Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmph... voisitko mennä takaisin nukkumaan ;)
Toivottavasti tulee sitten myrkkysammakko. Niiden nuolemisesta saa parhaat kiksit ;)
No jos jotain positiivista, niin ainakin "valoisa" aika vaan pitenee tästä kun juhannusta kohti mennään.
Minä olen kyllä ihmiseksikin jo vähän liian myrkyllinen, joten en usko että sammakoksi muuttumista tarvitaan mihinkäänToivottavasti tulee sitten myrkkysammakko. Niiden nuolemisesta saa parhaat kiksit ;)

Minä olen kyllä ihmiseksikin jo vähän liian myrkyllinen, joten en usko että sammakoksi muuttumista tarvitaan mihinkään
Minen jaksais olla duunissa... Onko pakko jos ei taho![]()
Ei tartte vittuillaJaksamisia sinne töihin, pitäähän sun tienata. Kuka sitten maksaa mun viulut, jos sultakin tulot loppuis :D
Näillä tuloilla oo varaa edes lotota :(Mitä tekisin (gradu ei ole vaihtoehto)? Eipä ole hetkeen ollut näin tylsää ja en viitsi treenatakaan.
Mitä tekisin (gradu ei ole vaihtoehto)? Eipä ole hetkeen ollut näin tylsää ja en viitsi treenatakaan.
Minun esseeni voisit vaikka tehda.
Voi vitsi etta olen ovela. Hankkiuduin uv aatoksi toihin jotta ei tarvitsisi menna baariin! Hyva kayttaa toita tekosyyna sille etten ehdi kayda moikkaamassa tuttuja kuin vasta puolen yon jalkeen joskus. Oikeasti mua ei vaan vittuakaan kiinnosta menna johonkin ylitayteen paskabaariin juomaan ylihintaista bissea :jahas:
Mä en ole ikinä tajunnut, että miksi juuri tänä ajankohtana pitää mennä baariin. Tai juhannuksena.
Taidan olla liian tyhmä, enkä edes osaa englantia.
Mä en ole ikinä tajunnut, että miksi juuri tänä ajankohtana pitää mennä baariin. Tai juhannuksena.
Nyt on ainakin edessä ihan uudenlainen uusi vuosi![]()