Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gripperitHyviä liikkeitä ranteiden vahvistamiseen?
Mikä v*ttu siinä mahtaa olla, että 95kg paino ja penkki sarja menee 55kg tiukasti. (4x6 vika loppuu)
Oon hakenut kaarta, tsekannut http://www.penkkipunnerrus.fi/ :sta tekniikan jne.
V*tuttaa suunnattomasti se, että tänään kun sain penkin sitten tehtyä, niin pystäri kp:illa tippui 5kg per käsi. Sen lisäksi v*tuttaa se, että treenaa kovaa mutta silti omasta mielestä ei treenaa tarpeeksi kovaa. arsafjdsgkfsdkglw------ Penkistä vielä sitä, että rintakehä on yks parhaimmista alueista joten pitäis varmaa vaa hymyillä mut v*tuttaa kun painot on niin pienet.
Joo, v*tutus on suuri ja teksti epäselvää.. Sori.
Ps. Ja juu taustaa on vasta n.10kk ja ikää 15, treeni vuosia helvetisti edessä, tiedän.. Mutta silti.
Mikähän tässä oli se kysymys? Jos tuota nyt lähtee ajattelemaan, niin olet bulkannut ihan liian kovilla kaloreilla, jolloin sitä massaa kyllä tulee, mutta se ei korreloi mitenkään lihasmassan tai voiman kanssa. Toisekseen, mitä tarkoittaa kovaa treenaaminen? Annatko niiden lihasten levätä ja palautua? Annatko hermoston palautua? Millä jaolla väännät?
Luulen että sulla on asennossa jotain vikaa, se jää jotenkin löysäksi koska jos asento on kunnossa tanko menee kuin raiteilla eikä kädet voi vispata mihinkään. Kannattaa pyytää joku kokenut kaveri katsoon sun tekniikan koska sitä on melko hankala näin netin välityksellä korjata, video voisi tietenkin auttaa...Sen olen huomannut, että kädet lähtee seikkailee penkkiä tehdessä mut en osaa sitä korjata.
Tänään aattelin juuri kysästä yhdeltä isommalta äijältä kunnes näin hänen pomppu penkkinsä.Luulen että sulla on asennossa jotain vikaa, se jää jotenkin löysäksi koska jos asento on kunnossa tanko menee kuin raiteilla eikä kädet voi vispata mihinkään. Kannattaa pyytää joku kokenut kaveri katsoon sun tekniikan koska sitä on melko hankala näin netin välityksellä korjata, video voisi tietenkin auttaa...

Aloittelija voi saada vähennettyä rasvamassa ja kasvatettua lihasta samaan aikaan jos kaikki asiat ovat kunnossa, aloittelijalla se voimaharjoittelua tuottaa niin suuren kasvuärsykkeen että lihas pystyy kasvamaan myös miinuksella. Se ei kuitenkaan kasva läheskään siinä määrin kuin plussalla. Voimaa pystyy helpommin kasvattamaan miinuksella, se voi onnistua myös pitempääkin treenanneella, kehitys kun ei tule kasvaneen lihaksen muodossa vaan parantuneen hermotuksen. 3krt sali ja vaikka 2 hieman kovempaa lenkkiä ja yksi palautteleva, kroppaa pitää kuunnella että ei tule ylirasitus tiloja.Järkikin sanoo, ettei voi laihtua ja kasvattaa lihasmassaa saman aikaan, mutta voiko laihtua ja kasvattaa voimaa samaan aikaan?
Muistaakseni 1:1. En mene vannomaan..Ostin tänään maltoa ja hera 80. Missä suhteessa niitä kannattaa sekoittaa?
IMO turhaa hifistelyä. Vedä ne herat ja maltot suoraan treenin jälkeen, niin sun ei tarvi säätää kahden eri sheikkerin kanssa.Minulla on fastin Whey 3:a ja Mass Maltoa. Olen ajatellut vetää proteiinin treenin aikana ja treenin jälkeen malton. Toimiiko? Tähän asti olen vetänyt juurikin samalla tavalla, mutta palkkarina on ollut reco2, jossa on myös proteiineja.
(oikeata vastausta ei ole, mutta edes lähelle?)
Kun ei ole kiinnostusta maximeja kokeilla, mikä olisi 3x6 95kg (1.30palautuksil) tämän hetkinen maximi.. Tilastollisesti?
Osaako joku sanoa edes hieman lähelle?
Mikä siinä pomppupenkisä säikäytti? Jos tulokset ei nouse on pakko joskus vähän "huijata"Tänään aattelin juuri kysästä yhdeltä isommalta äijältä kunnes näin hänen pomppu penkkinsä.
Kai sen sit joskus oppii :/
Protsku ja hiilihydraatti -suhde: 1:1 kun on 1,5dl heraa ja joku 0,7-0,8dl maltoa. (muistaakseni) (tuohan on se ns. palautus suhde) Kun sekoitat 1dl kumpaaki niin tulee lähemmäs 1:2 joka on yleinen massasuhde.Ostin tänään maltoa ja hera 80. Missä suhteessa niitä kannattaa sekoittaa?
Ei ne aina kipeydy.Hölmöhkö kysymys, mutta mistä johtuu ettei lihakset aina kipeydy/mene juntturaan treenin jälkeiseksi päiväksi? Onko silloin treeni mennyt huonommin perille lihakseen?
110 tai 112,5kg(oikeata vastausta ei ole, mutta edes lähelle?)
Kun ei ole kiinnostusta maximeja kokeilla, mikä olisi 3x6 95kg (1.30palautuksil) tämän hetkinen maximi.. Tilastollisesti?
Osaako joku sanoa edes hieman lähelle?