no niin. blondi taas vauhdissa.
eilen sit yritin tehdä suunnitelmaa paperille, et ja kun nyt sit ostan ne 0,5kg:n painot - että miten ne treenit sit menis. meni muuten muutama paperi uusiksi, kun aina huomasin jotain. HEH. ei muuten ollu yhtän helppoo miettii teoriassa niitä treenipainojen nousuja. ensinnäkin sekoilin aina kyykyn painoissa; kun niihin tulee lisäys joka treenissä. ja sit ne painot: et jos on 1kg ja sit on 1,25kg ja 2,5kg et miten ne käytännössä sit tulee niihin tankoihin, jotta kehitys on se n. 1kg joka kerta. :D :D eli menetin hermoni ja luovutin.
mä kun oon tämmönen ihminen, joka tarvii tiukat ohjeet ja suunnitelmat niin tuntuis aina hiukan jänskältä vaan laittaa jotain painoja edellisen treenin mukaan.
aloituspainot A -treenissä:
kyykky 15kgx3x5 (lämppärit kepillä ja käsipainot olkapäillä)
penkki 15kgx3x5 (+lämppärit)
mave 22,5x1x5 (+lämppärit)
- ja kyllähän tuo nyt tuntui tosi kevyeltä tehdä, VAIKKA MAVESSA tuntui jo että ei enempää jaksaiskaan. syvään vedetyt kyykyt vei kyllä mehuja ilman kauheita painojakaan.
eli teoriassahan seuraava kyykky on ihan helppo: viralliset sarjat 16kg:lla. eli ne mun omat painot päihin. nou broblem. ... no, nyt kun mietin tarkemmin niin sitten sitä seuraavalla kerralla kai laitan ne 1,25:set?? eli siinä tuleekin sit hyppäystä vähän enemmän? - 15+2,5=17,5kg. - HEI - täähän ON ihan loogista.

no, mut sit taas sekoilin siinä kun joka toinen treeni onkin se B-treeni.
KVAAKKVAAK.
no, mut kait se tosta suttaantuu, ku vaan menen sinne salille teeeeen ne sarjat!
- voiko muuten ne lämppärit ny ainakin aluksi tehdä noilla samoilla ettei nyt niihin tarvi joka kerta miettiä et kilo lisää tms.??
--- oon muuten nyt tässä ketjussa lukemassa s. 75. hiuka hyvää läppää oli muutamas viestis, eräältä jalkapalloilijalta. :D