Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Erehdyin taas lukemaan muutaman kuntoiluun liittyvän Youtube videon kommentteja. Se oli virhe, sillä taas vituttaa hyvin ankarasti. Jokainen peruskäyttäjä punnertaa penkistä 2x omapainon mopoikäisenä, parin markan nostoja pidetään helppoina koska "lol, toi nostajaha painaa yli 100kg" ja tekniikasta keksitään aina jotain valittamista, vieläpä varsin usein virheellisesti. Huoh.

Hauskinta on kyllä se kuinka jotkut ihmiset sanoo että ne ajaa vähän kovempaa turvallisemmin! Ottais päähän jos ei olis niin hauskaa.

Jos oikeasti ajat 160:ä niin sää tulet kuolemaan ensimmäiseen hirveen/oravaan.
Kyllä se hirvi tekee vahinkoa 120:ssäkin. Niitä nyt ei oo 7 vuoden aikana paljoa motareilla näkynyt. Oravista olen eri mieltä.

Vittu kun pitää olla niin idiootti, että menee katsomaan jotain "Hauskoja kuvia netistä" eikä tajua arvata etukäteen, että se onkin tietysti joku vitun säikyttely-linkki. Voi vittu että vihaan säikähtämistä. Haistakaa vittu.

Joo, mutta 160 vauhdissa sun autos on jo aika paljon lähempänä sitä hirveä, kuin 120 km/h:n vauhdissa, ennen kuin löydät sen jarrupolkimen.

Motarilla on yleensä hirviaidat. Sitäpaitsi 120 vauhdissa sitä hirveä ei todennäköisesti huomaa ollenkaan, kun varmasti tulisi surffailtua netissä läppärillä/puhelimella, pelailtua, syötyä, räpellettyä mitä tahansa laitetta, torkuttua tms. Pointti siis se, että todella turhauttava/väsyttävä/turruttava ajonopeus ei todellakaan lisää turvallisuutta, päinvastoin, se lisää onnettomuusriskiä. Ja niille kenelle 160km/h moottoritievauhti kuullostaa pelottavalta niin kannattaisi käydä saksassa hieman tutkimassa mitä se autoilu oikeastaan tarkoittaakaan. Autolla voi liikkua muutenkin kuin matelemalla. 200km/h vauhti moottoritiellä on sellainen sopivan leppoisa matkanopeus.

Sitäpaitsi 120 vauhdissa sitä hirveä ei todennäköisesti huomaa ollenkaan, kun varmasti tulisi surffailtua netissä läppärillä/puhelimella, pelailtua, syötyä, räpellettyä mitä tahansa laitetta, torkuttua tms. Pointti siis se, että todella turhauttava/väsyttävä/turruttava ajonopeus ei todellakaan lisää turvallisuutta, päinvastoin, se lisää onnettomuusriskiä.

Voi vittu mikä perustelu :hyper: Tähän voisi lisätä vielä sen, että kännissä ajaminen on turvallisempaa, kun ei tule räplättyä kännykkää tai syötyä ajon aikana, koska on keskityttävä niin tarkasti ajamiseen.

voi vitun auton sisätilapistokkeeseen asti ei tuu virtaa. minun tuurilla jää johonki osaan mikä maksaa 10023492tuhatta euroa... liekkö lämpee koko hökötys perkele.

Tulipa sitten murrettua jalkapöydästä luu eilen salilla.
Ei vissiin hirveästi tarvitse kuukauteen kyykätä saati mavettaa. Olihan tässä jo liian kauan treeni ja treenimotivaatio kulkeneet turhankin hyvin.
Noh, nyt voi hyvillä mielein sitten kai juoda taas viinaa.

Vituttavaa kun mun maksukortit ei suostu toimimaan missään eikä koskaan(plussapuolena tilin rahat säästyvät). PIN-koodini uudelle kortille meni täysin väärään osoitteeseen ja tän vuoksi en voinut yli kuukauteen käyttää koko korttia ennen kuin sain aikaseksi raahautua pankkiin ja pyytää uusi pin-koodi - ensin piti tietysti tehdä kaikki paperityöt sille, että osoite on muuttunut. Sitten kun saan pin-koodini ja kaiken pitäisi olla ok, niin unohdan koko koodin ja kortti lukittuu ja en taaskaan saa rahaa. Ja taas mitä tulee toiseen korttiin, niin se tekee jokaiseen kauppaan turhia katevarauksia ja taas soittoa pankkiin, että voisivatko poistaa nämä turhat varaukset. Mä alan kyllästyä tähän, että kaupassa laskeskelen mun pikkuhiluista, että jos nämä nyt riittäisivät päivän ateriaan. Niin ja vielä paskinta tässä on se, että olen jatkuvasti velkaa eräälle järjestölle 200euroa ja syy miksi en ole maksanut on ollut vain oma laiskuuteni ja rahattomuuteni - nyt asia alkaa venymään johonkin oikeuteen ja voi vittu. Nyt mun kädessä lukee kissankokoisilla kirjaimilla mun pin-koodi, jotta en unohda sitä ja ettei kortit lukkiudu taas miljoonannen kerran.
JA näistä maksuongelmista johtuen mulla ei todellakaan ole ollut varaa ostaa mitään ulkonäköön liittyvää tai muutenkaan lämmintä vaatetta, vaan hytisen tuolla kylmässä liian vähissä vaatteissa ja näytän vähintään joltain katujen asukilta.

Lähinnä omaa tyhmyyttä ja muistamattomuutta, mutta vituttaa silti:D

Voi vittu. Pendulum peru lauantain keikkansa. Sit ne on lauantaina jossain Budapestissä kuitenkin kun katoin. Kunnon vitun juutalaisia saatana!

Mitä mä oon saavuttanut mun elämässä?

En yhtään mitään, täysin turha paskakasa.........

Vittu.

Voi vittu. Pendulum peru lauantain keikkansa. Sit ne on lauantaina jossain Budapestissä kuitenkin kun katoin. Kunnon vitun juutalaisia saatana!

Täyspaska yhtye. Sorsii suomalaisia.

Mitä mä oon saavuttanut mun elämässä?

En yhtään mitään, täysin turha paskakasa.........

Vittu.
Elä nyt. Oon 4 vuotta vanhempi ja tunnen täysin samoin, ja silti kaikki sanoo, että "Ehdit vielä ihan hyvin. Oot niin nuori." Tiedä sit valehtelevatko päin naamaa. :D

Elä nyt. Oon 4 vuotta vanhempi ja tunnen täysin samoin, ja silti kaikki sanoo, että "Ehdit vielä ihan hyvin. Oot niin nuori." Tiedä sit valehtelevatko päin naamaa. :D

Miten tässä mitään pystyy elämään, kun oon aivan vitun turha varastotyöntekijä ja mitään työn ulkopuolista elämää ei ole muu kuin ryyppäys..

Hah hah...

Pään sisäinen maailma on tietysti aivan eri asia..

Back
Ylös Bottom