Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieno ilta, poliisit tv-sarja ja kauhee blogien selaus ja facebookstalkkaus meneillää. Nyt loppu tämä ja siirryyn tonne nukkumatin maailmaan :D

megan_fox4.jpg

Käytin homosanakirjaa ja tällaisia tuloksia tuli :D

bat boy

A boy that loves large penises. He likes his sexual partner to have more than seven inches of cock.

Homosexual hitchhiker using prostitution to travel.

Young soldier, or cross-country hitchhiker who will allow a homosexual driver to suck him off in trade or exchange for a ride!
Kiitos täti :)

Miten olenkaan selvinnyt tähän ikään asti tietämättä moisen sanakirjan olemassaolosta? Perustermit, kuten cottaging, on kyllä hallussa, mutta toi oli ihan uutta.

Kiitos täti :)

Miten olenkaan selvinnyt tähän ikään asti tietämättä moisen sanakirjan olemassaolosta? Perustermit, kuten cottaging, on kyllä hallussa, mutta toi oli ihan uutta.

Huomaa myös toi myöhemmin lisäämäni musikaali-referenssi. Epäilen sitä, ja Batmania, suurimmiksi syiksi miksi puhutaan bat-boysta.

Kaira-pieni :love: Pistä ykkönen eteen, ni ollaan mun lukemissa.

Voi luoja :D Ekoilla kerroilla mä vaan nauroin. Sit jopa homot alkoi luulla mua lesboksi ja toistuvasti mua tullaan iskemään naisten aloitteesta. Tänään sain facebookissa viestin ihan oudolta naisihmiseltä, ehdotti treffejä ja lupasi, etten tule pettymään. Mulle tosin ehdotettiin viime yönä (miehen toimesta), että jos et voi voittaa heitä - liity heihin. EN MINÄ TAHO!!

Mä en poistu täältä enää ikinä mihinkään muualle kuin Alkoon hakemaan lisää viiniä. Kolme vuotta tasaista lepakoksi leimaamista, minä luovutan!
Mä voisin kyllä ihan jo vaihtelun vuoksi ottaa vähän lesboflirttiä vastaan :D

Huomaa myös toi myöhemmin lisäämäni musikaali-referenssi. Epäilen sitä, ja Batmania, suurimmiksi syiksi miksi puhutaan bat-boysta.
Yes, let me be your bat boy ;)

Voi luoja :D Ekoilla kerroilla mä vaan nauroin. Sit jopa homot alkoi luulla mua lesboksi ja toistuvasti mua tullaan iskemään naisten aloitteesta. Tänään sain facebookissa viestin ihan oudolta naisihmiseltä, ehdotti treffejä ja lupasi, etten tule pettymään. Mulle tosin ehdotettiin viime yönä (miehen toimesta), että jos et voi voittaa heitä - liity heihin. EN MINÄ TAHO!!
Mut ainaki sulla on vientiä! Hitusen vääränlaista, mutta vientiä kuitenkin.
Parhaat ilmeet tulee vierailta ihmisiltä, ku ne superhypervarovaisesti kyselee suuntautumista. :lol2: Miehenä oleminen vois olla monin verroin helpompaa ku naisena - näin ainaki kuvittelisin.

e. Noiden kuvien perusteella Megan. Olgassa on hitusen liikaa "tyypillistä venäläistä", eikä tarpeeks Catherina Zeta-Jonesia mun makuun. Mut mä en naisista mitään oikeesti ymmärrä... :D

Voi sua (kohtalotoveri). Muakin luullaan välillä homoks... Ei kyllä hajua miks? Stana.. "Ei, sori, en lähe tanssimaa, ei en tanssi, ei, ei kiinnosta, ei, en oo homo..." Homojuttui on kyl kiva välil puhua. vittu, oonkohan sitteki homo? Ei, en voi, en saata, en tahdo ma miestä maata...

Mut ainaki sulla on vientiä! Hitusen vääränlaista, mutta vientiä kuitenkin.
Parhaat ilmeet tulee vierailta ihmisiltä, ku ne superhypervarovaisesti kyselee suuntautumista. :lol2: Miehenä oleminen vois olla monin verroin helpompaa ku naisena - näin ainaki kuvittelisin.

Haha, muistan ensimmäisen lepakkoepäilyn. Kaverin kaverit istu baarissa rivissä, kuiskutteli ja tuijotteli mua. Sain siitä sitten tarpeekseni ja marssin porukan eteen ja kysyin oliko heillä jotain painavaa mielen päällä. Hetken ne siinä toisiaan töni, että kuka kysyy. Sit yks poika tais rohkaistua ja kysy, että "ootsä lesbo?" Repesin nauramaan ja sanoin, että en. Hiuksista olivat päätelleet. Hauska sinänsä kun yhdellä niistä kysyjistä oli ihan samanlaiset hiukset, mutta häntä ei epäilty mistään lepakkotouhuista :D

For you, I can be anything.....

Aaawww, muru :haart:

Back
Ylös Bottom