mukavasti. En olisi ikinä uskonut, että kehitysvammaisten nuorten kanssa on näin mukavaa :)

Sain erään erittäin vittumaisen kirjoitushomman eilen valmiiksi ja postiin, ja nyt ei tarvitse vaivata vastaavilla enää päätänsä ainakaan tänään eikä viikonloppuna. :)

Onnistuin unohtamaan muistitikun yliopiston ATK-luokkaan, ja joku oli vaivautunut viemään sen infopisteeseen! Voitteko kuvitella? Olin aivan varma, että ensimmäinen löytäjä pöllii sen, kun 5 minuutiksi onnistuin sen sinne jättämään. Päivä on todellakin pelastettu. :dance:

Mä valitin joku aika sitten mun salin yhdelle personal trainerille, että mun treenimetodeissani on varmaan jotain vikaa, kun ei oikein tunnu menevän perille, salilta lähdön jälkeen menee puoli tuntia, ja tuntuu ettei edes olisi käynyt siellä.

Viikko sitten se opetti mua mavettamaan, kyykkäämään, rivettämään ja pystypunnertamaan kunnolla.

Nyt menee treeni perille, ja koko kroppa on aina jumissa.

Näin talvipakkasilla, ei mikään lämmitä niin mukavasti, kuin lämmin keitto. Kyytipojaksi ruisleipää ja maitoa. Tein eilen noin 5 litraa makkarakeittoa. Suosittelen lämpimäiseksi, on nimittäin aika hyvvää...:)

Back
Ylös Bottom