Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen taas miettinyt, että onko todella politiikasta mitään tietämättömän ja sitä seuraamattoman idiootin (kuten minä) velvollisuus äänestää vai olla äänestämättäMinkälaista maitoa ostit? Ajattelin auttaa ja antaa sulle syyn postata kun haluat kuitenkin 4000 postia rikki ennen vaalivalvojaisia ;)

Eipä oikestaan kukaan muu sitä tiedä, kuin sinä itse...1/4 ei käy äänestämässä, joten ei voi sanoa 1,25miljoonan Suomalaisen olevan väärässä.

Onhan sekin kannanotto, että ei äänestä. Jos ei kiinnosta, niin ei kai sinne väkisin kannata mennä...Demokratiaahan se on sekin.

Jäi sitten äänestämättä tänä vuonna, no jospa ne sais sen pressan valittua ilman sitä mun Mustanaamiolle antamaa ääntäni ;) Taas yksi tuhman hauska viikonloppu takana, Tepe ja muna kiittää :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minkälaista maitoa ostit? Ajattelin auttaa ja antaa sulle syyn postata kun haluat kuitenkin 4000 postia rikki ennen vaalivalvojaisia ;)

Haha, kiitos. Mietin vaan, että mikähän ketju ansaitsee tuon juhjallisen postin. Varmaan tuo sinkkuketju, kun olen sinne niin paljon jo kirjoittanut :D

:lol2: Olisi varmaan kannattanut ottaa kamera mukaan, niin ne olisi ymmärtänyt paremmin. En vaan ole ennen äänestänyt, niin en tiennyt kenelle antaa mitäkin lappuja. Sitten lopulta sillä leimausmummelilla oli sellainen äänensävy, että "voi kuinka söpöä kun pikkupoika on tullut äänestämään".

Mä oon yhtä pihalla joka kerta kun äänestän, et ei toi mitään niin uutta silleen ole. :) Itekin äänestin ennakkoon tossa lähimmässä postissa ja se jos jokin oli hämmentävää. Ensin etsi se oikea pömpeli minne kiikuttaa lipuke, sitten näytä henkkarit yhden kerran, sitten ota äänestyslipuke ja hoida hommasi, tuo se takas virkailijalle, näytä henkkarit toisen kerran, kuittaa joku toinen lappu, saat tyhjän kuoren johon tunget itse sen äänestyslipun, suljet kuoren, ojennat sen virkailijalle ja toivot että se menee jonnekin oikeaan jemmaan koska hän vain kiittää ja sanoo että "tää nyt oli tässä sit". :jahas:

^Sä se jaksat aina olla pirtsakka. :D Mulla on kyllä ollut niin tahmea maanantai, ettei pitkään aikaan. Harkitsen vakavasti, et passaan combatin illalla, ja meen töitten jälkeen suoraan koisiin. Hirmunen väsy (ja hirmunen suklaanhimo :jahas:).

401480_10150740473808228_99436658227_12641853_1853068398_n.jpg

Keksin kyllä monta parempaakin keksintöä.
Niin minäkin. Tuo mun postaus oli suora lainaus kaverin FB statuksesta.
Jos pillu on keksintö, niin eikö tässä ole melko sisäänrakennettuna ajatus jumalasta? Vai kuka se on keksinyt?
Siinäpä kysymys. Luulenpa että pyssy tai joku muu pakkiksen pillutieteen tohtoreista voisi vastata tuohon. Itselläni empiiriset tutkimukset ovat sen verran kapea-alaisia, etten lähde tilannetta tarkemmin arvioimaan.

Meen tiukkaamaan mattoa. Nii.

Back
Ylös Bottom