silloin kun mä puntin aloitin, otin muistaakseni noin puoleen vuoteen 30Kg lihaa päälle. rasvat ei nousseet niin radikaalisti kuin näissä tapauksissa yleensä.
mun kehitys ei perustunut hyviin geeneihin, vaan pelkästään perusasioiden orjalliseen noudattamiseen ja kovaan treeniin.
kun ollaan tämä minun tapaus kiukuteltu niin meneppä seuraavaksi mentulan kanssa kiukuttelemaan. mun massat kasvoi mentulaa hieman nopeammin kylläkin mutta sinnepäin.
samanlaisesta rääpäleestä lähdettiin liikeelle, minä ja jari.
tuollaisista lähtökohdista rasvat ja varsinkin nesteet on itsestäänselviä kaikille pakkiksella, mutta muista nyt kuitenkin että samat ne on jotakuinkin kaikilla.
se että toiset eivät tiedä asioista tarpeeksi, eivätkä panosta tarpeeksi, ei oikeuta sitä, että sä voit tulla netissä ilmoittamaan että mun (tai esim jari mentulan) tulokset on vettä ja ihraa.
(sori mun kirjoitustyyli, mä en ole tässä kovin hyvä, ja helposti provosoin ja vittuilen, vaikka tarkoitus on vain sanoa asiat mahd. lyhyin lausein jne..)kaikella hyvällä!
mitä läskiin ja veteen tulee, mun tulokset mousi niin radikaalisti, että niitä rautoja ei vaan nosteta vedellä ja läskillä. saat myös niitä kuvia piakkoin. mutta kuitenkin, 30Kg massaa on silti voimaa ja kehitystä, varsinkin mun ulkoisen olemuksen muutokset huomioiden, vaikka sä puhuisit läskistä ja vedestä seuraavat kolme vuotta.
edelleen, sori vittuileva sävy, mä tykkään näistä keskustekuista, ja ymmärrän 100% sun kannan tässä asiassa. kysele pois niin mä vastailen niin hyvin kuin osaan, ehkä saat sitten oman kuvasi siitä paljonko on tullut otettua massa, nesteitä, läskiä jne.. ;)
30kg lihaa puolessa vuodessa.........?
kaikella hyvällä!
kysymys