Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kantapään kautta opittu neuvo: sunnuntaina kannattaa malttaa sielä pikkuteilläkin. Sunnuntaisin se vastapeluri on sieläkin kytiksessä.

Kokemus puhuu:D

Kunhan otat taas keväällä sen mopon liikenteeseen, niin pidetään kyllä pienimuotoinen Bike Meet.

Ei ole :)

..kuulemma

Omista kok... kaveri kerto, että kusellakäynti vastaisi partaterien kusemista. Tiedä sitten :)

Eimut tosissaan, kyllähän tuo varmaan vaihtelee paljonkin, riippuen kantajasta. Ilmeisesti ko. tautiakin on kovempaa ja miedompaa versiota, sekä siitä välistä.

Kokemus puhuu:D

Kunhan otat taas keväällä sen mopon liikenteeseen, niin pidetään kyllä pienimuotoinen Bike Meet.

Oon saanu varmaan kaikki sakkoni ja kortin menetykseni sunnuntaina :jahas: Siis mopolla. Autolla sakot oon saanu myös perjantaina :D

Ehdottomasti keväällä heti Honda-miittiä jossain Luhangan tienoilla. Vitsi ku meni tää syksy nyt ihan plörinäks noiden töiden kanssa :itku:

Ois vähä nälkä, joten vois vaikka syödä. Alkaa erinäiset fileet kehossa tuntemaan eilisen treenin, auh. Tuli käytyä ex-tempore hieronnassakin, teki gutaa, ja korvan takaa rutisi kivasti. :D

Oon saanu varmaan kaikki sakkoni ja kortin menetykseni sunnuntaina :jahas: Siis mopolla. Autolla sakot oon saanu myös perjantaina :D

Ehdottomasti keväällä heti Honda-miittiä jossain Luhangan tienoilla. Vitsi ku meni tää syksy nyt ihan plörinäks noiden töiden kanssa :itku:
Kuulostaa suunnitelmalta, tosin valitaan joku semmonen paikka jota kenenkään ei tarvitse googlettaa. Jos saadaan vaikka useampikin osallistuja.
Tepekin voi tulla Ducatillaan:rolleyes::jahas:

Ois vähä nälkä, joten vois vaikka syödä. Alkaa erinäiset fileet kehossa tuntemaan eilisen treenin, auh. Tuli käytyä ex-tempore hieronnassakin, teki gutaa, ja korvan takaa rutisi kivasti. :D

Ja te neiti siinä, unohdin männäviikonloppuna kysyä, että onhan sulla kypärä?

Ja te neiti siinä, unohdin männäviikonloppuna kysyä, että onhan sulla kypärä?

No ei tietenkään ole. :lol2: Kertaakaan ollut kenenkään kyydissä, siksi sitäkin kyselin että kuis siellä takana istutaan? :D

Kuulostaa suunnitelmalta, tosin valitaan joku semmonen paikka jota kenenkään ei tarvitse googlettaa. Jos saadaan vaikka useampikin osallistuja.
Tepekin voi tulla Ducatillaan:rolleyes::jahas:

Onko Tepe-Setä nyt hankkinu sen Ducatin vai? :wtf:

No ei tietenkään ole. :lol2: Kertaakaan ollut kenenkään kyydissä, siksi sitäkin kyselin että kuis siellä takana istutaan? :D
Sun pitää kirjottaa joulupukille...
2009_AFX_FX-90_Skull_Helmet_Pink_Skull_633553627017311262.webp

Onko Tepe-Setä nyt hankkinu sen Ducatin vai? :wtf:
Emmä tiijä. Mut sehän nyt voi muutaman viskin jälkeen hankkia mitä vaan.

Sun pitää kirjottaa joulupukille...

Emmä tiijä. Mut sehän nyt voi muutaman viskin jälkeen hankkia mitä vaan.

Reps tolle viski-jutulle. :lol2:

Mä tykkäisin enempi tämmösestä, en tuosta pinkistä väristä niin tykkää.

2009_Icon_Airframe_Burn_Baby_Burn_Helmet_Gloss_Black.webp

Eikö Siikkerillä ole toista kypärää naisten varalle? :wtf: Amatööri. Tosin sulla on kyllä sellanen äärisooloseatraaseri ettei edes Böördi sovi olemaan siinä takana :D

Reps tolle viski-jutulle. :lol2:

Mä tykkäisin enempi tämmösestä, en tuosta pinkistä väristä niin tykkää.

katso liitettä 71157
Mä kun luulin että pinkki olis just sun väri.

Eikö Siikkerillä ole toista kypärää naisten varalle? :wtf: Amatööri. Tosin sulla on kyllä sellanen äärisooloseatraaseri ettei edes Böördi sovi olemaan siinä takana :D

Wat? Pitääkö semmonenkin olla? Ei oo...:(
Noh noh, onhan siinä matkustajalle jalkatapit ja penkki...tosin se ei ole nyt paikallaan. Ei siinä kyllä kukaan halua istua pitempää matkaa, kiinnikään ei voi pitää kuin kuljettajasta:D

Hitto mulla oli tuossa vielä ennen tätä viestiä tossa 6 kolmosta rivissä, vähänkö makeeta.

Wat? Pitääkö semmonenkin olla? Ei oo...:(
Noh noh, onhan siinä matkustajalle jalkatapit ja penkki...tosin se ei ole nyt paikallaan. Ei siinä kyllä kukaan halua istua pitempää matkaa, kiinnikään ei voi pitää kuin kuljettajasta:D

Sehän on vaan hyvä asia että kiinni ei voi pitää kun kuskista :whip: Oon vaan kuullu yheltä R1 kuskilta että ajettavuuskin on melko mielenkiintoinen kun sinne taakke korkeelle ottaa jonkun kyytiläisen :D Se on kyl oikeastaan aika siistiä kun joku Hyvä kyytiläinen on tarakalla ja kallistelee oikein sielä mukana niin tuntuu ettei ite tarvi tehä juuri mitään.

Foxy lähtee sit ens kesänä kans meitin kans miittailee ja kruisailee ;)

Back
Ylös Bottom