Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jos jotain positiivista, niin ainakin "valoisa" aika vaan pitenee tästä kun juhannusta kohti mennään.

Voi vitsi etta olen ovela. Hankkiuduin uv aatoksi toihin jotta ei tarvitsisi menna baariin! Hyva kayttaa toita tekosyyna sille etten ehdi kayda moikkaamassa tuttuja kuin vasta puolen yon jalkeen joskus. Oikeasti mua ei vaan vittuakaan kiinnosta menna johonkin ylitayteen paskabaariin juomaan ylihintaista bissea :jahas:

Toivottavasti tulee sitten myrkkysammakko. Niiden nuolemisesta saa parhaat kiksit ;)

Liian monta katua näkemättä, liian monta syntiä nuolematta....

Toivottavasti tulee sitten myrkkysammakko. Niiden nuolemisesta saa parhaat kiksit ;)
Minä olen kyllä ihmiseksikin jo vähän liian myrkyllinen, joten en usko että sammakoksi muuttumista tarvitaan mihinkään :)

Minen jaksais olla duunissa... Onko pakko jos ei taho :rolleyes:

Minä olen kyllä ihmiseksikin jo vähän liian myrkyllinen, joten en usko että sammakoksi muuttumista tarvitaan mihinkään :)

Minen jaksais olla duunissa... Onko pakko jos ei taho :rolleyes:

Niiden kiksien puolesta ei tarvitse olla enää myrkyllisempi ;)

Jaksamisia sinne töihin, pitäähän sun tienata. Kuka sitten maksaa mun viulut, jos sultakin tulot loppuis :D

Nyt pitkästä aikaa salille..

Mitä tekisin (gradu ei ole vaihtoehto)? Eipä ole hetkeen ollut näin tylsää ja en viitsi treenatakaan.

Minun esseeni voisit vaikka tehda.

Voi vitsi etta olen ovela. Hankkiuduin uv aatoksi toihin jotta ei tarvitsisi menna baariin! Hyva kayttaa toita tekosyyna sille etten ehdi kayda moikkaamassa tuttuja kuin vasta puolen yon jalkeen joskus. Oikeasti mua ei vaan vittuakaan kiinnosta menna johonkin ylitayteen paskabaariin juomaan ylihintaista bissea :jahas:

Mä en ole ikinä tajunnut, että miksi juuri tänä ajankohtana pitää mennä baariin. Tai juhannuksena.

Taidan olla liian tyhmä, enkä edes osaa englantia.

Makin olen tyhma ja suurin osa meidan yliopiston aasialaisista ei osaa englantia, joten ihan hyvin voit kirjoittaa esseeni. Puuttuu enaa 1200 sanaa.

Mä en ole ikinä tajunnut, että miksi juuri tänä ajankohtana pitää mennä baariin. Tai juhannuksena.

No en ma oikein tieda. Lupasin kaverille etta menen sen kanssa enka kehdannut perua. Nyt sain tietaa etta meidan seuraan on liittymassa joku kolmas henkilo, joten voin hyvalla omallatunnolla menna koko illaksi toihin ja hoitaa sosiaaliset velvollisuudet vasta duunin jalkeen. Olisi ollut mahdollisuus menna viela toiseen baariin jatkamaan viiteen asti aamulla (toihin siis), mutta niin pahasti en viitsinyt lupauksiani pettaa...

Olin vuosi sitten baarissa uutenavuotena, mutta keksin kyllä leikiten sata kivempaakin juttua. Nyt on ainakin edessä ihan uudenlainen uusi vuosi :)

Nyt on ainakin edessä ihan uudenlainen uusi vuosi :)

Minä oikeasti mietin, että olisin mennyt tuolloin ihmisten ilmoille, mutta nyt ei kiinnosta tippaakaan. Mitä siellä kuitenkaan tekisi? Voisin piruuttani mennä vaikka jo klo 21 nukkumaan, ettei tarvitsisi nähdä paskan vuoden päättymistä, vaan voisi herätä aamulla vielä paskempaan uuteen vuoteen.

Tästä vähän poljentoa iltaan. Ei ookaan soinu repeatilla kuin viimeiset 24h.

Judikselle pitäis kyllä keksiä jottae mukavaista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom