Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jees viikonloppu muuten, mutta eksyin lauantaina eksän kaa samaan baariin.. Siinä sit vähä juteltii saman viltin alla ulkona ja hommajan lähti ihan käsistä.. :( Vittu, että oon tyhmä humalassa!

Jätkä sai pillua!

Oon edelleen työtön. Sain myöskin terveyskeskuksesta lääkärilaskun, joka oli yli tuplat verrattuna siihen, mitä odotin, koska erikoislääkäri (eikä yleislääkäri) katsoi käytävällä lampulla silmiini ja kertoi, etten heillä ole nyt tiloja tarjota mulle kaipaamaani hoitoa. Tajuan kyllä logiikan, että erikoisläärien taksat ovat korkeammat mutta kyllä silti vituttaa, kun sitä perkeleen rahaa ei ole. Koska oon vitun työtön.

Mua ottaa paahan koirat ja erityisesti se, etta kaikki tutut hankkivat niita. Mun mielesta elaimen paikka on luonnossa, lautasella tai osana jalkimmaisen tuotantoprosessia. Heti kun tulee kylaan, niin se ah niin ihana piski on siina haistelemassa ja pitaa jaksaa kuunnella niita "on se niin sopo ja se tykkaa niin paljon ihmisista" -selittelyja. Jotenkin tuollainen ei herata mussa tasan mitaan tuntoja muuta kuin, etta tekisi mieli potkia se rakki pois siita. Tietysti kun tapaa naita uuden koiran hankkineita, niin ainoa mista puhutaan on se hemmetin koira.

Koirat ovat turhia, rassaavat luontoa, likaavat kaupunkia, haukkuvat ja hairitsevat naapureita ja ovat yksinkertaisesti perseesta. Ylakerran koiralle on jo moneen otteeseen tehnyt mieli tyontaa rotanmyrkylla varustettu makkara oven alta, kun se ei vain osaa olla hiljaa.

Edit: Tahan voisi lisata sen vitutuksen myos kun aikanaan kakarana aiti paatti ostaa siskolle koiran. Sita piti aina muistaa syottaa, ulkoiluttaa jne. Tuonkin piskin kuolema oli eras nuoruuteni parhaista paivista.

Mua ottaa paahan koirat ja erityisesti se, etta kaikki tutut hankkivat niita. Mun mielesta elaimen paikka on luonnossa, lautasella tai osana jalkimmaisen tuotantoprosessia. Heti kun tulee kylaan, niin se ah niin ihana piski on siina haistelemassa ja pitaa jaksaa kuunnella niita "on se niin sopo ja se tykkaa niin paljon ihmisista" -selittelyja. Jotenkin tuollainen ei herata mussa tasan mitaan tuntoja muuta kuin, etta tekisi mieli potkia se rakki pois siita. Tietysti kun tapaa naita uuden koiran hankkineita, niin ainoa mista puhutaan on se hemmetin koira.

Koirat ovat turhia, rassaavat luontoa, likaavat kaupunkia, haukkuvat ja hairitsevat naapureita ja ovat yksinkertaisesti perseesta. Ylakerran koiralle on jo moneen otteeseen tehnyt mieli tyontaa rotanmyrkylla varustettu makkara oven alta, kun se ei vain osaa olla hiljaa.

Edit: Tahan voisi lisata sen vitutuksen myos kun aikanaan kakarana aiti paatti ostaa siskolle koiran. Sita piti aina muistaa syottaa, ulkoiluttaa jne. Tuonkin piskin kuolema oli eras nuoruuteni parhaista paivista.

Tuollaista ei kumminkaan kannata tehdä, voi tulla ikävästi puukosta naamaan :lol2:

Kuinkahan sopii tähän aiheeseen, meillä viimeksi olleen koiran nimi oli naksu...

Vetäseppä ihan ite sitä myrkkyä jos noin kovasti vituttaa! Vittu mikä idiootti pitää olla että tulee edes mieleen jotain noin vitun sairasta!

