Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä en millään jaksais alkaa kiikutteleen noita postiin ja takas. Jos löytyis joku mesta, joka noita painais ja postittelis ja antais sitten provikat myynnistä mulle, niin voisin harkita. Sit sais duunattua miljoona erilaista paitaa.

Spreadshirt?

Spreadshöörttiin sai jossain vaiheessa oman "kaupan" josta pystyi keräämään provikat. Ainoa ongelma saattaa olla paitojen malleissa, välillä noilla painatusfirmoilla on aika luonnottoman muotoisia t-paitoja ja huppareita :)

Mike saitko mun mailin? Aattelin kysyä, kun en oo varma menikö oikeaan osoitteeseen, kun ei edes näy mun luukun asetukssien takia mun lähettämät viestit, niin en voi sieltäkään tarkistaa :/

miten maikki etusivulla ei ole mitään mainintaa sheru classic kisasta, jonka heath voitti? Muutenkin tuntuu, että toi kisa jäänyt vähän unholaan pakkislaisilta, eikä puhetta ole kisasta kovin tullut.. Mitens maikin treenit on mennyt?

Jos ensi viikon tiistaina julkaistaankin iPhone 5, niin onko Mike heti tilaamassa?

Back
Ylös Bottom