Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vitun Mave-Pete jos annat Katariinalle potkut niin Helsinkiin ei jää yhtään lääkäriä, niin eiköhän se sairaalan maine viimeistään silloin mene!

Hmm. Tuli täs justii mieleen et toi Elias on joku ainaki 15v täs sarjas? Elikkäs oletettavasti toi Cindyhän on AINAKI 35 vuotias silloo, mikä ei mun mielestä oo kovin hyvin ajateltu käsikirjottajalta :D

Hmm. Tuli täs justii mieleen et toi Elias on joku ainaki 15v täs sarjas? Elikkäs oletettavasti toi Cindyhän on AINAKI 35 vuotias silloo, mikä ei mun mielestä oo kovin hyvin ajateltu käsikirjottajalta :D

Mun mielestä nuo aikahypyt on salkkareitten suola.

kyllähän noin pitkän kohtauksen odotti jo päättyvän jonkuasteiseen penetraatioon, vaan ei. ehkä sitten kuvaustauolla. vaan jumalauta pihlajakadun starsky ja hutch, sonny ja rico, kaksi ässää, ismo ja antti! "hei, eiköhän mennä tiirikoimaan ovi auki rappukäytävässä, jossa kulkee aivan helvetisti tuttuja. mennään sitten sisälle ja ollaan siellä sitten pettyneitä kun ei löytynytkään edes pankkien pohjapiirroksia. ovi aukeaa niin syöksytään piiloon johonkin huoneeseen, josta ollaan sitten heti työntymässä pois kun vähän hiljenee. kas kun eivät ojennelleet sieltä vaatteita tai esittäneet naulakkoa, kuten tuollaisissa tilanteissa normaalisti.

enivei, jännittäviä aikoja tulossa salkkareissa, tosin voisi luulla että ko. sarjassa on kevät tulossa, sillä pian kaikki vaan panee; ismo ja liisa panee. jiri ja heidi panee. joonatan ja terapiamuori panee. sebastian ja katariina panee. lasse ja hirvenpää panee. severi ja mielikuvituskaveri panee. ja sitten viimeisenä henkilökohtainen suosikkini seppo panee...kännin päälle!! hojoi, matkaan talodaiquiri!!

niin ja ehkä ihan vähän iidaa.

Back
Ylös Bottom