Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh olen aika väsynyt nyt. Joka päivä tällä viikolla ollut kovat treenit ja nyt huomaa jo kropassa kovaa väsymystä. Tällä viikolla on ollut jo kahdet kovat sparritreenit ja kaksi kovaa punttitreeniä joissa olen tehnyt uudet sarjaenkat penkissä, kyykyssä ja mavessa. Eilen jäi vielä unetkin lyhyeksi. Kuitenkin vielä pitäisi jaksaa tänään käydä kisaryhmän sparritreeneissä ennen viikonloppua ja lepäilyä.

Ihanaa tulla yökeikan jälkeen kotiin ja haistaa jo eteisessä, ettei kaikki ole niinkuin pitäisi. Koiralla ei oo tällasta mahatautia ollut sitten pentuaikojen, ja nyt se päätti iskeä. Onneks on sen verran fiksu dogi, että oli vetänyt löröt kylppärin lattialle ja olohuoneen matottomalle osalle.
Yleensä ne on just ne matot joihin isketään :)

Mutta oma koirani oli myös mennyt fiksusti kylppärin lattialle oksentamaan tuossa taannoin.
Oli helppo siivota, eikä edes ärsyttänyt kun olin niin ylpeä tuosta, kun vaihtoehtona olisi ollut olkkarin karvamatto :D

Tuntuu oudolta, että on jo perjantai. Viikko on kerrankin mennyt niin nopeasti, ettei käsittää voi. No, tänään on odotettavissa kiva ilta hyvässä seurassa, joten en valitakaan :).

^Jos kyseessä olisivat oikeat treffit, niin en odottaisi kivaa iltaa vaan paskaa & pakkeja :D.

Arvostan muuten siguasi, siinä on suurta elämänviisautta lyhyessä ja ytimekkäässä muodossa.

Lunta sataa! :dance:

No eikä sada, kunhan harjottelin vaan:jahas:

Vkonloppua pallerot.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toivottavasti taalla ei tule ikina lunta eika pakkasta. Suomessa saa sataa jouluksi lunta mutta silloin kun olen itse siella, pakkasta saa olla max. 15 astetta. Kiitoooos.

Ma sain asken hervottoman kokoisen kukkapuskan ja suklaata <3 En ole koskaan ennen saanut kukkia!

Aaaaw :haart: Kuulostaa mukavalta piristykseltä :)

Se oli! :) Juteltiin joskus kauan sitten siita miksi naiset tykkaavat kukista ja muistan sanoneeni etta kukat ovat niin natteja etta ne tekevat minut iloiseksi. Nyt kukkien mukana tulleessa lapussa luki "I hope these make you happy" :haart:

Toivottavasti taalla ei tule ikina lunta eika pakkasta. Suomessa saa sataa jouluksi lunta mutta silloin kun olen itse siella, pakkasta saa olla max. 15 astetta. Kiitoooos.

Jouluna on lunta noin 40cm. Siis ainakin keski-suomessa. Varma tieto.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuntuu oudolta, että on jo perjantai. Viikko on kerrankin mennyt niin nopeasti, ettei käsittää voi. No, tänään on odotettavissa kiva ilta hyvässä seurassa, joten en valitakaan :).

Ei ole yhtään perjantai fiilis.

Ai miten niin viime tingassa? Kuvaaja laittaa nyt viestiä, että pääsiskö tän illa Waltarin keikalle kuvaamaan, ovet aukee kasilta ja sen pitäis saada hommattua fotopassi vielä niiltä. Viikko sitten laitoin kyselyä, että kuka haluu mennä. Sirkat vaan soitti hiljaisessa etelän illassa...

Vinetto. :D

Kävin tänään hakemassa Arnoldin paidan ja muutaman syötävän. Yhden suklaa+cream ja mustikkamuffinsin. Oli melko hyvää maidon kera :kuola:

Back
Ylös Bottom