Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs tänne ?

Kova rinta ja käsitreeni takana.. Todella hyvä pumppi tuli rintaan..

Logitechin kahenkympin kaiuttimissa ei taija oikein olla bassoa, kun tuo ei tunnu missään. :( Subwoofer ois kiva...

Joo kyl kunnon hifit ois kivat. Itelläki tyytyminen näihin Sennheiserin kuulokkeisiin :(

Missähän vaiheessa tästä sydämen rumpukurssista pitäis alkaa olla huolissaan..? Hirvittävän hankala olla koko ajan, ihan sama istuuko vai maatuuko.
Soita mulle ja pistä luuri rintaa vasten, niin kuuntelen. Tai pakaraa vasten, niin on lähempänä suurempaa veren virtausta.

Vastavuoroisesti voit kuunnella mun keuhkot.

Mulla oli kerran EKG:ssa infarkti.

Taisin joskus tänne johki ketjuun kirjottaa aikanaan.

Ne labratädit sanoi, että menepäs nyt uudestaan tuonne lääkärille.

Totesi, että tuon ikäisellä (nuorella?) se vehje voi näyttää päin karvapersettä.

Ilmeisesti näin oli, sillä käsittääkseni olen vielä elossa?

Siihen aikaan ja myöhemminkin oli maan päällä jättiläisiä, kun jumalien pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia. Juuri näitä olivat muinaisajan kuuluisat sankarit.

Siinäpä teille pohdittavaa!

En ilmeisesti ole ainoa, jolla on epäilty jotain vikaa sydämessä. Soittivat viimeisemmällä kerralla ambulanssin, kun syke oli levossa hiukan liian korkeaa. Ei ne mitään vikaa löytäneet kuitenkaan ja jäivät hetkeksi miettimään miten voi noin nuorella olla klassisen sydänkohtauksen oireet. Taitaa olla sydänfilmi jossain tallessakin.

Onneksi siitä on todella pitkä aika kun olen viimeksi pyörtynyt. Se tunne kun kaikki hämärtyy ympäriltä ja ei enää jaksa pysyä pystyssä. Sitten makaakin lattialla ja miettii miten kauan aikaa on mennyt.

Mä en ole koskaan virallisesti pyörtynyt. Järkyttävän päänsäryn takia on tajunta kadonnut ehkä kahdeksi sekunniksi, mutta en laskisi ihan perinteiseksi pyörtymiseksi.

Mä pyörryin kerran jonossa seistessä, "vara-äiti" sai melkeen sydärin ku ensin seisoin vieressä ja seuraavaks istuin perseelläni maassa. Aika vekkuli tunne, silmissä pimenee, tajuaa ettei jalat pidä ja seuraavaks huomaa istuvansa täydessä pimeydessä maassa. Lääkärin ku pääsin, oli lämpöä rapiat 40 astetta, VTI ja korvatulehdus. :D

Mä oon pyörtynyt kerran. Rupes vaan huippaamaan kerran ja sit heräsin siihen kun pää kolis kaappeja päin ja lopuks lattiaan. Oli kyllä helvetin hämärää herätä silleen että "liikkuu" eli on kaatuminen kesken :D

Toi on kyllä jännä tunne, kun havahtuu kesken kaatumisen. Mulla tosin noi kaatumiset johtuivat alhaisesta verenpaineesta, joka joskus saa terveydenhoitajat luulemaan, että mussa on jotain todella pahasti vialla.

Toi on kyllä jännä tunne, kun havahtuu kesken kaatumisen. Mulla tosin noi kaatumiset johtuivat alhaisesta verenpaineesta, joka joskus saa terveydenhoitajat luulemaan, että mussa on jotain todella pahasti vialla.

Päällikkölääkärin sanoin: "Tupakkaa, suolaa ja kahvia niin nousee ne paineet ja loppuu se pyörtyily."

Matala verenpaine, matala syke ja paikallaan seisoskelu ei ole hyvä yhdistelmä pitkälle :D

Monesti on taju lähtenyt, mutta joka kerta taitaa olla itse aiheutettu. Eli yläasteaikoina sitä "fiksua ja hauskaa" leikkiä, jossa ensin hengitellään rauhalliseen tahtiin kyykyssä ja sen jälkeen nopeasti pompataan ylös ja pidätetään hengitystä kaverin painaessa rinnasta kunnes pyörtyy. Yleensä siinä sitten elehti mitä kummallisimmilla tavoilla, joita ei jälkeenpäin muistanut, mutta muita kyllä nauratti. Välitunnit menivät rattoisasti.

Monesti on taju lähtenyt, mutta joka kerta taitaa olla itse aiheutettu. Eli yläasteaikoina sitä "fiksua ja hauskaa" leikkiä, jossa ensin hengitellään rauhalliseen tahtiin kyykyssä ja sen jälkeen nopeasti pompataan ylös ja pidätetään hengitystä kaverin painaessa rinnasta kunnes pyörtyy. Yleensä siinä sitten elehti mitä kummallisimmilla tavoilla, joita ei jälkeenpäin muistanut, mutta muita kyllä nauratti. Välitunnit menivät rattoisasti.

Wut? :wtf: Moisesta koskaan kuullutkaan, pakko olla joku alueellinen juttu :D

Back
Ylös Bottom