Vetäseppä ihan ite sitä myrkkyä jos noin kovasti vituttaa! Vittu mikä idiootti pitää olla että tulee edes mieleen jotain noin vitun sairasta!

Ja tassa meilla taas tallainen klassinen esimerkki koirafanista. Ei tuota nyt tulisi tehtya kun on laitonta jne. mutta koirarakkaalle edes ajatus tuollaisesti on jotain aivan kamalaa. Niin ja olen myos aika varma, etta lahes jokaista ihmista, joka ei haluaisi missaan nimessa koiraa ja jolla on raksyttava piski naapurissa, on joskus tehnyt mieli hoidella kyseinen rakki pois paivilta.

Ja tassa meilla taas tallainen klassinen esimerkki koirafanista. Ei tuota nyt tulisi tehtya kun on laitonta jne. mutta koirarakkaalle edes ajatus tuollaisesti on jotain aivan kamalaa. Niin ja olen myos aika varma, etta lahes jokaista ihmista, joka ei haluaisi missaan nimessa koiraa ja jolla on raksyttava piski naapurissa, on joskus tehnyt mieli hoidella kyseinen rakki pois paivilta.

Siihen päiviltä hoitamiseen kun on olemassa huomattavastikkin inhimmillisempiä vaihtoehtoja kuin myrkyttäminen, mikä aiheuttaa aika vitun kivuliaan ja vittumaisen kuoleman. Vai saisko just siitä kivan fiiliksen kun se koira tai mikä hyvänsä eläin kituu kuoliaaksi?

No ehka sen makkaran voisi maustaa jollain tehokkaammalla kamalla, mutta saatavuus voi olla haastavampaa. Mita muuten tulee koiraihmisiin, niin mulle on jaanyt kasitys, etta suuri osa heista ei edes tajua etta suht moni ei pida koirista lainkaan. Kun tutun koira tulee moikkaamaan, niin sita on tapana rapsuttaa nopeasti, jotta se siita haipyy. Omistajalle tulee harvemmin sanottua asiasta mitaan, koska monelle koiraihmiselle kun sanoo, ettei pida koirista, niin se on saman luokan rikos kuin jos sanoisi tuoreelle aidille, etta kaikki lapset pitaisi upottaa kaivoon.

Oman vaimon kanssa tuli seurusteltua noin puolisen vuotta ennen kuin selvisi, etta hankaan ei pida koirista lainkaan (siina hyva syy miksi han on vaimo) ja hanen tapa reagoida koiriin on aika sama. Toisin sanoen rapsutetaan sita koiraa kun omistaja sen siihen tuo ja hymyillaan, etta joo joo onpas kiva piski ja tosiasialliset ajatukset pyorivat sen ymparilla, etta mika vittu tuota ihmista vaivaa, kun hankki koiran. Niin ja naapurin koira on taas raapinut lattiaa ja vinkunut viimeisen tunnin. Jess.

Onhan niitä aaseja joo ketkä ei tajua että kaikki ei tykkää koirista tai yleensäkään eläimistä. Itse ainakin kysyn aina ihmisiltä tykkääkö ne koirista tai pelkääkö koiria ennen kun päästän omat koirani tervehtimään ja jos ei tykkää niin sitten koirat ei pääse lähelle. Kyllä mä ainakin sen ymmärrän että kaikki ei tykkää koirista ja kunnioitan sitä kanssa, mutta sitä mä en ymmärrä että vaikka ei voisi sietääkkään niitä, niin haluaa aiheuttaa niille tarpeetonta kipua.

Miten vitussa voi vanhoihin paskoihin autoihin maksaa vaihdelaatikot niin vitusti. Kahen tonnin autoon käytetty vaihdelaatikko maksaa tonnin?!?! Ei vittu mitään järkeä...

Lopetin tupakanpolton kesällä 2003. Mutta silti tekee aina välillä ihan vitusti mieli röökiä. Kuten äsken. Luulisi että olisi siitä himosta jo lopullisesti päässyt, mutta ei.

Vinkkinä siis: Älkää nuoret edes kokeilko.

