Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin on käynyt. Tekisi mieli treenata kolmesti päivässä, mutta toisaalta yritän nyt malttaa mieleni, jotta en ole jatkuvassa jumissa kuten syksyllä.

Eli se on kaikki vaan sun korvien välissä kun oot vähentänyt treenejä. Kuuntele joku kiva marssintynkä mikä tuo sulle hyvän mielen. Kyllä sun treenitahti on sellainen ollut, että on luultavasti vain hyvä jos pikkuisen annat kropalle lepoa.

Huomenta!

Haluaako joku poskiontelontulehduksen? Lääkkeet tulee kyllä kaupan päälle. Voisin jo luopua omastani... :curs: Ihan pakko päästä illasta kevyesti liikkeelle, ei tätä kotona makaamista montaa päivää putkeen kestä tulematta hulluksi.

Jotain positiivista kuitenkin: kerrankin firman joululahjasta on paljon iloa... Yllättävän hyvältä kuulostaa musiikki tuollaisesta "kananmunasta". :D

Haluaako joku poskiontelontulehduksen? Lääkkeet tulee kyllä kaupan päälle. Voisin jo luopua omastani... :curs: Ihan pakko päästä illasta kevyesti liikkeelle, ei tätä kotona makaamista montaa päivää putkeen kestä tulematta hulluksi.

Mulle ainakin on sanottu, että jos ei ole kuumetta niin rauhallinen käynti ulkona tekee vain hyvää. Kunhan et rehki!

Joo, toi pizza lattialla, pitkin pöytää, sängyssä jne. on mun tavaramerkki.

Fiksu mieshän jättää vähän evästä sinne tänne, ei sitä ikinä tiedä milloin alkaa hiukomaan.. Tuo on sitä iän ja kokemuksen tuomaa näkemystä, joka pojannulikoilta ja tytönlärpäkkeiltä puuttuu ;)

Kannattaa myös kasvattaa parta välipalavarastoksi

951884092X_300dpi_m.jpg

Huomenta!

Vaihdatko sen yhdistelmään keuhkoputkentulehdusta, mykoplasmaa, infektioastmaa ja katkennutta nenäluuta?

Fiksu mieshän jättää vähän evästä sinne tänne, ei sitä ikinä tiedä milloin alkaa hiukomaan.. Tuo on sitä iän ja kokemuksen tuomaa näkemystä, joka pojannulikoilta ja tytönlärpäkkeiltä puuttuu ;)
Lämmittää yllättävän paljon mieltä astua herätessään pizzaan. Toinen lemppari on pää lautaselta herääminen.

Huomenta!

Haluaako joku poskiontelontulehduksen? Lääkkeet tulee kyllä kaupan päälle. Voisin jo luopua omastani... :curs:

Ei kiitos !

Vuonna 2009 söin n.30 antibioottikuuria poskiontelontulehduksiin, joten riittää..

Mulla olis kanssa tarjota flunssa ja poskiontelotulehdus. Nuhaisuus alkoi jo jouluna ja sitten pahenivat viime perjantaina. Olin viellä töissä la/su mutta sitten nousi kuume ja tässä sitä ollaan. Lekuri määräs lääkekuurin ja totesi että laitetaan sellainen kuuri joka tehoaa myös mykoplasmaan jos viellä sekin jylläis. Kävin just äsken ulkona kun koirat pitää käyttää. Onneksi on tuo metsä lähellä joten sen reunaan ja rekut irti. Itse seisoskelin kuin eskimo 10min paikoillaan ja sitten takas. Meinas tuossakin kunto loppua. Ja tämä päänsärky on vittumaisinta. Ei ole viellä 4*burana ja 2*parasetamoli tänään auttanut. Mutta positiivista on sitten taas tuo yskänlääke kun siitä saa pienet "fiilikset". Jotenkii se tekee vähän väsyn+hilpeän olon.

Niin olis mulla viellä tarjota kierrukkavammainen polvi vaihtokaupassa terveeseen kroppaan...

Niin on mullakin fiilikset mutta johtunee tuosta mainitusta yskänlääkkeestä. Vaikka koskeekin päähän,nenä vuotaa,paleltaa ja on huono olo niin silti välillä tuntuu päässä :dance::hyper::confused::hyper::dance: ololta
joten pääseekö tällä samaan kerhoon hyvien fiilisten kanssa:D

Vaihdatko sen yhdistelmään keuhkoputkentulehdusta, mykoplasmaa, infektioastmaa ja katkennutta nenäluuta?

En taida vaihtaa... :D Ihan tarpeeksi on tässä omassa "nenävammassa". Poskiontelontulehduksia on ollut aina, mut nyt kesästä asti on ollut toinen puoli aika heikossa mallissa, kuiva korppu siis koko nokka vasemmalta... En ole varma onko poskionteloista enää paljon jäljellä, selviää todennäköisesti tähystyksessä & kuvauksissa kuukauden päästä. :jahas:

Ei tunnu muuten yhtään talvelta, täällä paistaa aurinko, pihanurmi vihertää ja joki tipukin rääkyi pihalla. :jahas:

Back
Ylös Bottom