Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

WTF, tuli veronpalautusta! Outoa vaan, että se sama summa tuli 2 kertaa peräkkäin?! Eiköhän noi verohomot vonkaa kohta sitä puolikasta takaisin?

Ötyä...

..Vaan kaikille...

Estrogeenin tuoksunen vloppu taas tiedossa. Huomenna sit suuntana Hki!

http://www.youtube.com/watch?v=mGgMZpGYiy8&feature=youtube_gdata_player

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

Sataa ja sataa. Noh, ei toi lumi kyllä yhtään houkuta.

Huomenta muruset, hieno päivä taas tulossa :haart::confused::wtf: :) :haart:

Oikein mukavaisen mukavaa perjantaita! Nyt kun muistais kaiken mitä muistettava on (kun olen niin hyvä unohtelemaan kaikenlaista) niin hyvä viikonloppu tulossa! Jee! :)

Flunssa vaivaa ja olis työpaikan pikkujoulut tänään. Jatkot olis kaiten Hotelli Vantaalla :D

Muksu vkl, joten hotellilla jortsuilu jää pois. Viime vkl Hertaksessa oli ihan sun näköinen tyyppi. Se oli kuulemma Imatralta :D

Muksu vkl, joten hotellilla jortsuilu jää pois. Viime vkl Hertaksessa oli ihan sun näköinen tyyppi. Se oli kuulemma Imatralta :D

Olin viime vkl kuskina toisella puolella Vantaata. En ole tainnut käydä kuin kerran Hotelli Vantaalla, kun kaverit ei koskaan halua sinne.

Minua naurattaa aina ihan älyttömästi kun yhdellä työkaverilla on mun ikäinen tytär joka on yh ja sitten työkaveri kertoo miten sen tytär kävi aina bilettämässä Hotelli Vantaalla.

Ei vaan, mukavaa päivää ja tulevaa weekendiä vaan till alla!
Ei helvetti, mähän vietänkin lauantain vajakkien seurassa. Päänsärkyä ja pahoinvointia tiedossa siis koko lauantaille :(

Back
Ylös Bottom