Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Priest-powerlifter Kochmar Viktor RAW bench press 250kg/ 552 punds on WPC Cup in Krivoy Rog 16.10.11
%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0.jpg

Tuohon Pullisen penkkiin miulla kiinnittyi huomio jo kun katsoin sen edellisen videon. Harvinaisen hienoa tekemistä. Tuolta Tapanilan Erän sivulta löytyi myös yksi aika kova Bennin penkkivideo.

Tän haluisin kuulla miten lahjakkuus menee hukkaan jos nostaa paidalla ? Luulisin, että kaverille on arvokisamenestys hiukka tärkeempää kun pakkisrespekti..

No, se lahjakkuus menee hukkaan lähinnä raw-puolelta :) Tietysti, jos henkilö itse näkee tärkeämmäksi kisailla paidan kanssa ja haluaa panostaa siihen.Niin sitten niin.

Mutta "rispektistä" noin yleisesti.En ole tavannut ketään, joka ei arvostaisi raw-nostoja, mutta monen,kovemmankin tason voimailijan olen kuullut esittävän toivomuksen, että paidat jäisivät pois käytöstä tai sanovan, että "oikea" nosto on raw-nosto.Näin kauniisti sanottuna.

Raw-ja paitanostajia arvioitaessa täytyy kuitenkin todeta, että molemmat tekevät periaatteessa yhtä kovaa työtä harjoitellessaan ja itse penkkisuorituksessaan joutuvat ponnistelemaan yhtä tosissaan, että saavat raudat suorille käsille.Tämän suhteen ei epäselvyyttä :rock:

Mutta paitanostoissa tapahtuu kummallinen ilmiö, mitä en vielä ole onnistunut käsittämään:kun paitamies vaihtaa toiseen paitaan, niin penkkitulos voi nousta jopa kymmeniä kiloja, mutta jos rawmies vaihtaa t-paitaa, niin tulos pysyy samana :confused:

En tiedä mitä paitaa oli eräs kaveri vaihtanut, kun otti tänään salilla rawina 215kg ja kehu, että paransi 15kg enkkaansa. Uskon, että oli vaihtanut lääkitystään:wtf:

Joo on älyttömän kova raakapenkki IPF-junnuksi. Paidasta ei taida saada paljoakaan hyötyä.

Ei hyvin paljoa, muistelisin että 20-27.5 kiloa sais paidasta hyötyä.Totesi että pitää lopettaa se pelleily paidalla. Joulukuussa nähdään mikä on Vilillä raw kisakunto penkissä.

En tiedä mitä paitaa oli eräs kaveri vaihtanut, kun otti tänään salilla rawina 215kg ja kehu, että paransi 15kg enkkaansa. Uskon, että oli vaihtanut lääkitystään:wtf:

Itse puhuin vain "paidasta" ja paidasta.Jos kemikaalit otetaan mukaan, niin siirrytään jo eri kategoriaan. ;)

Jos minun raakanostot kiinostaa niin olen tehnyt naamakirjaan(facebook) urheilijaprofiili. Jos haluatte seurata minun videoklippejä siellä niin profiilin nimi on "Fredrik Smulter". Tänään otin 2x2x235 stopilla.

Tulee erehdyttävästi joku pakkislainen tosta kuvasta mieleen. :)

Back
Ylös Bottom