Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs nyt niin jännittävää on? :whip:

Guten morgen vaan till everybody.

Eilinen nukkumisen yrittäminen oli taas melkoista väkisinmakaamista mutta minkäs teet kun ei nukuta niin ei nukuta..:jahas:

No eiks perjantait yleensäkin ole aina vähän jännittäviä kun mitä tahansa voi tapahtua? ;)

Mites sua nyt ei tuollei nukuttanut? Ajatukset pyörii päässä vai liian pitkät päikkärit? :whip:

Huomenta ja hyvää semiviikonloppua, koska mun viikonloppu starttaa vasta huomenna! Mä heräsin muutaman kerran yöllä kun unissani oikaisin jalkoja ja sattu niin perkeleesti, kerranki oon saanu treenin tuntumaa kunnolla takareisissä :D

Ja onnea minulle, huomenna olen (taas) ensimmäistä päivää yrittäjä :)

Huomenta!

Tähän ei tainnut kukaan vastata vielä. Osakeyhtiö näyttää olevan, soveltuva säädös siltä osin Osakeyhtiölaki (hallinnolliset systeemit jne.). Markkinointia ja muita juttuja säätelee taasen Kuluttajansuojalaki. Molemmat löytyvät www.finlex.fi > ajantasainen lainsäädäntö > pikahaku. Enjoy! :)

Kiitos tästä! Sain tekstin tethtyä onneksi eilen, mutta saanpahan tarkennusta tän päivän esitykseen ja sainpahan varmsituksen, että olin sentään oikeilla jäljillä. Tack så mycket!

Ja onnea minulle, huomenna olen (taas) ensimmäistä päivää yrittäjä :)

Onnea!

Huomenta. Aamulenkki heitetty ja aamupalaa sitten seuraavaksi turpaan.

No eiks perjantait yleensäkin ole aina vähän jännittäviä kun mitä tahansa voi tapahtua? ;)

Siinä olet kyllä täysin oikeassa :)

Mites sua nyt ei tuollei nukuttanut? Ajatukset pyörii päässä vai liian pitkät päikkärit? :whip:

Päikkärit oli normaalit, n.puoli tuntia ja myös ajatukset pyöri normaalisti eli mielessä kävin läpi seuraavan päivän juttuja, mutta ehkä nyt tosiaan saattoi pyöriä mielessä muutakin. Noi omat mielenliikkeet kyllä joskus vituttaa iltaisin kun välillä tuntee olevansa jotenkin "matkustajana" eli ne ajatukset vaan pyörii vaikka ite haluais nukkua..:D

Joudun ehkä pilaan sun illuusion jännittävästä perjantaista, iltavuorossa jännittävintä on kutkuttava odotus tiedosta joutuuko lusimaan klo 22 asti vai pääsisikö jo lähtemään tunnin etuajassa töistä... Sit voi jänittävästi mennä saunaan ja nukkumaan et jaksaa aikasin aamulla lähteä ajamaan anoppilaan. :jahas:

Huomenta kaikille. Suuntana Turku, joten päivä ei voi mennä pahasti pieleen.

Päikkärit oli normaalit, n.puoli tuntia ja myös ajatukset pyöri normaalisti eli mielessä kävin läpi seuraavan päivän juttuja, mutta ehkä nyt tosiaan saattoi pyöriä mielessä muutakin. Noi omat mielenliikkeet kyllä joskus vituttaa iltaisin kun välillä tuntee olevansa jotenkin "matkustajana" eli ne ajatukset vaan pyörii vaikka ite haluais nukkua..:D

Se on kyllä totta, että se oma mielenvilkkaus iltaisin ja nukkumaanmennessä voi joskus olla hyvinkin häiritsevää ja tekis mieli vaan potkia "sitä" persuuksille ja huutaa "mees ny vittuun siitä!". :D

Joudun ehkä pilaan sun illuusion jännittävästä perjantaista, iltavuorossa jännittävintä on kutkuttava odotus tiedosta joutuuko lusimaan klo 22 asti vai pääsisikö jo lähtemään tunnin etuajassa töistä... Sit voi jänittävästi mennä saunaan ja nukkumaan et jaksaa aikasin aamulla lähteä ajamaan anoppilaan. :jahas:

Ehkä se on asenteesta sit enempi kiinni? :D Et sä nyt pysty sitä pilaamaan, ehkä joku toinen kerta. Nyt on ihan hyvä fiilis kun viikonloppu tulossa ja ois tapaamisia sekä kaverin talonlämmitys-kekkereitä luvassa. Tänään jännittävä leffailta kotona kuitenkin, ja sitä varten pitää löytää joku über-jännittävä leffa.

Taas laivalle?!
Leirille. Jos olisin panda, niin pitäisin tietenkin samalla "Ruoki turkulaista"-päivän, ja veisin jonkun tytön kahville. Onneksi kuitenkin olen jo sopeutunut tähän "Forever Alone"-ajatukseen, joten moinen ei tule mieleenkään.

edit: Panda olisi kyllä varmaankin alfauroksena tapojensa mukaan hommannut majoituksenkin joltakin kauniilta pakkisnaiselta.

Ehkä se on asenteesta sit enempi kiinni? :D Et sä nyt pysty sitä pilaamaan, ehkä joku toinen kerta. Nyt on ihan hyvä fiilis kun viikonloppu tulossa ja ois tapaamisia sekä kaverin talonlämmitys-kekkereitä luvassa. Tänään jännittävä leffailta kotona kuitenkin, ja sitä varten pitää löytää joku über-jännittävä leffa.

Jos onnistut löytämään oikeasti jännittävän leffan niin kerro ihmeessä. Ne tuntuu olevan melkoharvassa.. Yleensä ne tuntuu menevän enemmän sellaiseksi ammuskeluksi ja raakuudella mässäilyksi.

Back
Ylös Bottom