Ulkona tuulee niin kovaa, että vituttaa jo valmiiks, että kohta saattaa mennä sähköt. Valot välähti jo. Sitten ei voi tehä muuta kuin mennä nukkumaan. Kiskottu vaan aika ahkeraan kahvia. Kiva sit kökkiä koko yö ihan pimeessä tekemättä yhtään mitään. Saatana.

Heti kun tulee kylaan, niin se ah niin ihana piski on siina haistelemassa ja pitaa jaksaa kuunnella niita "on se niin sopo ja se tykkaa niin paljon ihmisista" -selittelyja. Jotenkin tuollainen ei herata mussa tasan mitaan tuntoja muuta kuin, etta tekisi mieli potkia se rakki pois siita. Tietysti kun tapaa naita uuden koiran hankkineita, niin ainoa mista puhutaan on se hemmetin koira.
Samaistun tähän niin totaalisesti... ylpeiden Facebook-äitien ja niiden kuolaavien ja jokeltavien sinappikoneiden kohdalla.

Tiedän erittäin parantavan keinon tähänkin koiravihaan. Itselläni ei varsinaista koiravihaa ole, mutta supikoirat saa sapen kiehumaan. Olen ostanut jo 50kg koiran raksuja tänä vuonna kun supit niistä tuntuvat tykkäävän. Saldona tälle vuodelle jo 12 supikoiraa kiväärin luoti otsassa.

Ja kyllä, ammun niitä tappamisen ilosta. :love:

Toiset perustelevat tätä harrastusta myös riistanhoitotyönä.

Tiedän erittäin parantavan keinon tähänkin koiravihaan. Itselläni ei varsinaista koiravihaa ole, mutta supikoirat saa sapen kiehumaan. Olen ostanut jo 50kg koiran raksuja tänä vuonna kun supit niistä tuntuvat tykkäävän. Saldona tälle vuodelle jo 12 supikoiraa kiväärin luoti otsassa.

Ja kyllä, ammun niitä tappamisen ilosta. :love:

Toiset perustelevat tätä harrastusta myös riistanhoitotyönä.

Ampuminen onkin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin myrkky.

Vituttaa aivan saatanasti kohta puolin tuleva remontti, kun noita seiniä alkaa paikkailemaan, vissiin muutama kipsilevy pitää ainakin uusia. Tuo betoni seinä onkin hieman kinkkisempi juttu. Lääkkeitten puuttuminen sapettaa kans aivan saatanasti, enskuun alussa uusi kuuri. Alkaa vanha "hirviö" nousemaan ulos kuorestaan, kaikkia "kivoja" ajatuksia pyörii mielessä. 52 tuntia tuli valvottua ilman mitään kummempia, sitten join kaverin laskuun niin paljon kaljaa et sammahdin muutamaksi tunniksi. Molempien käsien murtumat vituttaa kanssa, vasen alkaa olla kokonaan parantunut. Oikea tuskin toimii vielä kuukauteen joten salilla käymisen voi unohtaa kokonaan.

10 työpäivän putki takana, 4-5 työpäivää edessä. Päivät 9-14h kestoltaan ja nyt sattuu hengittäminen, koko yö meni yskiessä. Nyt ei oo varaa olla kipeenä kun muuten kaatuu kaikki niskaan, ex-pomo jätti perkeleellisen määrän töitään tekemättä ja nyt sitten uuden kanssa koitetaan saada hommaa toimimaan. Salille oon ehtiny viimeks.. tuota noin, viikkoa ennen expoa?

Varasin kuukausi takaperin lääkäriajan tälle päivälle kello 8. Varmistin monta kertaa puhelimessa että aika on juuri tämä ja kirjoitin sen moneen paikkaan ylös. Tänään ennen kello 8 menin terveyskeskukseen vastaanottoon ilmottautumaan. "ei meillä ole tälle päivälle sulle aikaa, se on siirretty perjantaille" Mitään ilmoitusta ajan siirrosta en ole saanut. Parasta on, että olen lupautunut perjantaina menemään töihin (koulun ohella käyn töissä aina kun koulusta vapaata)

Back
Ylös Bottom