Varma tapa saada iso kasa poissaoloja![]()
Mulla oli viime syksynä maanantaisin 8-20 päiviä, eikä yhtään poissaoloa. Helpommin nuo tuli hoidettua kuin keskellä päivää joku 14-16 meno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varma tapa saada iso kasa poissaoloja![]()

Tuo ois hieno idea. Voispa ehkä itsekkin.Hitto, pitäisköhän vetäistä viikonloppuna kunnon länkkärimaratooni.
Tuo ois hieno idea. Voispa ehkä itsekkin.
VR:n raiteilla on tunnelmaa........NOT! Naapuri penkin ukkeli tokas: "tulis sota ja kuolis pois", jostain syystä tuli Judis mieleen :D
Mistä tiedät, ettei se ollut juuri minä?
Sormus sormessa, eli todennäköisesti saanut naista, sekä ikää +50 vuotta puoltaa sitä ajatusta ettet se ollut juuri sinä.
Heität sen shekin jonkun tutun mukaan, niin käy USA:n reissulla lunastamassa ilman turhia palkkioita.Jaahas, amerikan mummilta tuli sitten joulukortti vähän myöhässä ja siinä mukana shekki arvolle $40. Saakohan tota mitenkään enää järkevästi lunastettua mistään, ilman että yli puolet menee muihin kuluihin? :D
Tiedä sitten viittiikö sitä edes lunastaakaan. Mut sit jos se pahoittaa mielensä...hittolainen. Emmä vaan jaksais lähtee pankkiin taistelemaan tuon takia, en mä edes ehdi.
Jaahas, amerikan mummilta tuli sitten joulukortti vähän myöhässä ja siinä mukana shekki arvolle $40. Saakohan tota mitenkään enää järkevästi lunastettua mistään, ilman että yli puolet menee muihin kuluihin? :D
Tiedä sitten viittiikö sitä edes lunastaakaan. Mut sit jos se pahoittaa mielensä...hittolainen. Emmä vaan jaksais lähtee pankkiin taistelemaan tuon takia, en mä edes ehdi.