Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sitä varten niitä panacodei saa mukaan ettei se satu enää puudutuksen jälkeen.

tai, sitä varten sen buranareseptin sai mukaan. No, hyvä ettei ihan mahdottoman kipeeks edes tullu, alaleuka pikkusen turvoksissa, yläpuolella ei edes huomaa että jotain olis tehty. Pitää varmaan silti pyytää panacodit mukaan kun loput hampaat revitään irti.

Koulu. Koulu. Vielä kerran koulu. Tänään askarreltiin. "Tee oma unelmien koulusi". Vittu mitä paskaa! Muutenkin mikään ei toimi. Ei vaan niin mikään. Olen ihan tosissani kateellinen yhdelle luokalla olevalle tytölle, joka opiskelee lähihoitajan ammatin oppisopimuksella.

Miten tää tuli yllätyksenä? Ei niitä tunnut KTM:tkään saavan ainakaan nyt :smoke:
En mä tienny että näin kurapaskaa tulee olemaan. :(

Pitäis varmaan tästä paskasta motivoituneena raivopäissä pyrkiä kauppakorkeaan ja sen jälkeen oikikseen, niin ehkä joku vois tarjota yli kahdentonnin palkkaa. :jahas:

En mä tienny että näin kurapaskaa tulee olemaan. :(

Pitäis varmaan tästä paskasta motivoituneena raivopäissä pyrkiä kauppakorkeaan ja sen jälkeen oikikseen, niin ehkä joku vois tarjota yli kahdentonnin palkkaa. :jahas:

Ne on harvassa kun saa heti eka duunista huippupalkan. Suurin osa jengistä, joutuu lähtemään liikkeelle jonkinlaisesta minimipalkasta ja sieltä kivutaan ylös. Poikkeus lienee ne kaverit, jotka on harrastuneisuuden kautta jo huippuosaajia ja ei välttämättä edes tarvi mitään kouluja(it alalla näitä poikkeuksia varmaan on eniten). Tollaseen nyt voi yrittää sopia jotain, että palkka tarkastetaan 6-12kk työsuhteen aloittamisen jälkeen vastaamaan todellista työpanosta ja osaamista(joka sekin voi olla heikko versus pitempään töissä olleet ellei pinnistele kovasti).

Huvin vuoksi laskin tässä niin saan nyt 10.8x enempi liksaa per tunti kuin mitä sain eka duunissa aloituspalkaksi.Liksa oli joku liiton määrittelemä minimipalkka harjoittelijalle. Mut jos sitä eka duunia ei ois painanut läpi niin tuskin olisin nykytilantessa. Toki tuossa ison osan erosta tekee se, että loikkasin myös pois suomesta. Suomen parhaaseen saamani palkkaan verrattuna ero on "vain" 4.9x.

Jatkoa vittu seuraa.

"Vuokrafirma Oy Kusetus Ab etsii asiakasyritykselleen toimistotyöntekijää, joka on:

-Motivoitunut
-Itsenäinen
-Ulospäin suuntautunut
-Työtä pelkäämätön
-Joustava

Tarjoamme kannustavan palkan (i.e. provikka ilman pohjapalkkaa) hektisessä työympäristössä.

Työpaikasta, -tehtävistä ja -välineistä ei sen kummemmin tarvitse tietää. Täytäthän cv:n meidän nettisivuilla, mikä kestää tunnin ja todennäköisesti joudut aloittamaan kolme kertaa alusta, kun istunto vanhenee kesken kaiken."

Tänään salilla joku äijä teki ylätaljaa 150kilolla (koko pakka) ja hirtti siihen pakkaan vielä lisäpainovyöllä kiinni parinkymmenen kilon kiekon.. Ja toistoja oli pari vajaata per sarja. Tuntu omat kympin sarjat hemmetin pitkiltä siinä vieressä kun niitä tein... :D Sama miekkonen teki hauista mutkatangolla, varmaan 50-60 kilolla ja TAJUTTOMALLA heijari liikkeellä. En jaksanu seurata että minkälaisia sarjoja teki mutta siihenkin latoi koko ajan painoa lisää. Varmasti jokainen nähnyt samanmoisia hauiskääntöjä joskus, mutta toivottavasti ei peiliin katsoessaan :)

Ei tuo vielä mitään, tässäkin ketjussa palstatilaa saanut, Kannusillanmäessä ainakin ennen reenannut sankari lopettaa jokaisen sarjansa siihen, että about 120 - 130kg jää rinnalle ja se vieritetään siitä vatsan ja munien yli penkille :hyper:

