Onko tää mun käyttämä 3-jakoinen mielestänne hyvä vai huono?
Treenipäiviä on 3 kertaa viikossa, ti, to, su.
Ti:Jalat
To:Keskikroppa eli myös selät.
Su:Kädet
Liikkeet
Jaloille: Takakyykky, hack-kyykky, reidenojennus, takareisille sellasessa koneessa oisko takareisien ojennus(?) + pohkeille pohjenousu laitteessa.
Rinnalle: Penkkipunnerrus tangolla tai kässäreillä (vaihdellen), pec-dec, smith vinopenkki tai siinä hammer(?) laitteessa(vaihdellen)
Selälle: Mave, kulmasoutu, ylä- alataljat + leuat myöhemmin, koska en jaksa tällä hetkellä sarjoja vielä tehdä... menee noin 1-2 leukaa vain ja vastaotteella.
Vatsoille: Vatsarutistus koneessa, jalkojen nostoja tai istumaannousuja, kyljille sivuille taivutusta kässäreillä, myöhemmin voimapyörää kun vatsat vahvistuvat.
Käsille: Hauiskääntö z-tangolla/käsipainoilla vaihdellen, hauiskääntö taljassa, hauiskääntö sellasessa scott tyylisessä laitteessa, ojentajille penkkipunnerrus kapea, taljassa naruilla ojentajille se pushdown liike, dippi sellaisessa koneessa missä seisotaan (myöhemmin kunnon dippi), olkapäille pystypunnerrus tangolla/käsipainoilla vaihdellen, viparit sivuille, takaolkapäille taljassa tai laitteessa vaihdellen.
Toistot/sarjat: Eli olen ymmärtänyt, että kun on 3-jakoinen silloin on 3 liikettä per lihasryhmä? eli just esimerkiks etureisille, 1. hackki 2. reidenojennus 3. jalkaprässi/etukyykky? ja toistot/sarjat olen pitänyt 2x8-10.
Teenkö kaiken päin persiitä vai olenko ymmärtänyt oikein/teen oikein ?
Niin ja lisättäköön vielä, että ruokavalio on mielestäni kunnossa. En kylläkään jaksa laskea kaloreita, syön vain mahdollisimman paljon safkaa.
Aamupala, lounas(koulussa), välipala kotona(koulunjälkeen 1-3 aikoihin), treenin jälkeen palkkari, päivällinen noin. tunnin päästä palkkarista ja viimeiseksi iltapala. Eli noin 5 kertaa tulee syötyä päivässä ja proteiinia tulee se 140-160g päivässä, mikä on mun painoiselle riittävä määrä tietääkseeni (n.78kg)