Mä haaveilen leluista ja työkaluista :D Mites sulla menee?Yö! Miten menee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä haaveilen leluista ja työkaluista :D Mites sulla menee?Yö! Miten menee?

Mä haaveilen leluista ja työkaluista :D Mites sulla menee?
Jaahas, ei varmaan tarvii edes kysyä minkälaisista leluista on kyse. :D Mä söin just illan toisen pitsan ja nyt on aika rentoutunut olo.
Sellasista stressiä lievittävistä leluista. Vapaa-ajan vähäisyys tekee sen, ettei kerkeä rentoutua enää ollenkaan niin on otettava järeämmät aseet käyttöön :DJaahas, ei varmaan tarvii edes kysyä minkälaisista leluista on kyse. :D Mä söin just illan toisen pitsan ja nyt on aika rentoutunut olo.
Onneksi sulla on nyt oma FB-ryhmä, johon kaikki halukkaat lelut voivat ilmoittautua testattaviksi.Sellasista stressiä lievittävistä leluista. Vapaa-ajan vähäisyys tekee sen, ettei kerkeä rentoutua enää ollenkaan niin on otettava järeämmät aseet käyttöön :D
Niinpä, ei siis huolta huomisesta :D Mites sä viel hereillä oot?Onneksi sulla on nyt oma FB-ryhmä, johon kaikki halukkaat lelut voivat ilmoittautua testattaviksi.
Yöt PissaLiisat ja KikkeliKallet.
Joo, jätin tonne Eiran autotalliin sen.Kato itse maestrokin malttoi tulla BMW M3:sen ratista tänne edustamaan.
HuomentaPitäisköhän nukkua pari tuntia vai valvoo väkisin
![]()
Sallittujen piristeiden voimalla se varmaan tapahtuisRiippuu millä tavalla tämä valvominen suoritetaan! ;)