Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänne napsahti myös antibioottikuuri, kolmas tälle syksylle. Edellinen flunssakierre kesti iloisesti kuusi viikkoa, toivottavasti sain vähän aikaisemmin kiinni tällä kertaa.

Mä ainaki lähen juhlistaa uutta vuotta ihan kunnolla :) Sisko lähtee toisen kerran tävä vuonna radalle ni kyl se tilaisuus on käytettävä hyväks :D
Mulla jää uudenvuoden juhlinta väliin. Nenäluu poikki, nyt on molemmat silmät jo mustana ja toinen turvonnut umpeen. Kauppaankin pitää mennä mustat lasit päässä.

Jaksamisia kaikille sairastelukierteessä oleville. Tiedän miltä se tuntuu. Koettakaa vain ottaa rennosti ja keskittyä paranemiseen, vaikka se vaikeaa olisikin. Sitten kun olette terveitä, niin kahta kovempaa treeniä sitten. :)

Eilen oli kova päivä, sparritreenit ja fysiikkatreenit peräkkäin, meni melkein 3h ja on joka paikka nyt kipeenä. On kuitenkin tyytyväinen olo, kun saa treenata terveenä. Olen huomannut, että terveyttä arvostaa ihan eri tavalla, kun on sairaspäiviä ja loukkaantumisia takana.

Mulla on jostain syystä sellainen fiilis, et en viihdy omissa nahoissani. Oon funtsinut, et syynä on joko a)liiat suklaakonvehdit jouluna, b)vaatekaapin sisältö vaatii päivitystä tai c)uudet kengät, joissa ei oo korkoa. Veikkaan pääasialliseksi syyksi kohtaa c). Matalilla kengillä tulee vaan sellanen olo, et on kömpelö, lyhyt ja plussapallon mallinen. :curs: Mut ku ne on ihan oikeesti melkein nätitkin. Ja ainoat käytännölliset kengät koko mun kenkäkaapissani lenkki-, sali ja fitnesstossuja lukuunottamatta.

Molemmissa on puolensa kyllä. Sitä oloa ei kai kukaan haluais ja kai sitä vois ottaa ihan iisistikkin jos sitä tulee lähettyä. Tosin samalla voi ryyppäillä synttäritkin ni menis kaksi kärpästä samalla iskulla :)

Siellä sitä vaan meinataan juhlia kaikki pippalot yhdellä iskulla ja multa ei kysytä mitään? On siinä mulla vaimo :D

Mulla jää uudenvuoden juhlinta väliin. Nenäluu poikki, nyt on molemmat silmät jo mustana ja toinen turvonnut umpeen. Kauppaankin pitää mennä mustat lasit päässä.

Auts :/ No arskat päähän vaa ja sinne nii teknovalojen joukkoo vilkkumaa ;D heh.. no ei.. kai?

Ja sulle piristykseks...
Mäki meinasin saada karmit jouluaattona mustaksi :D :
Kummityttö 5,5v istu sylissä sellane puinen kapula kädes jonka hakasija varmaa 4cm luokkaa ja sillä sitte täräytti nopeella liikkeellä
tätskää suoraa nokkaa :D Onneks ei ku vähä turvonnu ja nyt jo kipu hellittäny :D

e. Oli vaa kiva kuunnella pöydän toiselta puolelta kommentteja : "No ny se alko punottaa" "kyhmy turpoo" ...etc :D
Vastaukseni oli, että ny sieltä pakastimesta jotain kylmää tänne ja äkkiä!

Siellä sitä vaan meinataan juhlia kaikki pippalot yhdellä iskulla ja multa ei kysytä mitään? On siinä mulla vaimo :D
En ole saanut ilmoitusta vastaatko kutsuuni tänne tulosta, joten vaimona minä voin järkkäillä siihen asti oman mieleni mukaan. Hyvänä aviomiehenä sinun pitäisi muistaa, että synttäri viikonloppuni kuluu yövuoroissa ja seuraavana on kaikkea muuta kuin juomista tiedossa, joten... ;)

En ole saanut ilmoitusta vastaatko kutsuuni tänne tulosta, joten vaimona minä voin järkkäillä siihen asti oman mieleni mukaan. Hyvänä aviomiehenä sinun pitäisi muistaa, että synttäri viikonloppuni kuluu yövuoroissa ja seuraavana on kaikkea muuta kuin juomista tiedossa, joten... ;)

Mitä kutsua, käsittääkseni tässä piti yhdessä miettiä miten tehdään ja missä ollaan? Vaimo voi toki järkkäillä oman mielen mukaan, mutta muistaa että synttärisi kyllä tullaan vielä viettämään!

Ota näistä naisista nyt aina selvää.. :D

Uutena vuotena treenaan kovaa ja katson UFC:tä. Jotain herkkusafkaa, leffoja ja co-op pelailua frendin kanssa. Just hyvä, en lähde mihinkään kun tiedän että menee älyttömäksi dokaamiseksi. En jaksa niitä darroja enää... En mä kännissä osaa käyttäytyäkkään, sitten saa aina hävetä.

Mitä kutsua, käsittääkseni tässä piti yhdessä miettiä miten tehdään ja missä ollaan? Vaimo voi toki järkkäillä oman mielen mukaan, mutta muistaa että synttärisi kyllä tullaan vielä viettämään!
Tottakai mä vietän synttärit. Herätän kaikki skitsot laulamaan mulle synttäribiisin ja haen nesteeltä pakastekakun ja vedän siitä överit :D

Älä nyt paljasta sitä todellista minääni. Suuri egoni musertuu pian tommosien puheiden taakse :(
Oon vaan kade ku en tiedä tulenko itse saamaan suukkoani. Olen odottanut jo 30 vuotta :rolleyes: Joten väliäkö sun egolla enää vaikka se musertuis :lol2:

No niin on :D Tää pullukka koittaa tässä miettiä mitä ihmettä sitä nauttis vuodenvaihteen juomaksi. Joko skumppa kera ihmisten tai sitten palkkaria yksin salilla :rolleyes: nähtäväksi jää :D

Palkkari tietenkin. Ryypätä kerkeää aina, oli se tekosyy mikä tahansa. Uudenvuoden juhlinnan erottaa muista sen, että taivaalla paukkuu pari papattia. Tästäkin normi-illasta saat palkkioksi krapulan tai vähintään pöhnäsen olon.
Aloittaa uuden vuoden kovalla treenillä ja lupaa treenata vähintään yhtä kovaa koko vuoden. :)

Se on kyllä aika hieno fiilis kun herää viikonloppuna hyvin levänneenä ja lähtee treenaamaan, sitten tekee vaikka ruokaa. Liian pitkään herännyt aina ihan romuna ryyppäämiseen jäljiltä.

Back
Ylös Bottom