Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku voisi saada mun työpaikan, hakemuksia vaan tulemaan jos hullujenhuone tai sirkus kuulostaa kivalta... :dance: Työajat vaihtelee, samoin tehtävät, palkka sentään on vakio eikä siitä juuri neuvotella. Aivojenkäyttöä tai loogista ajattelua ei tarvita, eikä juuri muitakaan ominaisuuksia, huumorintajusta ja stressinsietokyvystä saattaapi olla hyötyä.

Ei ehdi sinne. Torstainahan ne olis jotku opiskelijoillekkin suunnatut messut, mutta on tentti samana päivänä, niin joutuu varmaan senkin jättämään väliin ja yrittämään viimehetken paniikkiopiskelua.
Olen selkeästi missannut jotain, kun en tiedä mitään torstain tapahtumista.
Edit: Paitsi että silloin on erään bändin levynjulkaisukeikka Tavastialla, jonne ehkä jaksan raahata itseni.

Olen selkeästi missannut jotain, kun en tiedä mitään torstain tapahtumista.
Edit: Paitsi että silloin on erään bändin levynjulkaisukeikka Tavastialla, jonne ehkä jaksan raahata itseni.

Tuo ContactForum Kaapelitehtaalla. Kai tuollakin jotain hyödyllistä vois olla, ainaki joku cv-klinikka. Pitäs varmaan semmonenki vääntää itelle kun ei oikeen oo kunnollista.

Minnes helvettiin on kadonn ympärysmittoja? tredi? En sitte löydä meinaa mitenkään päin :D

^Sinänsä hauskaa miten en ole koskaan päänsärkyihin käyttäny kylmää. Kuitenkin tuossa yks päivä kokeilin ja sehän toimi. Että jos olet yhtä tyhmä niin kokeile, jos vaikka auttais. :thumbs:

fedit: Jenkkileffoissahan käyttävät melkein poikkeuksetta...

Ei jumalauta taidan olla vihdoin sekoamassa lopullisesti. Kuulen jotain etäistä musiikkia mikä voimistuu. Hui saatana.

Olin töissä tänään jo 06.30 :hyper: yleensä tulee talvisin tultua vasta kasin maissa, mut
kesäsin tulee jo kuutee, et kerkee kahelta lähtee ottaa aurinkoo :D

E. Siinä teille päivän turha tieto :D

Hyvät treenit eilen. Täytyy lisätä vielä hilareita palautukseen, niin saa levollisemmat unet vedettyä. Postiivista, että palutuminen muuten onnistuu hienosti. Tästä saadaan hyvä päivä.

Huomenta !

Olen oikeasti vieläkin unessa.. jos tänään treenailis..

Huomenta!
Piti tänään jäädä koulusta pois, tuli eilen vissiin rikottua vähän selkää mavessa. Tuolista ylösnouseminen on helvetin vaikeaa... pitää katella pari päivää ja jos ei ala helpottaa niin voisi käydä terkkarilla.

Huomenta! Salipäivä! Pitäis vaan keksiä, että mitähän mie noille jaloille tekisin...

Mitä helvettiä taas..Ensin näet unta Pirkka-Pekka Peteliuksesta (mm.pussailin sen kans :´´D) ja sit leipoessa kananmuna vierähtää tiskipöydältä ->nappaat sen vähän liian kärppänä ja rikot sen tiskipöytää vasten kunnon forcella! Uskaltaakohan tässä edes töihin mennä... Tuota PPP:tä kyllä ihmettelen mistä alitajunnasta se on puskenut esiin, en oo ees kattonu mitää sketsipätkiä yms :D Mutta! Tänään testaan uudet gorejuoksulenkkarit!

Guten Morgen vaan :) Vähän pirtelöä naamaan ja tunnin päästä salille. Illaksi taas reippaana töihin. Huomenna alkaa LOMA! Kokonainen VIIKKO lomaa! :dance:

Back
Ylös Bottom