Siis onko kyseessä Philly? Tuhdissa kunnossa oleva partainen mies, joka treenaa Philadelphian huppari päällä. Painoa oli kyllä 160kg, eikä mitään siimojen 130kg painoja.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/10/maahanmuuttaja_yha_harvinaisuus_univormussa_2927039.html?origin=rss
Voi vittu, että mua vituttaa tämänhetkisen työpaikkani pomo. Vittumaisempaa ihmistä saa kyllä hakea enkä siltikään keksi ketään, joka yltäisi samalle vitutuksen tasolle. Mainittakoot nyt vielä näin alkuun heti, että vaihdan työpaikkaa(onneksi) kahden viikon sisällä, mutta nyt jokainen päivä on vain yhtä tuskaa minkä joudun olemaan sen ihmisen lähellä. Aiemmin ei mitään mahdollisuutta lopettaa tai multa lähtee asuntokin alta ja se onkin ainut syy miksi jaksan sinnitellä vielä tässä paskaduunissa.
Tällä pomolla on ensinnäkin ilmeisesti jonkin asteen vihanpatouma minua kohtaan, sillä kaikki mitä teen, niin on väärin tai muuten vain huonosti. Ei riitä, että teen hyvin, ei riitä, että teen oikein vaan mun pitää lukea tän ihmisen ajatukset ja tehdä sen mukaan sitten. Jos asiat eivät hoidu kunnolla, niin ihan sama onko asiakkaita paikalla vai mitä, niin pomo ei kyllä säästele huutamistansa tai kirosanojansa. Jos erehtyy sanomaan vastaan, niin tämän pomon tyyli hoitaa asiat on sanoa ettei kuuntele minkäänlaisia vastaväitteitä, asiasta kuin asiasta. Tätä tapahtuu noin kymmenen kertaa päivässä, huutamista siis. Ja huutaminen on siis luokkaa: "Mitä vittua sä oikein ajattelit äsken!?Vai ajatteletko ylipäätänsä ollenkaan?!","Olet helvetin kuvottava, mene ja korjaa mitä juuri äsken teit!","Voitko olla yhtään hitaampi enää?"
Huutamisen ja valittamisen vielä nyt jotenkin kestää, mutta vittumaisinta on kuitenkin se, että tämä pomo menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin - ja vinoilee niistä sitten. Lähinnä siis sellaisiin asioihin mihin itse ei voi oikein vaikuttaa, mutta pomon mielestä hurjan hauskaa.

Mä en oikeasti tiedä miten jaksan vielä pari viikkoa olla tässä totaalisen paskaduunissa. Mä toivon, että pystyn nauramaan tälle vielä joskus.

Tänään pomo pyysi minut kahden kesken sivummalle ja kysyi käytänkö jotain aineita, sillä hänellä on kuulemma vahvat epäilyt siitä.

Voi vittu oikeesti.

Kirjoittamasi perusteella kyseessä on työpaikkakiusaaminen.Valitettavasti ei yleensäkään ylemmälle taholle sanominen auta,työsuojeluviranomaiset ovat täysiä tossuja,ne jakelee jotakin surkuhupaisia toimintaohjeita joista ei ole vitunkaan merkitystä.Työpaikkakiusaamisissa valitettavasti ei ole yleensä muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa työpaikkaa.Taistella voi jos jaksaa,niin mikä ettei.Itselläni on prosessi kesken,joten tiedän mistä puhun.Taisteleminen kusipäitä vastaan vaati helvetisti kovapäistä luonnetta mutta voi olla,että lopulta paha saa palkkansa mutta enimmäkseen ne pääsevät kuin koira veräjästä ja tästä kiitos kuuluu paskalle viranomaistoiminnalle,johon luetaan mukaan myös poliisi,joka on samanlainen viheltäjälaitos kuin työsuojelukin. Onneksi valtio on tajunnut supistaa viranomaistoimintaa karsimalla poliisikoulun paikkojen määrää,koska viranomaislaitoksissa on jo tarpeeksi laiskoja jotka eivät tee mitään.

Kela jätti asumislisän maksamatta opintotuesta, vituttaa kun pitää sitä alkaa setvimään nyt. Enemmän vituttaa se että tuo on oikeestaan oma vika, oon vissii missannut niiden selvityspyynnön kun muutin toisee asuntoon.

