Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miten tässä mitään pystyy elämään, kun oon aivan vitun turha varastotyöntekijä ja mitään työn ulkopuolista elämää ei ole muu kuin ryyppäys..

Hah hah...
Koita nyt jaksaa. Itsekin meinasin jo vuosi sitten hypätä Kantsussa junaradalle. Elossa vielä. Yritä keksiä jotain tekemistä kavereiden kanssa. Jos ei ole paljoa kavereita, niin ala harrastaa jotain uutta, missä voisit tutustua uusiin tyyppeihin.

Tää kuukausi vituttaa. Niin pimeetä ja ku ei oo luntakaa maassaa ni näyttää vielä pimeemmältä. Liekkö tästä johtuu kun ei jaksa edes salit kiinnostaa kun on niin saamaton olo ettei saa lähdettyy kun koko ajan väsyttää. Marraskuu pitäis poistaa kalenterista :D

Aivan tajuton paskahätä ja joudun vielä yli 3h pidättelemään. Sen lisäksi väsyttää niin helvetisti. Kaiken huipuksi sitte ku meen nukkumaan nii kosketusetäisyydellä nukkuu hyvännäköinen tyttö seksikkäissä alusvaatteissaan enkä saa edes panna häntä. En edes taputtaa perseelle.

Ei mulla muuta. Kiitos ja anteeksi.

3 viikkoa jatkunut flunssa muuttui keuhkoputken tulehdukseksi. Antibioottikuuri menossa ja sairaslomalla taas. Treenannut en oo nyt kahteen viikkoon ja sekös vituttaa.

Aivan tajuton paskahätä ja joudun vielä yli 3h pidättelemään. Sen lisäksi väsyttää niin helvetisti. Kaiken huipuksi sitte ku meen nukkumaan nii kosketusetäisyydellä nukkuu hyvännäköinen tyttö seksikkäissä alusvaatteissaan enkä saa edes panna häntä. En edes taputtaa perseelle.

lolool, ei oo nuorella miehellä helppoo :D

Kaiken huipuksi sitte ku meen nukkumaan nii kosketusetäisyydellä nukkuu hyvännäköinen tyttö seksikkäissä alusvaatteissaan enkä saa edes panna häntä. En edes taputtaa perseelle.

I feel you bro :D

Vituttaa ku väsyttää, eilen illalla jätin ikkunan auki hetkeks ja sit heräsin keskellä yötä laittaa sitä kii ku oli nii pirun kylmä. Oli läpiveto ja ulkona -3 astetta, ei sellasessa voi nukkua! Mut voi jumankauta se perhanan ikkuna ei sitte millään tahtonu mennä kiinni, poltettuani hermot pariin otteeseen ja 20min tappelun jälkeen sain tämän ikkunan kiinni.. Voiko mikään olla näin vaikeaa?
Voi!

Lomamatka perheen (ml. siskon) kanssa?

Duuni. Miten kaikki voikaan mennä yhden ja saman keikan osalta niin vituiksi?
1. Ensin tilaat tavaraa. Tilaus menee ohi toimittajalta, hukkuu, tai jotain...
2.Tavara pitäisi olla paikalla, huomataan kohta 1. ja otetaan yhteys toimittajaan
3. Asiakkaat soittelee että mitäs vittua. Luvataan että kohta tulee.
4. tänä aamuna kauan odotettu tavara tulee, ja huomataan vittu että ihan väärää tavaraa!?

Menee siis kaikki niin vituiksi kuin vain voi mennä :D

Sain postista eilen uuden sähkötupakin, olin tooosi hyväl tuulel. Sit ryyppäsin ja hävitin mokoman vehkeen baariin, nyyy vituttaa ja normaali kessu palaa edelleen. Viiiittu

On näköjään toi inttikin vähän muuttunu niistä ajoista kun itse siellä olin.

Höpö höpö. Se on alkanut vaan hiukan lämpö ja läheisyys leirillä houkuttamaan. Puolijoukkueteltan karvaisin poika nukkuu maha pystyssä intin reikäisissä kalsareissa sateen piiskatessa telttakangasta dominan ruoskan lailla, samalla kun kamiina hohkaa rakkauden mansikkana muuttaen telttaa pikku hiljaa turkkilaiseksi rakkauden saunaksi. :haart:

No tuo on pitkälle oma valinta, en ole uraihmisiä. Ei ole kunnianhimoa. Viimeksi kun olin töissä niin minut pyydettiin sinne. Varsinkaan naiset ei tarvitse ansioluetteloa.

OT

Miksi ihmeessä muuten aina otan stressin, että onhan cv:t ja työtodistukset kunnossa? Ei ole koskaan kysytty työhaastattelussa..

OT

Miksi ihmeessä muuten aina otan stressin, että onhan cv:t ja työtodistukset kunnossa? Ei ole koskaan kysytty työhaastattelussa..
Ei kai CV:tä kukaan enää työhaastattelussa kysykään, kun se yleensä on hakemuksen liite. Työtodistuksia on omalla kohdallani kysytty ainoastaan eräässä vuokrafirmassa, jonne meinasin kerran eksyä töihin, mutta sitten pääsinkin suoraan työnantajan kirjoille.

Ei nyt niin sanotusti vituta, mutta tänään Jehovan todistaja sanoi minulle, kun oltiin pari kuukautta keskusteltu meidän maailmankatsomuksen eroista, ettei halua enää jatkaa keskustelua kanssani. :(

iTunesin päivitykset. Joka kirjautumiskerralla pitäisi päivittää jotain, eikä se ikinä mene putkeen. Aina jotain pielessä, ja sen jälkeen asennettava suunnilleen koko paska uudestaan.

Back
Ylös Bottom