Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No lihasperuna kirjoitti, joten mitäpä luulet? :D

Vatsassa pyöriny koko vitun yön enkä saanu nukuttua paljo mitään, kuumeenki iski tähän viel kaveriks just kun piti alkaa takoon lihaa oikeen kunnolla.

Siitä on about vuosi ja ostin second handina. Ei ole takuu enää voimassa, kyseessä on muutenkin 1st generation Air. Nyt tämän uudenkin ostin käytettynä, mutta siinä on takuuta vielä ja se on Pro, eli pitäisi olla vähän parempi.

Kotivakuutus ?

Kotivakuutus ?

Ei se nyt varmaan mitään korvaa ellei ole ns. klassisesti tipahtanut lattialle.

Mulla ei tietääkseni ole täällä Enkuissa mitään vakuutusta, mutta vien koneen Suomeen ja laitan äidin vakuutuksesta tai omastani, sanon vaan että tilttasi yhtäkkiä (kuten kävikin) tai hajosi ukkosen seurauksena, kuten mutsin koneelle kävi vastikään. Jätän vaan mainitsematta missä tämä tapahtui. Onneksi nuo säilyttävät arvonsa aika hyvin, joten saatan saada ihan mukavasti omiani takaisin.

Juuri nyt vituttaa työn paljous. Tai ei oikeastaan vituta, olen liian väsynyt ollakseni vittuuntunut. Olen painanut hulluna duunia viimeiset 2 viikkoa ja se alkaa viedä veronsa varsinkin nyt kun koulukin on kunnolla startannut. Viime yönä pääsin kotiin kolmelta, nukahdin ehkä joskus neljältä, heräsin seiskalta, menin yliopistolle yhdeksäksi, ravasin koko päivän luennoilla ja seminaareissa ja lääkärissä ja hakemassa KELAn tarvitsemia todistuksia ja nyt olen vihdoin kotona. Illalla taas töihin ja sama rumba huomenna, ainoastaan sillä erotuksella että mulla on huomiseksi tehtävänä seminaarihommia n.3-4h edestä. Huomenna ja torstaina olen taas töissä :jahas: Ensi viikolla (toivottavasti) helpottaa... En käsitä miten näin laiska ihminen saa itsensä aina ylibuukattua näin pahasti. Olin jo ilmoittautua vapaaehtoistyöhönkin :thumbs:

Outoa että minua ei ole viellä löytynyt tästä topicista,sillä alussa tuli tunaroitua tosi paljon salilla
oletko nyt aivan varma?

En tiedä onko kaverilla joku erikoinen lajin mukainen treenitapa vaan, mutta salillani käy semmonen pitkä hontelo hujoppi, joka tekee muita liikkeitä suht normisti, mutta sitten menee jalkaprässiin (pakkapainot) ja laittaa siihen pienen vastuksen ja runkkaa helvetinmoisella vauhdilla ees taas pohkeita siinä reunalla :D Suhina vaan käy kun kelkka viuhuu, toistomäärät on jotain 30-50. Itse katselen vaan sitä menoa kauhulla, kun itselläni juuri samaisessa liikkeessä napsahti akillesjänne liian vauhdikkaalla riuhtomisella. Mut en tiiä onko sitten joku kestävyystreeni tms... huvittavan näköstä vaan, kun ei se painomäärä näytä ottavan sillä mihinkään ilmeestä päätellen, tyynellä ilmeellä pomputtaa sitä kelkkaa lukemattomia kertoja, vauhtia piisaa.

Kihti iski 3 viikkoa sit. Tiukka dieetti sen seurauksena, lihaa syöny vain 350g 3 viikon aikana, ei alkoholia, ei muutakaan mikä pahentaisi kihtiä....
Viikonloppuna n 8km kävelyä, nivel hieman siitä ärtyi. Su iltana tein sit kanafilee voileipiä.. ruisleipää, kanafilettä 125g, kurkkua, tomaattia ja jäävuorisalaattia....
Ja maanantai aamuna vittu pottuvarvas tyvinivel ihan törkeen kipee....
Onko tässä prkle ruvettava vegaaniksi tai sit haen pari muikkukukkoa ja paria koppaa kaljaa saatana...

Mulla ei tietääkseni ole täällä Enkuissa mitään vakuutusta, mutta vien koneen Suomeen ja laitan äidin vakuutuksesta tai omastani, sanon vaan että tilttasi yhtäkkiä (kuten kävikin) tai hajosi ukkosen seurauksena

Jää rahat saamatta jos sanot, että tilttasi yhtäkkiä. Kotivakuutus ei korvaa teknisiä vikoja.

Ukkosen seurauksena hajonneen koneen suurin osa vakuutusyhtiöistä korvaa.

Kihti iski 3 viikkoa sit. Tiukka dieetti sen seurauksena, lihaa syöny vain 350g 3 viikon aikana, ei alkoholia, ei muutakaan mikä pahentaisi kihtiä....
Viikonloppuna n 8km kävelyä, nivel hieman siitä ärtyi. Su iltana tein sit kanafilee voileipiä.. ruisleipää, kanafilettä 125g, kurkkua, tomaattia ja jäävuorisalaattia....
Ja maanantai aamuna vittu pottuvarvas tyvinivel ihan törkeen kipee....
Onko tässä prkle ruvettava vegaaniksi tai sit haen pari muikkukukkoa ja paria koppaa kaljaa saatana...

Ootko käyny lääkärissä ja tuo varmistui kihdiksi muutenkin kuin veriarvojen perusteella? Eli tökkikö ne sitä tulehtunutta niveltä, kun käsittääkseni sitä kautta saadaan lopullinen diagnoosi. Miulla meinaan oli tuossa 2010 keväällä kanssa aikalailla klassinen kihtikohtaus ja veriarvot oli aika hullut. Lisäsin veden juontia ja olen pitänyt jalan lämpimänä, uusia oireita ei ole tullut ja lihan kulutus on jopa kasvanut. Koko homman laukaisi katkarapupata ja sen takia noita tuli välteltyä jonkin aikaa. Kuitenkin kesän reilireissulla tuli aika surutta juotua ja syötyä kaikkia niitä pahimpia "syypäitä" se pari viikkoa, eikä mitään oireita niistäkään tullut. Lääkkeitä en syö ja homma pelittää täysin ilman mitään vaivoja. Tänään viimeksi meni lounaalla 400g grillifilettä :D

Unohdin bränikät salihanskat salille/koppiin ekalla käyttökerralla :( Eipä ollut kukaan vielä löytötavaroihin tuonut - ikävä juttu, sillä itse lähes joka kerralla kiikuttamassa jengin unohtuneita lukkoja jne. asiakaspalveluun.

Perkeleen fitnesstukku!

Onko ihan normaalia toimintaa, että noista loppuneista tuotteista ei ilmoiteta ennakkoon ollenkaan? Kun äsken viikon odottelun jälkeen menin vesi kielellä hakemaan pakettia, jonka odotin sisältävän kaksi kiloa herkullista palautusjuomaa, niin sainkin sitten pienen paketin joka sisälsi kaverin tilaamat rannetuet? Eli ei minkäänlaista ilmoitusta ennakkoon, että tuote olisi loppu. Lukee vain lapussa että "tilaa uudelleen". No vittu, odotellaan taas viikko ja kärsitään..

Liikaahan se vittu olisi taas vaadittu, että olisin edes palautusjuomaa saanut tilattua onnistuneesti.. :curs:

Asia 1. Kuka saamari menee kolhimaan toisen auton, eikä edes tunne pistoa sydämessään, että jättäisi numeronsa tai muita yhteystietoja paikalle?! Joku on ilmeisesti tämän päivän aikana rysäyttänyt Jumalten Vankkurin (tm) aka Orionin vasempaan etuvaloon, lasi on rikki ja pelti rutulla. Hemmetti, ihmiset! Missä on rehellisyys?

Asia 2. Kaveri on Meksikossa ja hurrikaani Jova rysähtää muutaman tunnin päästä maihin. Olen seurannut hurrikaanin etenemistä jo muutaman päivän, ja se on osoittanut laantumisen merkkejä, mutta on se silti huikeaa miten voimakas se on. Piru viete jos nyt sattuu jotain :(

Vituttaa kun töissä lomautettiin melkein kaikki. Työtunnit vähenee sen verran että joutuu kituuttaan taas jollain 100€:llä kuukauden ruuat sun muut, autonki joutuu varmaa laittaa seisontaan. Vtu

Ehkä eniten suomalaisessa naamanorsunvitullakulttuurissa ärsyttää se, että kun yrittää olla ystävällinen niin siihen suhtaudutaan närkästyneesti. Varmaan jokaisen pitäisi olla tyly tuppisuu ja pitää huolta vain omista asioista. Jotenkin ehkä viimeisen 10-20 vuoden aikana tuohon on tullut vieläpä muutosta pahempaan suuntaan, vaikka ei suomalaiset aiemminkaan olleet kovin avoimia. Mutta sentään osattiin ehkä käyttäytyä.

Vuokrasin film2homesta leffan ja netti pätkii koko ajan. Hyvä kattoo leffaa, kun vähän väliä jää lataamaan sitä. VOI VITTU että menee oikeesti hermot!:curs:

Edit. Niin ja ei voi edes rauhassa antaa latauta loppuun kuten esim youtubessa, vaan tässä heittää aina erroria kun netti pätkäsee ja joutuu päivittää sivun uudestaan jolloin "latausjana" katoaa.:curs:

Back
Ylös Bottom