Tänään salilla joku äijä teki ylätaljaa 150kilolla (koko pakka) ja hirtti siihen pakkaan vielä lisäpainovyöllä kiinni parinkymmenen kilon kiekon.. Ja toistoja oli pari vajaata per sarja. Tuntu omat kympin sarjat hemmetin pitkiltä siinä vieressä kun niitä tein... :D Sama miekkonen teki hauista mutkatangolla, varmaan 50-60 kilolla ja TAJUTTOMALLA heijari liikkeellä. En jaksanu seurata että minkälaisia sarjoja teki mutta siihenkin latoi koko ajan painoa lisää. Varmasti jokainen nähnyt samanmoisia hauiskääntöjä joskus, mutta toivottavasti ei peiliin katsoessaan :)

Oliko se äijä iso ja vahva? Ei ihan joka naru liikuta 150 ylätaljassa millään ilveellä. En sano etteikö isompien ja vahvempien treeneissä olisi parannettavaa, mutta aina kannattaa myös miettiä miksi tuo joka mun mielestä treenaa päin persettä on niin perkeleen vahva. Ite en ainakaan enää jaksa uskoa siihen, että tarvii vimpan päälle tekniikkaa ja lelupainoja jottei vahingossakaan mene muille lihaksille liike. Onhan niitä paksukätisiä ukkoja jotka ei käytännössä haukkaa reenaa.

Komppaan Spideytä. Itse en menisi naureskelemaan kauheasti 170 kilolla ylätaljaa tekevälle kaverille, vaikka toistot vähän vajaita olisivatkin. Saattoihan kys. jäpikkä vaikka koittaa totutella isompiin rautoihin vähän rumalla tekniikalla, todennäköisesti kuitenkin reippaasti toistasataa hyvän ja puhtaankin tekniikan sarjapainot sillä kaverilla.

Ihan vitun naru kaveri, kyl määki ainaki 200 kilol teen jos käytän rumaa tekniikkaa!!!!!11!!!!111

Jooh eiköhän tää päivä oo pulkassa. Täysi lasi appelsiinimehua kaatui vieden mukanaan modeemin (pimeni), koulupaperit ja kirjaston kirjat.

Tänään salilla joku äijä teki ylätaljaa 150kilolla (koko pakka) ja hirtti siihen pakkaan vielä lisäpainovyöllä kiinni parinkymmenen kilon kiekon..

Sama miekkonen teki hauista mutkatangolla, varmaan 50-60 kilolla ja TAJUTTOMALLA heijari liikkeellä.

Hmhh.. onko penkkikeisari ehkä muuttanut Tampereelle? Jos se ois saanut jo fudut jokaiselta pk-seudun salilta :rolleyes:

Tämä (tuleva) taantuma/lama. Onneksi on liiton ansiosidonnaiset kasassa. Muuten vois ahdistaa enemmänkin.

Oliko se äijä iso ja vahva?

No ei se mikään älyttömän iso ollut, oon mä isompiakin äijiä nähnyt. Kaljamahaa näytti olevan lähinnä. Vahva se kai jossain määrin on, ainakin minuun verrattuna, en mä sais mitenkä nostettuu 60kiloa mutkatangolla vaikka kuinka heijailisin :D Ja prkl ku en ottanu videoo siitä ylätaljasta, ja kyllä sekin voimaa vaati mutta lähinnä se kai omaa painoaan käyttäen nosti sen 170kg pari kertaa irti "maasta"... Ja tosiaan ekaa kertaa koko tyypin näin, että en tiedä mistä tuo tonne salille tänää pölähti

ja toi olis niin pitäny nähdä! ei se kuulosta yhtä hauskalta miltä näytti. ja rispektiä tosiaa sille että nous koko pakka + lisäkilot

Tänä vuonna oon jo ainakin 3-4 ollu flunssassa. Nytkin kohta viikon ja eipä ole salille asiaa, kun 100m kävelykin pistää hengästyttämään. Mikähän siinäkin on, että yskä pahenee aina iltaa kohti?

Se läskiperse"hoitsu" KYPSISTÄ, joka on olevinaaan hoitohenkiökuntaa, Niin aika ja Paikka! Tiedän et se lukeee tätä palstaa, joten läskiperse ehdota aika ja paikka mä oon työtön joten kaikki sopii, vitun läskiepersepaviaani joka liikkuu sairaalassa sairaaanhoitajantitelillä, vartija vehkeet päällä. Niin se olet joko sinä tai...
Ymmärät varmaan että sut et on helppo jäljittää ja siinä ei Defendont ja muut paskat auta.
Joko sinä otat yhteytttä tai minä otan bussin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Piate

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom