Moro!
On tässä alkanut ihmetyttää nopea painon nouseminen suhteessa kaloreihin. elikkäs olen 178cm pitkä ja paino oli alkuvaiheessa 69kg nyt päälle 5vk treenaamisen jälkeen paino on noussut tuonne 75kg kohdille.
nyt olen 4viikkoa hakenut tuntumaa treenaamiseen 1-jakoisella ohjelmalla 3 kertaa viikossa, jonka vaihdoin juuri 2-jakoiseen, jonka vedän 2 kertaa viikossa läpi. kalorit ollu tämän ajan siinä 2900-3200kcal tuntumassa. päivän kalorit koostuu mm. tällä tavalla: 300 P 300 H 50-60 R
Kreatiinia olen käyttänyt nyt 2vk (ensimmäinen viikko latausjakso). Sarjapainot ovat nousseet tasaisesti (aikaisempaa salitaustaa 2 vuotta, mutta nyt ollut n. puolen vuoden tauko, jonka aikana olen päässyt täysin kuihtumaan ja olen vain kuin varjo entisestä) :D ennen tätä treenin alottamista menty todella pienillä kaloreilla arviolta 1200-1500pv :/ eli onkohan lihasmuistilla tekemistä tämän painon nousun kanssa, ja kuinka paljon tästä on nesteitä ja kuinka paljon läskiä?
- kysymys pitemmän kaavan kautta, mutta vastaus luultavasti simppeli tähän kysymykseen.