Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elly on melkein kuollut sukupuuttoon pakkikselta! Välillä jotain käy hönkäsemässä. Kuis huiskii?
Mitäs tässä, saikulle pääsin taas pitkästä aikaa... :jahas: Muuten kyllä hyvää, vaikka olotila on suoraan sanottuna perseestä.
Mä kävin lähipubissa limpparilla äsken!!Jee
Yritän kovasti olla kuolematta!Mitäs tässä, saikulle pääsin taas pitkästä aikaa... :jahas: Muuten kyllä hyvää, vaikka olotila on suoraan sanottuna perseestä.
Mitäs Epheliinin elämään?![]()
Höh. Oot kyllä harvinaisen epäterve yksilö jos näin sallinet minun asian ilmaista :D Mikäs nyt on vaivana?
Mulla on ihan perusarkea ollu.. Tosin nyt se päättyy ku huomen viiminen työpäivä ja työttömyyden kurimus odottaa.
Harmi töiden puolesta, töihin vai opiskelemaan seuraavaksi? elly! :D Mitäs pikkunen näin myöhään täällä tekee? Ja taas saikulla, voihan rähmä :(
Öitä kaikille, mie suuntaan kohti vehreämpiä bambumetsiä!
Hyvää yötä pandalle!Tässä Ephelle. En kyl tiedä iskeekö tällainen suhun?

Ihan jees settiä. Oon tässä jo pidemmän aikaa ootellu että koska toi dubstepin ja metallin risteytys lähtee kunnolla käyntiin ja toimimaan. Tähän mennessa Kornin ja Skrillexin Get Up taitaa olla menevin tapaus, mut ei sekään oikeen ole sitä mitä haen. Sitä Kornin uutta levyä odotellessa.. siel on varmasti mielenkiintosta settiä kun Excision ja kumppanit päästetään irti :D Ois vitun siistiä joskus lähteä livenä kattomaan sellasta kunnon dubstep/metalli settiä. Bändi siinä soittaa kunnon junttaa ja live soitanta menee DJ:n pöydän läpi sit dubstepit tietty tulis nauhalta ja siitä sit yhdistellen ja perkele!! :D Kuin hieno hetki se livenäkin olis kun ensin tulee kunnon tuplabasari runttausta ja sit tulee sellanen droppi että bassot heittää yleisön sinne takaseinään![]()

Siitä tietää, että on epäonnistunut nukkumaan menemisessä kun tähän ketjuun saa jo kirjoittaa. Perkele.

Aina kun näitä verotuksia miettii niin muistuu mieleen Nalle Wahlroosin valitukset verotuksesta. Nallehan siis maksoi 5 miljoonaa euroa veroja suomelle 13 miljoonan tuloistaan.Miettikääs, jos kävelisitte kadulla satanen taskussa. Vastaan tulis joku randomi tyyppi, joka ottais sulta sen satasen pois, antais maassa makaavalle spurgulle siitä 40 euroa ja sulle takas 60 euroa. Sitten ihmetyksissäsi kysyisit, miksi vitussa sä noin teit, tää on mun tekemää rahaa, niin sulle vastattais "Ei ole, tää on Suomen verotus".