Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyssy, pitkästä aikaa :) Mitäs sinun yöhön?

Oikeinpas mukavaa. Kohta lähden lukemaan loppuun uusimman Remeksen...Sitä ennen jotakin yöpalaa musiikin muodossa...Tämä biisi on nyt mulla IN !!!!

:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oikeinpas mukavaa. Kohta lähden lukemaan loppuun uusimman Remeksen...
Kiva kuulla että mukavasti menee :) Munkin pitäis lähtee nukkumaan jo kovaa vauhtia tai muuten en jaksa huomenna touhuta mitään. Öitä minun puolestani kaikille!

Se pitäisikin katsoa joku kerta. Oon nähnyt sen vain kerran ja aikaa siitäkin lähemmäs 20 vuotta. Oli aika pelottava elokuva paikoitellen sillon lapsena.
Muumit on pelottavia. Pitäisköhän niihinkin olla joku ikäraja :D

Tänään tuli koko päivä kierreltyä kaupoissa, rahaa kului mutta aikaa ei. Tuli ostettua junaliput jo etukäteen niin taidettiin kaverin kans hieman arvioida väärin kauanko tuola menee :rolleyes: Varmaan kolmesti tuli käytyä kahvilla kun ei ollu mitää muutakaan :D

Öitä Pakkotoisto! Tässähän tää yö menee, lp-levyjä kuunnellessa. :dance:

Huomenta !

Hirveä nälkä heti aamusta.

Eilen oli kova jumppa selälle. Kipuja on heti aamusta. Vielä muutama kilo matkaa 110kg :D :D ... Illalla jumpataan, lauantai levätään ja sunnuntaina jumppalla rääkätään reisiä/pohkeita/olkapäitä.

Olkaa herkkupyllyt nätisti ;)

9.5h, vedin kyllä himassa reeniboosterin, mut en sit jaksanukkaan lähtee salille.

Noin käy mullekin välillä. :D

Huomenta! Uuteen päivään uusilla silmillä, jotka kyllä tuntuu samoilta vaikka luulikin nukkuneensa muutaman hyvän tunnin.
Tänään tarttis lähteä töiden jälkeen etsimään hieman Halloween-maskeeraus juttuja, arpia, verta ja toivon mukaan vielä pehmolelua. Ja pitäkää peukut pystyssä, että mun vyötärökorsetti ehtii ensi viikon aikana postitse mulle kotiin. :)

Se ei voi olla hieno, jos sitä ei näe LIVENÄ ;)

Kyllähän mä tuun näkemään sen livenä, joten sen on pakko olla hieno. :D

Back
Ylös Bottom