Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on viihdyttävä ja hyvä.The Ugly Truth
![]()
:4:
Meikä tykkäs. Tollanen Comedy/Romance genren leffa. Kestää joku 1h35min ja sen katto oikein helposti. Sai kyllä nauraa ihan mukavasti. Suosittelen.
Vaikka nämä ovatkin mielipide asioita niin uskallan väittää ettet tajunnut elokuvan syvällisintä ajatusta/viestiä.Drive :1:
Olipas pitkästä aikaa taas paskaa tarjolla. Kämänen jätkä, joka ajaa autoa. No siinä se suurinpiirtein sit oliki.
Onneks ei tarvitse katsoa elokuvia kun ne voi jo lukea Ascheniston "arvosteluista"...
katso liitettä 73357
Sä et taida ymmärtää elokuvien arvostelusta paljoakaan.Kyllä mä ainakin diggaan, jos arvostelussa kerrotaan hieman juonesta. Mua vituttaa elokuvakriitikkopellejen "arvostelut", jossa käydään läpi kaikki muu näyttelijöistä ohjaajan leikkauksiin, mutta se mitä elokuvassa tapahtuu ei kerrota.
Kyllä mä ainakin diggaan, jos arvostelussa kerrotaan hieman juonesta. Mua vituttaa elokuvakriitikkopellejen "arvostelut", jossa käydään läpi kaikki muu näyttelijöistä ohjaajan leikkauksiin, mutta se mitä elokuvassa tapahtuu ei kerrota.
Saako täällä jostain ignorattua käyttäjän ettei tartte lukea persraiskausta lähenteleviä arvosteluja?