Törö! Omat neuvot loppuu, joten ehkä täällä joku osaisi antaa vinkkiä. Tilanne on siis seuraava; ikää 23, pituus 181 ja painoa n.110. Tavoitteena alle 83kg. Urheilutaustaa jalkapalloa 16v, viimeiset pari v säännöllisesti salilla erinäisten jalkavammojen takia. Tavoitteena nyt siis juoksukunto ja normaali paino. Ihan sama lähteekö läskiä ja lihakset, kunhan se reilu 25kg vaan lähtee
Suurin ongelma on ruokavalio ja sen kuntoon laittaminen nyt on vaan itsestä kiinni. Muutamia kyssäreitä pyörii mielessä, iso käsi jos joku osaa valaista. Ja olen kyllä selannut foorumia läpi, joten turha lässyttää siitä :D
1. Millaista salitreeniä, jotta se rasva palaa? Tähän asti tehnyt liikkeessä yleensä 4 sarjaa 12 toistoa. Olen kokeillut myös crossfit tyylisiä treenejä, niissä ainakin sykkeet nousee.
2. Onkohan tuo ketoosi/vhh ruokavalio hyvä, jos aeroobista tulee paljon? Pyrin pikku hiljaa polvileikkauksen jäljiltä nostamaan juoksumääriä, tällä hetkellä kunto ja jalat kestää vasta 3krt viikossa 30min. Päälle salilla kuntopyörää n. 40min kerrallaan
Kiitos jos jaksoit lukea läpi, arvostan
Suurin ongelma on ruokavalio ja sen kuntoon laittaminen nyt on vaan itsestä kiinni. Muutamia kyssäreitä pyörii mielessä, iso käsi jos joku osaa valaista. Ja olen kyllä selannut foorumia läpi, joten turha lässyttää siitä :D1. Millaista salitreeniä, jotta se rasva palaa? Tähän asti tehnyt liikkeessä yleensä 4 sarjaa 12 toistoa. Olen kokeillut myös crossfit tyylisiä treenejä, niissä ainakin sykkeet nousee.
2. Onkohan tuo ketoosi/vhh ruokavalio hyvä, jos aeroobista tulee paljon? Pyrin pikku hiljaa polvileikkauksen jäljiltä nostamaan juoksumääriä, tällä hetkellä kunto ja jalat kestää vasta 3krt viikossa 30min. Päälle salilla kuntopyörää n. 40min kerrallaan
Kiitos jos jaksoit lukea läpi, arvostan