Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en millään jaksais alkaa kiikutteleen noita postiin ja takas. Jos löytyis joku mesta, joka noita painais ja postittelis ja antais sitten provikat myynnistä mulle, niin voisin harkita. Sit sais duunattua miljoona erilaista paitaa.
Sain ongelman ratkaistua.
Moro Mike, oletko tutustunut tällaisiin "cinemagraph" kuviin? Näyttää vaan omasta mielestä hienolta tuollainen ja voisi varmaan tehdä aika hienoja juttuja tuolleen samalla periaatteella.
esimerkki: http://www.drifted.com/wp-content/uploads/2011/09/japspeedcinemagraph.gif
Ei oo tainnut tulla, vai mitä asia koski? Pistä privaa.Mike saitko mun mailin? Aattelin kysyä, kun en oo varma menikö oikeaan osoitteeseen, kun ei edes näy mun luukun asetukssien takia mun lähettämät viestit, niin en voi sieltäkään tarkistaa :/
+1:thumbs:Onkos tulossa uutta Pakkisvermettä? Uudella designillä varustettu huppari tai t-paita vois kiinnostaa.
Ei, 25 päivää sitten meni viimeinen, eikä enää koskaan tule poltettua, niin perseestä se on verrattuna vapotteluun.Muista se nelonen mulle, kun saat vitosen käteen! :-) Meneekö körssyä enään vapottelun myötä?