Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hiton hyvä fiilis ku sain raahattuu itteni salille melkei 2vuoden tauon jälkee :) huomen aamulla sit kirotaa ku ei pääse sängystä ylös :D

Hiton hyvä fiilis ku sain raahattuu itteni salille melkei 2vuoden tauon jälkee :) huomen aamulla sit kirotaa ku ei pääse sängystä ylös :D

Terve tuloa takaisin meidän kaikkien ystävän, raudan pariin.

Selkäpäivä meni kuin unelma, ja kotiin tullessa tescosta jauhelihaa 400g, 42penssiä, kolme kokojyväleipää 17 penssiä kappale. Tescon punalappupolitiikka on ihailtavaa.

Mä oon ihan hyperfiiliksissä, kun huomasin, et mun kroppani tuntuu taas sietävän viljoja. Hitto, että ihminen voi tulla iloiseksi niin pienestä asiasta, kun siitä, et pystyy syömään nuudeleita. :lol2: Mulla taitaa olla jonkinlainen hiilarioverdose päällä, kun on tällainen määrä virtaa. :hyper:

Pari viikkoa painettu pirusti opiskeluja ja nyt alko vapaa vkl. Tästä kohta vielä yhden mimmin kanssa istuskelemaan keskustaan! Toivottavasti menis hyvin, mut todennäköisesti huomenna olen sit "vituttaa" ketjussa :)

En tiiä itkeäkkö vai nauraa. Tilasin tossa 1-2vk sitte alpine starssin svetarin jenkeistä. Ihan kikseissä availin pakettia. Paketin avattua näin sen logon läpinäkyväs pussissa ja en ees heti ottaa sitä pois sieltä. Mietin vaa miltä se näyttää päällä. Avasin paketin ja vittu.. lasten paita. :d

Mitäs vittua? Sain harjoittelupaikan kahden viikon hakemisen jälkeen. :wtf: Olin jo henkisesti valmistautunut tekemään kesän jotain hanttihommia...

Mitäs vittua? Sain harjoittelupaikan kahden viikon hakemisen jälkeen. :wtf: Olin jo henkisesti valmistautunut tekemään kesän jotain hanttihommia...
Aikasi oot kyl lähteny hakee kesätöitä. :o Monet yritykset ei oo vielä ees alkanu hakee kesätyöntekijöitä

Kaikki nousi mitä nostin. :dance: :dance2: :thumbs: Tästä ei pääse kuin ylöspäin!

Jee, koiru jää kuin jääkin henkiin!!! (nielaistuaan pari viikkoa sitten ison palan tulikuumaa paistettua lohta ja poltti ihan huolella kurkkutorven ja suunsa) Nyt jo syö itse, sosetta tosin, ja röyhtäilee kuin miehet :hyvä:

Happy happy joy joy -fiilis heti maanantaiaamuna! Joulukuisen tenttiviikon tentit meni todella hyvin ja juuri sain kaikista pahimmasta tentistä arvosanan rekisteriin ja sekin meni reilusti yli odotusten. :hyper:

Avasin koneen työpöydälle uuden kansion, nimellä OPPARI. Pari muistitikkua ja jopa ulkoisen kovalevynki hommasin tätä varten, ettei toissasyksyinen katastrofi toistu, ja windowsin kaatuminen vie koko homman mennessään. Puitteet siis periaatteessa kunnossa, jonkun pitäis nyt sit vaan tehdä toi työ itessään... Tästäkö se lähtee?

Sain pari viikkoa sitten töitä hetken työttömyyden jälkeen. En myöskään ekaa kertaa elämässäni odota kevättä tuskaisena, vaan nautin talvesta. :)

Tuntemani tanskalainen nainen, joka oli aivan helvetin pinnallinen ja ylpeä siitä aikoinaan, eikä edes antanut minulle, kun olen ruma, on facebookin kuvien mukaan turvonnut hirvittäväksi läskiksi.

Vahingonilo on paras ilo.

Osaa se VR:kin toisinaan yllättää positiivisesti. Tänään nimittäin sattui junassa palvelemaan sen verran iloinen ja sympaattinen konduktöörismies, ettei paremmasta väliä! Et varmaan tätä viestiä tule itse koskaan lukemaan, luulen, mutta kiitos siitä huolimatta päivän piristyksestä - aurinkoinen asenteesi täytti, jos ei koko junaa, niin ainakin mun mieleni.

Hyvä, että teitä aidosti mukavia asiakaspalvelijoitakin löytyy :)

Back
Ylös Bottom