Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla jää uudenvuoden juhlinta väliin. Nenäluu poikki, nyt on molemmat silmät jo mustana ja toinen turvonnut umpeen. Kauppaankin pitää mennä mustat lasit päässä.Mä ainaki lähen juhlistaa uutta vuotta ihan kunnollaSisko lähtee toisen kerran tävä vuonna radalle ni kyl se tilaisuus on käytettävä hyväks :D
Oih, teillä on rakkauden täyteinen uusivuosi :haart: Voitte sitten suudella puolenyön aikaan ja sen päälle vähän kisutaVierailevan tähden vierailu tänne aikastu 5tunnilla, voi paska, äkkiä siivoon

Mulla jää uudenvuoden juhlinta väliin. Nenäluu poikki, nyt on molemmat silmät jo mustana ja toinen turvonnut umpeen. Kauppaankin pitää mennä mustat lasit päässä.
Molemmissa on puolensa kyllä. Sitä oloa ei kai kukaan haluais ja kai sitä vois ottaa ihan iisistikkin jos sitä tulee lähettyä. Tosin samalla voi ryyppäillä synttäritkin ni menis kaksi kärpästä samalla iskulla![]()
Mulla jää uudenvuoden juhlinta väliin. Nenäluu poikki, nyt on molemmat silmät jo mustana ja toinen turvonnut umpeen. Kauppaankin pitää mennä mustat lasit päässä.

En ole saanut ilmoitusta vastaatko kutsuuni tänne tulosta, joten vaimona minä voin järkkäillä siihen asti oman mieleni mukaan. Hyvänä aviomiehenä sinun pitäisi muistaa, että synttäri viikonloppuni kuluu yövuoroissa ja seuraavana on kaikkea muuta kuin juomista tiedossa, joten... ;)Siellä sitä vaan meinataan juhlia kaikki pippalot yhdellä iskulla ja multa ei kysytä mitään? On siinä mulla vaimo :D
Oih, teillä on rakkauden täyteinen uusivuosi :haart: Voitte sitten suudella puolenyön aikaan ja sen päälle vähän kisuta![]()

Älä valehtele. Sun sisäinen romantikko ei malta odottaa sitä suudelmaa joka sinetöi vuoden ja antaa mahtavan alun uudelle ;)Koitan sammua jo ennen yhdeksää!![]()
En ole saanut ilmoitusta vastaatko kutsuuni tänne tulosta, joten vaimona minä voin järkkäillä siihen asti oman mieleni mukaan. Hyvänä aviomiehenä sinun pitäisi muistaa, että synttäri viikonloppuni kuluu yövuoroissa ja seuraavana on kaikkea muuta kuin juomista tiedossa, joten... ;)
Älä valehtele. Sun sisäinen romantikko ei malta odottaa sitä suudelmaa joka sinetöi vuoden ja antaa mahtavan alun uudelle ;)
Tottakai mä vietän synttärit. Herätän kaikki skitsot laulamaan mulle synttäribiisin ja haen nesteeltä pakastekakun ja vedän siitä överit :DMitä kutsua, käsittääkseni tässä piti yhdessä miettiä miten tehdään ja missä ollaan? Vaimo voi toki järkkäillä oman mielen mukaan, mutta muistaa että synttärisi kyllä tullaan vielä viettämään!
Oon vaan kade ku en tiedä tulenko itse saamaan suukkoani. Olen odottanut jo 30 vuottaÄlä nyt paljasta sitä todellista minääni. Suuri egoni musertuu pian tommosien puheiden taakse :(
Joten väliäkö sun egolla enää vaikka se musertuis :lol2:No niin on :D Tää pullukka koittaa tässä miettiä mitä ihmettä sitä nauttis vuodenvaihteen juomaksi. Joko skumppa kera ihmisten tai sitten palkkaria yksin salillanähtäväksi jää :D