Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kelakkaa tohon vähän reilu minuutin kohdalle

Tää on kova!!! Rumpalikin osaa soittaa, toisin kuin alkuperäisessä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää on kova!!! Rumpalikin osaa soittaa, toisin kuin alkuperäisessä!

Haahaa, mä en oo ikinä ymmärtäny tota Ulrichin dissausta. Suurin osa tosta on Hetfiieldin perseilyä, että rummut ei saa viedä liikaa huomioo biiseissä.

En tietty sano, että maailmanluokan mies olisi soittamaan, mutta eipä tuo kyllä paskakaan ole :)

Tässä on maailmanluokan rumpali. Mikäli joku ei jostain ihmeen syystä ole nähnyt niin suosittelen tutkailemaan vähän miehen antia. Aika hauska tapa tulkita, on Macgyveriä, simpsoneita jne :)

Ah mikä elokuva ilta. Maailman ihanin näyttelijä Claire

_6131.webp

ja yksi seksikkäimmistä näyttelijöistä Loken

T3---2b---Loken.webp

samassa leffassa... joku juonikin siinä oli olevinaan taustalla mutta väliäkö sillä :haart:

:haart: e: jos olisin vapaa ja asuisin holliwoodissa niin menisin Clairen kanssa naimisiin. Siinä on kyllä niin täydellistä vaimo ainesta ettei kenessäkään :haart:

Haahaa, mä en oo ikinä ymmärtäny tota Ulrichin dissausta. Suurin osa tosta on Hetfiieldin perseilyä, että rummut ei saa viedä liikaa huomioo biiseissä.
Livenä surullista kuultavaa, kun tyyppi ei todellakaan pysy tahdissa. En tiedä miten pienistä paloista rummut kootaan levylle, jotta komppi pysyy kasassa.

Hetfield on sentään maailmanluokan soittaja.

Ötyä...

Mitä helevettiä. Tähän aikaan yöketju avaamatta. Mihin tämä maailma on mennyt...=) ( Ja ei toimi hymiötkään) Omassa selaimessa varmaan lagaa...

Ja sitten musaa...

Ja yksi lisää....

Olipas uskomaton ilta! Salin pikkujouluissa kaksi lesboa tunki iholle, ei siinä mitään - mulla on tiukan analyysin mukaan aavistuksen androgyynit kasvot, joten johtunee siitä. Syytän myös kenkiä ja muuta asuvalintaa (muilla pikkumustat ja rotantappokorkkarit, mulla kapeat farkut, converse-tyylin lilat tennarit ja musta paita).
Jossain vaiheessa puhelin soi ja outo numero soittaa. Jokin aika sitten puhelimeni sekosi ja hukkasi numerot, joten oletin että nyt on ehkä kyse muusta kuin puhelinmyynnistä, olihan kello jo kuitenkin yli puolenyön. Puhelimen päässä itsensä esittelee nuorimies, josta en ole koskaan kuullutkaan. Hetken keskusteltuamme hän saa selvitettyä, että on yhteisen ystävämme kautta katsellut kuviani facebookissa ja pitää androgyynikasvojani kauniina. Kiva sinänsä, että kelpaa myös miehille.
Keskustelun lomassa selviää myös, että olemme tavanneet itseasiassa viikkoa aiemmin, mutta hän on ollut niin julmetussa pontikkahumalassa, ettei muista tapaamisestamme mitään. Minä toki muistan, kun nyt muistutettiin ja todellakin muistan, että herra oli melkoisen päihtynyt, valehteli härskisti päin naamaa ja oli muutenkin hieman hepattavainen. Kohtasimme toki tänään uudelleen ja kun puheessa alkoi vilahdella avioliittokin, yhteinen miespuolinen ystävämme nyhtää minut mukaansa, koska oletti minun kaipaavan ns. pelastusta. Kiva se.
Tanssahtelen työkaverini kanssa ja tämä lupaa heittää minut kotiin illan päätteeksi, aaawwww. Ei ollu muuten tylsimmästä päästä tämä ilta. Huhhuh.

Back
Ylös Bottom