Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sinä ja sinun maidontuotanto fetissi :D
Mutta joo, eiköhän tästä jouda unille. Sinulle Tepeseni oikein mukavaa työpäivää :)

Tänään on taas kasvohieronnan aika :D Kauniita uniani :)

Seagram en ole itse Lyricaa käyttänyt, mutta tuttuni kärsi vuosia hermosäryistä ja Lyrican avulla pystyi suoriutumaan päivän askareista. Miedoimmista kamoista siis toimivaa, tapauskohtaisesti toisia väsyttää, toisia piristää.

Musta tuntuu, että se on ihan yhtä paskaa kaikilla alustoilla, jos jalat vaivaa. Tai näin ainakin omien kokemuksien mukaan.
Sulle olis kysymys "Tyhmät kysymykset" threadissa:)

7 vuotias maailman paras pätkä.

Mulla 8 ja 9v. pätkät, uskomattomia tyyppejä nekin. Vanhempi veis mun 100-0 futiksessa ja sählyssä jos en olisi isompi kuin hän. Nuorempi on musikaalisesti lahjakas, rumpuja se paukuttaa, mä en tiedä edes miten niitä kapuloita kuuluu pitää:lol2:
Pojasta polvi paranee, tuon allekirjoitan täysin.

Mulla 8 ja 9v. pätkät, uskomattomia tyyppejä nekin. Vanhempi veis mun 100-0 futiksessa ja sählyssä jos en olisi isompi kuin hän. Nuorempi on musikaalisesti lahjakas, rumpuja se paukuttaa, mä en tiedä edes miten niitä kapuloita kuuluu pitää:lol2:
Pojasta polvi paranee, tuon allekirjoitan täysin.
Mun poikani taitais pyyhkiä mulla lattiaa jos haluis, on se aikas hyvä vääntämään. :D Onhan mulla vielä 3 muutakin lasta, tyttö 12 v ja sit kaks aikuista. Kaikilla on kyllä joku ominaisuus missä peittoo mut ihan täysin. :lol2:

Ilma on kyllä aivan mahtava. Harmi vaan, että mun pitää olla täällä koululla suurimman osan päivästä ja vetää kasaan muutama projekti. Nyt pitänee mennä tekemään niitä, eikä vaan ihmetellä tässä.

Mun poikani taitais pyyhkiä mulla lattiaa jos haluis, on se aikas hyvä vääntämään. :D Onhan mulla vielä 3 muutakin lasta, tyttö 12 v ja sit kaks aikuista. Kaikilla on kyllä joku ominaisuus missä peittoo mut ihan täysin. :lol2:

Näin mä muistaisikin että sulle oli enemmänkin jälkikasvua. Hitto kun osaisi käyttää konettan paremmin niin laittaisin kuvia pojista tuonne isien ketjuun. Pitää pyytää frendi tuleen laittaan ja saa samalla opettaa mua.

Päivää !

Huippu päivä.. :)

Tulisipa kunnon pakkaset ja kunnolla lunta. Tänään on jo kahdet treenit takana, "pääharjoitus" vielä edessä. Onkohan palkkarin juominen kolmesti päivässä liioittelua?

Back
Ylös Bottom