Elokuva-arvostelut!

Meta title: 🎬🔥 Elokuva-arvostelut räjäyttää totuuden valkokankaasta 🔥🎬

Meta description: Tykittäen suoraan ytimeen: rehelliset arviot, kovat tuomiot ja armoton Pakkis-asenne ilman filttereitä.

Tree of life
Sean Penn ja Brad Pitt.

Näyttelijöistä huolimatta surkein elokuva, jonka olen vähään aikaan nähnyt.
Niin hirveätä kuraa kaikinpuolin, ettei oikein voi sanoin kuvailla.
Leffassa ei tapahtunut sitten yhtään mitään, hukkaan meni elämstä 2h 20minsaa.

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace :1:

Eka jakso katottu ja melkoinen pettymys. Kuuleman mukaan piti olla vuosisadan paras leffa. No toivotaan, että muut osat ovat edes jokseenkin parempia. Eli aikuiset ihmiset leikkii jollain valomiekoilla toisiaan vastaan. Ja sit jotain örkkimörkkei ihan vitusti. Nyt vittu oikeesti...

Horrible Bosses :2:½

Perusleffa kolmesta miehestä, jotka vihaavat pomojaan. Tästä syntyykin melkoinen seikkailu. Jennifer Anistonin ulkonäkö ja ne tuhmat puheet :kuola: Ei taida tässä maassa tuollaisia naisia ollakkaan, jotka sanovat mitä haluavat.

Le Havre

MV5BMTQ5MTYwMjA2N15BMl5BanBnXkFtZTcwOTc2Mzg1Ng@@._V1._SY317_CR5,0,214,317_.webp

A story about a shoe shiner who tries to save a refugee.
IMDB 7.6/10 - http://www.imdb.com/title/tt1508675/

Ihan hyvähän tämä oli. Tarina ei ollut mikään järin originaali, mutta eipä tuon väliä. Hyviä näyttelijäsuorituksia, etenkin komisaario sekä pääosan näyttelijä. Kuvan vapina oli etenkin leffateatterissa aluksi häiritsevää... ainoa mikä itseä vaivasi, tosin mihin tottui, oli teatraalisuus mm. eleissä sekä "yliaskeettisuus" ympäristöissä.

Värimaailma oli hieno, valoineen kaikkineen.

Sanoisin että :4:

never-back-down-custom.jpg

Eli Never Back Down 2

1-osa oli tosi kovaa settiä ja niin on kyllä tämäkin ! Ehdottomasti katselemisen arvonen!
Kumma,että imdb:ssä tämä leffa arvosteltu tosi paskasti. Kyllä tämä ihan kovaa tappelusettiä on :hyvä:

Arvosanaksi annan 3/5

Mulla on vähän sellainen kutina, että suurimman osan niiden mielestä, jotka ovat nähneet fight clubin silloin kun se tuli, leffa on hyvä ja klassikko. Sitten taas niiden mielestä, jotka on nähneet sen myöhemmin, on leffa jo niin nähty, kun samantapaisia on nykyään maailma pullollaan. Se elämys, jonka leffasta sai silloin joskus, vaikuttaa vieläkin. Ja jos sen nyt näkisi ensimmäistä kertaa, voisi olla eri mielipide.

Mä havaitsin tuon taas American Beautyssa, musta se on ihan hyvä elokuva, mutta olin just aikaisemmin katsonut sunset blvd. ja ne oli jotenkin samantyylisiä, niin sitten ehkä vähän vei sitä leffan hienoutta se, miten just oli katsonut monta vuosikymmentä vanhemman leffan, jossa oli just samanoloinen tyyli ja kerronta jne mikä muka tekee american beautysta niin hyvän.

Uusista leffoista voisin itse suositella tätä: The help ja hmmm neljä tähteä. Siitä tuli vain hyvä mieli. Suosittelen silti harkitsemaan leffateatteria pariin otteeseen. Itse katoin sen kun sali oli täynnä vollottavia naisia ja se oli vähän ahdistavaa...

Never Back Down 2 :3:

Ihan jees tappeluleffa, mutta SJ puuttui. White oli jälleen kerran kovassa kunnossa, tosin ei niin kovassa kuin pakkiksen ikibulkkaajat.

Muutama leffa tuli tv:stä eilen katseltua.

Moby Dick (1956) :3:

Ihan hyvä ja viihdyttävä klassikko. Eli elokuvassa kaverit jahtaavat helvetin isoa valasta, ja arvata saattaa miten siinä käy.

Tapahtui Vegasissa (2008) :4:

Helvetin hyvä hömpöttely komedia. Ashton ja Cameron Diaz vetävät vegasissa kännit, voittavat 3 miljoonaa dollaria ja siitä alkaakin uskomaton seikkaillu joka saa arvoisensa lopun.

Rakastanut Bestman :4:

Samanlaista hömpöttelyä, kuin edellinen teos. Tässä elokuvassa eräs kova panomies huomaakin, että on rakastanut parhaaseen ystäänsä, joka tietenkin samalla hetkellä on löytänyt itselleen miehen. Siinä on semmoinen soppa joka vaatii selvittylyä.

Rocky I-VI
Rocky-4-Sylvester-Stallone-4.webp

Tuli katsottua kaikki kuusi leffaa muutaman päivän sisään, enkä ole aikaisemmin nähnyt yhtäkään niistä. Jokainen osa oli todella hyvä, lopussa ehkä hieman oli toistamisen makua, mutta silti :5:

Back
Ylös Bottom