Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon vaan kade ku en tiedä tulenko itse saamaan suukkoani. Olen odottanut jo 30 vuotta :rolleyes: Joten väliäkö sun egolla enää vaikka se musertuis :lol2:

Hmph, kai mun tarvii sit lähtee tuleen, antamaan sulle se suukko, jos kerran noin kauan sitä oot odottanu. prkl. :face:

Hmph, kai mun tarvii sit lähtee tuleen, antamaan sulle se suukko, jos kerran noin kauan sitä oot odottanu. prkl. :face:
En minä kyllä nyt ihan tätä tarkoittanut :rolleyes: Pussaile sinä vain Kairaa niin minä vaihdan ton karvaturvan kanssa pari lipasuu jos ei muuta oo tarjolla ;)

ok, meillä taitaa olla tuo 18 päivää, kun saikulla lauantai luetaan arkipäiväks, niinkun lomillakin vaikka siitä ei mitn maksetakkaan..

En minä kyllä nyt ihan tätä tarkoittanut :rolleyes: Pussaile sinä vain Kairaa niin minä vaihdan ton karvaturvan kanssa pari lipasuu jos ei muuta oo tarjolla ;)

Elä vielä turvaudu tuohon Viluun tai pelkkään karvaturpaan, tai aika karvanen turpa täälläkin on tällä hetkellä :) Tässä kuitenkin koko aamu tehty sen eteen töitä että sais sunnuntain vapaaksi ja pääsis antamaan sen sun 30-vuotta odotetun suukon..

Elä vielä turvaudu tuohon Viluun tai pelkkään karvaturpaan, tai aika karvanen turpa täälläkin on tällä hetkellä :) Tässä kuitenkin koko aamu tehty sen eteen töitä että sais sunnuntain vapaaksi ja pääsis antamaan sen sun 30-vuotta odotetun suukon..

Kelaa jos bichosta muuttuu sammakko ton jälkeen :wtf:

No jos sen pääset antamaan lupaan rakastaa sua koko lopun elämäni :)

No jos sen pääset antamaan lupaan rakastaa sua koko lopun elämäni :)

Ai siitäkös se nyt vaan onkin kiinni.. :rolleyes:

Töihin pitää ottaa kyllä varapaidat mukaan, oli taas sen verta mehukkaat läpät ruokatunnilla, että valkea kauluspaita komistui kahvilla tossa aika nätisti :D

Tällä hetkellä kaikki olisi täydellistä jos selkää ei särkisi. Mutta ei sitäkään nyt paljoa särje, joten en voi valittaa. Menee hyvin, aurinkokin paistaa!

Tällä hetkellä kaikki olisi täydellistä jos selkää ei särkisi. Mutta ei sitäkään nyt paljoa särje, joten en voi valittaa. Menee hyvin, aurinkokin paistaa!

Sama, muutaman päivän oli perse krampissa ja nyt se ilmeisesti puristaa iskiasta. Ihan mukava on istuakkin kovalla alustalla, mtt jos kääntää päätä niin sattuu perseeseen/alaselkään. Makaaminen onnistuu vaan parissa asennossa :(

Sama, muutaman päivän oli perse krampissa ja nyt se ilmeisesti puristaa iskiasta. Ihan mukava on istuakkin kovalla alustalla, mtt jos kääntää päätä niin sattuu perseeseen/alaselkään. Makaaminen onnistuu vaan parissa asennossa :(

Joku vastaava vaiva mulla, maastavedossa helposti kipeytyy. Säteilee pakaran suuntaan, aina samassa kohdassa kipu. Pitäisi varmaan mennä jollekkin oikealle lääkärille, joskus työpaikkalääkärille mainitsin sieltä tuli se perus "kokeile sauvakävelyä ja buranaa" setti.

Back
Ylös Bottom