Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu itse olin kanssa samoilla linjoilla 2-3g...Noin 2g per painokilo eli sinun tapauksessasi siinä 148g hujakoilla.
Tämäkin on vain ja ainoastaan karkea arvio, todellista tarvetta (g) kun on aika vaikea selvittää.
Rypsi- ja rapsiöljy ovat sama asia. Ruotsissa käytetään nimitystä rapsolja, suomessa yleensä rypsiöljy.
Onhan toi hyvä, tosin tulee varmaan halvemmaksi jos ostat heraa+maltoa.Väittäisinpä, että kreatiinista suurin osa saa hyötyä, voit lukea lisää esim.kreatiinikeskustelustahttp://www.***************/5/fi/artiklar/massanlisays/super-gainer-pro-4-kg
Onko tää ravintoarvoiltansa hyvä palkkariksi? Entä onko tosta kreatiinista mitään hyötyä/haittaa tossa?
katkaiseeko hiilari mahdollisesti yön aikana tapahtuvan kasvun tms mitä oon kuullu että voi käydä.
pystyykö ripped fuel 5x rasvanpolttoon tarkotettuja tabletteja, whey-80 protskuu, ja creatine complete extreme kreatiinia niin näitä tuotteita käyttämään kaikkia yhdessä vai aiheuttaako jotakin ongelmaa?
onko sailykehedelmissä(esim.hedelmäsalaatti) ja kuiva marjoissa/hedelmissä C-vitamiinia, vai onko niitä käsitelty niin paljon, että ei ole?