Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervehdys. Tulipa herättyä ainakin ajoissa. Kato perkele, Pyssy! Kohta alkaa Sharks - Red Wings.
st louis peli oli ihan hirveetä kuraa. Zetterberg ihan sekasin. Datsjyuk kärsii sysipaskoista laitureista. Pientä herättelyä ois heittää franzen ja filppula pavelin laidoille.Tervehdys. Tulipa herättyä ainakin ajoissa. Kato perkele, Pyssy! Kohta alkaa Sharks - Red Wings.
st louis peli oli ihan hirveetä kuraa. Zetterberg ihan sekasin. Datsjyuk kärsii sysipaskoista laitureista. Pientä herättelyä ois heittää franzen ja filppula pavelin laidoille.
Onhan se näinkin. Kaiholla vaan kattelee jotain scott stevensin parhaita ajoja. Vähän oon ootellu millon Wingsit nappais jonkun kovan suomalaisveskarin. Eihän Howard nyt huono oo ollu tällä kaudella mutta jotenkin vaan ei iske kun puhutaan keväällä loppuun asti menemisestä. Katellu viitisen nashvillen peliä tällä kaudella ja toi Rinne pelaa just nyt koko palkkansa edestä. Hieno nähä lehtoseltakin noita otteita kun paikat pysyny ehjänä.Eipä niitä enää kukaan uskalla antaa, kun palkkiona on sitten 10 ottelua pelikieltoa. Itse kyllä tykkäsin " keep your head up"- meiningistä enemmän...Jos osuu kohalle, niin ei voi kuin itseään syyttää. Nyt Cry Baby Crosbyn tapauksen jälkeen oli pakko runkata sääntöjä...
Onhan se näinkin. Kaiholla vaan kattelee jotain scott stevensin parhaita ajoja. Vähän oon ootellu millon Wingsit nappais jonkun kovan suomalaisveskarin. Eihän Howard nyt huono oo ollu tällä kaudella mutta jotenkin vaan ei iske kun puhutaan keväällä loppuun asti menemisestä. Katellu viitisen nashvillen peliä tällä kaudella ja toi Rinne pelaa just nyt koko palkkansa edestä. Hieno nähä lehtoseltakin noita otteita kun paikat pysyny ehjänä.
Livetv:stä pelejä katellu ja täytyy sanoa että detroitilla on ehkä pätkivimmät streamit. Joka pelissä on joko ihan paska kuvanlaatu tai sitten pätkii ihan helvetisti.
Jep katotaan jos tänä yönä näkyis peli vähän paremmin. Pavelia en silti suostu liikaa kritisoimaan, niin selkeästi se kärsii nyt laitureista. Vituttaahan se varmaan sentterinä pelata kun jos lainaat kiekkoa niin tiedät ettei se varmasti tuu takas. Silti eihän toi sitä normaalia Datsjyukkia vielä ole.
Tismalleen samaa mieltä. Ja hauska jätkä kun katellu jotain sen haastatteluja. Venäläiseksi huippukiekkoilijaksi yllättävän nöyrä kaveri. Noh kausi on pitkä katellaan lähempänä kevättä miten pelit on sujunut. Perinteisesti kokemusta löytyy ainakin isoihin peleihin.En kritisoi minäkään IMO = Maailman paras....
Kiitti! Olin tässä jo aikani ettiny streameja:D hyvällä kuvalla!
Kiitti! Olin tässä jo aikani ettiny streameja:D hyvällä kuvalla!