Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla kävi jo. Eli hyvää huomenta vaan. Unirytmi ihan päin helvettiä. Muija lähti kävelee ja koululla kaikkee ressiä aiheuttavaa paskaa. Palaveriin pitäs mennä 0730. Ehtiipähän syödä rauhassa ja käydä suihkussa.

Yö on menny mukavasti Fast TV:ltä Hulkin kisaprojektia seuraten :) Kyllä minäkin vielä joskus... :puntti:

Ötyä...

...11.11.11, mukava numerosarja :)

Kylläpä aika vierähti. Viimeksi postannut 21.10. Nyt pitää korjata tapansa...

Yömusaa, vielä kun vähän aikaa malttaisi....:rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olin niin aikaisin töissä että jouduin keittämään itse kahvit. Mä keitän perhanan pahaa kahvia. Kohta salettiin närästää. Pakko juoda silti

Huomenta !

Eilen kevyttä pumppailua reisille ja yhdeksän kovaa sarjaa etu- ja sivuolkapäille. Illalla jumpat ja sit tulee frendi JKL kyläilee :thumb:
Voi sitä maanantain oloa.

Töttöröö. Tähän väliin muutama tunti unta ja sitten lisää Skyrimiä. Skyrim on parasta huumetta.

Mä oon tainnut olla todella puusilmä tai sitten missannut koko jutun ihan täysin, koska vasta eilen illalla törmäsin mainokseen tuosta. :D Nyt jopa tiedän mistä puhut.

Kaupaus kuluttaa, rakkaus paikkaa :) Teepussien mietelauseet on aika ihana juttu. Nyt sitä sitten ois 3 päivää vapaata. Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille murusille!

Aijai. Se ois haastattelua iltapäivällä ja viikonloppua sen jälkeen. Tuntuu siltä, että alkaa kroppa palautumaan normisti jo pukujumpasta. Tämä on hyvä homma, niin pääsee kirkistämään tahtia lisää.

Ihanaa tulla yökeikan jälkeen kotiin ja haistaa jo eteisessä, ettei kaikki ole niinkuin pitäisi. Koiralla ei oo tällasta mahatautia ollut sitten pentuaikojen, ja nyt se päätti iskeä. Onneks on sen verran fiksu dogi, että oli vetänyt löröt kylppärin lattialle ja olohuoneen matottomalle osalle.

Ihanaa tulla yökeikan jälkeen kotiin ja haistaa jo eteisessä, ettei kaikki ole niinkuin pitäisi. Koiralla ei oo tällasta mahatautia ollut sitten pentuaikojen, ja nyt se päätti iskeä. Onneks on sen verran fiksu dogi, että oli vetänyt löröt kylppärin lattialle ja olohuoneen matottomalle osalle.

"Yökeikka"

Back
Ylös Bottom